SWM Superdual

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Muug

SWM Superdual

Post by Muug » 12 Jan 2018 11:57

Ah,
een lichte hoop maakte zich van mijn hart meester, toen ik onderstaand zoekertje zag:
https://www.2dehands.be/motoren/motoren ... 68678.html

Het gaat dus over dit schoon motoke:
Image

Maar het gesprek was licht ontnuchterend. Deze handelaar heeft welgeteld één exemplaar mogen ontvangen van SWM. De fabrikant zit wat achter met zijn leveringen in Europa, ze hadden prioriteit gegeven aan de werelddelen en landen waar er nog geen Euro4 van toepassing is, gelijk bvb Australië. Een testrit zit er dus ook niet in. Overname van eigen moto ook niet. Hij is er gerust in dat de moto verkocht zal zijn tegen het einde van het salon.

Ergens werkt het wel op mijn systeem dat ze godverdomme een jaar lang alle motogazetten en motosites en motoboekskes overladen met testritjes en testverslagen, en youtube vol stampen met supercoole filmpjes, maar dat ze dan één of twee jaar lang niet in staat zijn om te leveren. :devil: Dat ze godverdomme maken dat de leveringen éérst in orde zijn en dàn pas reklame maken voor hun product ! :veryangry:

OzzePaa

Re: SWM Superdual

Post by OzzePaa » 12 Jan 2018 21:47

Tja, Muug .... da's dezelfde kwaal als dewelke waaraan onze leiders en Co lijden : veels te rap iets beslissen en rondbazuinen zonder eerst eens een tweede keer te gaan zitten en beetje nadenken over de haalbaarheid c.q. de gevolgen van hun lumineuze invallen :roll: :(
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

duibhce Kaelann

Post by duibhce Kaelann » 13 Jan 2018 14:33

Het begint inderdaad steeds meer de standaard te wordne bij het lanceren van nieuwe producten. Niet alleen in de motorindustrie.

Maar die Superdual vind ik echt wel een veelbelovend motooken. Als die van ons vervangen dienen te worden zal dat toch een van de grootste kanshebbers zijn.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Muug

Post by Muug » 13 Jan 2018 16:22

duibhce Kaelann wrote:
13 Jan 2018 14:33
Maar die Superdual vind ik echt wel een veelbelovend motooken. Als die van ons vervangen dienen te worden zal dat toch een van de grootste kanshebbers zijn.
Tegen dat dat nodig is, is de T7 uit, en da's ene van uw lievelingsmerk! :thumbsup:

duibhce Kaelann

Post by duibhce Kaelann » 13 Jan 2018 18:56

Muug wrote:
13 Jan 2018 16:22
Tegen dat dat nodig is, is de T7 uit, en da's ene van uw lievelingsmerk! :thumbsup:
Hoe lang gaat het duren denk je voordat de T7 leverbaar is? :peepwall:
:lol:
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Muug

Post by Muug » 13 Jan 2018 21:58

duibhce Kaelann wrote:
13 Jan 2018 18:56
Muug wrote:
13 Jan 2018 16:22
Hoe lang gaat het duren denk je voordat de T7 leverbaar is? :peepwall:
Een paar maandjes geleden dacht Lammens dat dat voor deze zomer ging zijn. We'll see.

Wipr

Post by Wipr » 15 Jan 2018 23:38

De SWM zal bijlange niet slecht zijn maar persoonlijk lijkt het me geweldig om een lange tocht te maken met de Enfield, net omdat alles zo eenvoudig in elkaar steekt.

Helemaal in dezelfde filosofie van de legendarische films en boeken over motorreizigers. Een degelijke muilezel, sneller dan stappen, net iets sneller dan lopen en je geraakt er de wereld uiteindelijk wel mee rond als ‘t moet.
Last edited by Wipr on 17 Jan 2018 12:55, edited 2 times in total.

Blackbert

Post by Blackbert » 16 Jan 2018 18:24

Wipr wrote:
15 Jan 2018 23:38
De SWM zal bijlange niet slecht zijn maar mocht persoonlijk lijkt me het geweldig om een lange tocht te maken met de Enfield, net omdat alles zo eenvoudig in elkaar steekt.

Helemaal in dezelfde filosofie van de legendarische films en boeken over motorreizigers. Een degelijke muilezel, dubbel zo snel als fietsen en toch traag genoeg om eens rond te kijken, je geraakt er de wereld uiteindelijk wel mee rond als ‘t moet.
grease up your baby for a ball on the hill

Wipr

Post by Wipr » 16 Jan 2018 19:00

Blackbert wrote:
16 Jan 2018 18:24
Wipr wrote:
15 Jan 2018 23:38
De SWM zal bijlange niet slecht zijn maar mocht persoonlijk lijkt me het geweldig om een lange tocht te maken met de Enfield, net omdat alles zo eenvoudig in elkaar steekt.

Helemaal in dezelfde filosofie van de legendarische films en boeken over motorreizigers. Een degelijke muilezel, dubbel zo snel als fietsen en toch traag genoeg om eens rond te kijken, je geraakt er de wereld uiteindelijk wel mee rond als ‘t moet.
Klinkt idd beter :thumbsup: ;)

Muug

Post by Muug » 16 Jan 2018 19:08

Bert, die eerste alinea kan ook wat beter :-D

Post Reply