yessss eindelijk goei nieuws

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

yessss eindelijk goei nieuws

Post by zwiep »

Hoi,

ik kan mn geluk nie op, na 8 maand gesukkel met gebroken been na ongeval met mensenhandelaar eindelijk botvorming te zien op de foto's, het ilizarov frame mag er op 26 februari waarschijnlijk af. na dit heugelijk nieuws van de dokter in rechte lijn naar de motordealer gereden en mezelf een nieuwe (tweedehandse ) gs aangeschaft.
beetje tegen mijn principes in met een financiering wegens nog steeds geen vergoeding van mijn onkosten en geleden schade (parket werkt heel traag blijkbaar)
na wat rekenwerk dan toch voor een zo goed als nieuwe gs full option gekozen, met een hoop opties waarvan ik het nut niet van inzie, maar goedkoper dan een nieuwe zonder schakelassist, keyless, hill assist en led koplamp. met al deze opties heb ik een 4 maand oude gs met 4000km voor een prijs die nog lager ligt dan een nieuwe zonder deze opties. (led verlichting vind ik wel heel goed maar als betalende optie 800€uro vond ik dat te duur)
ondertussen staat em klaar te wachten in de toonzaal tot het frame er af is en ik hopelijk met nog wat kine terug fatsoenlijk en pijnloos kan stappen.
het leven ziet er weer een pak kleurrijker uit :-)
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by F M »

:thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by OzzePaa »

F M wrote: 19 Feb 2018 10:26:thumbsup:
Da's inderdaad een superdeal denk' 👍👏 ... dat je daar eerst hebt moeten voor meemaken wat je overkomen is, is natuurlijk nog waddanders : waarschijnlijk zou je wel tekenen voor je ouwe blauwe GS en niks van de miserie 😔😣
Een goed en snel volledig herstel gewenst, rik ... het vooruitzicht met dat nief speelgoed te rijden zal wel wa helpen 😉🤣
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Muug »

:rayof: :pom: :pom: :pom: :pom: :pom: :pom:

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by petervdc »

dat zijn idd vooruitzichten ! proficiat !

wie verkoopt er nu ne dure full option gs na 4000km ??
mss dezelfde die mijn 1190R verkocht na 2 jaar met 5000km... en 6000euro verlies :pillepalle:
Keep going

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Droopy »

:thumbsup: :thumbsup:

Op goede weg en hopelijk zit je snel op je nieuwe GS.

Het parket werkt idd niet zo snel en je dossier zal waarschijnlijk niet zo eenvoudig zijn, geduld zal hier waarschijnlijk een mooie gave zijn vrees ik. :?

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Wipr »

Ah zonde natuurlijk van die mooie blauwe GS maar met 4000km op de teller heb je eigenlijk ook een nieuwe he. Voordeel is dat je hem niet meer moet inrijden en veel goedkoper en wellicht ook nog eens een deftige garantie toch!

Proficiat en snel helemaal genezen! :thumbsup:

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Blackbert »

Droopy wrote: 19 Feb 2018 20:44 :thumbsup: :thumbsup:

Op goede weg en hopelijk zit je snel op je nieuwe GS.

Het parket werkt idd niet zo snel en je dossier zal waarschijnlijk niet zo eenvoudig zijn, geduld zal hier waarschijnlijk een mooie gave zijn vrees ik. :?
:stupid:
+ er bestaat nog zoiets als gerechtelijke interesten. Die niet vasthangen aan de rentevoeten van de nationale bank geloof ik. zeker meenemen in uw dossier: uw financiering en eens horen hoe het zit met die interesten.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Davy78 »

Dat moet inderdaad een enorme opluchting zijn! Ik kan me voorstellen dat die 8 maanden heel frustrerend zijn geweest.

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Drummer »

8-) 8-) 8-)


:thumbsup: :thumbsup:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by zappa »

Muug wrote: 19 Feb 2018 13:53 :rayof: :pom: :pom: :pom: :pom: :pom: :pom:

:stupid:


en deze keer zal het wel een idiotenopdeweg-vrije motor zijn ;)
sig nature

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by vet on wheels »

ik heb blijkbaar 8 maanden geleden iets gemist...
wat was er gebeurd? :o :shock: :?

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Stefke »

vet on wheels wrote: 22 Feb 2018 17:14 ik heb blijkbaar 8 maanden geleden iets gemist...
wat was er gebeurd? :o :shock: :?
https://www.hln.be/regio/gent/auto-vol- ... ~ae4a15ae/

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by zappa »

Stefke wrote: 22 Feb 2018 19:19
vet on wheels wrote: 22 Feb 2018 17:14 ik heb blijkbaar 8 maanden geleden iets gemist...
wat was er gebeurd? :o :shock: :?
https://www.hln.be/regio/gent/auto-vol- ... ~ae4a15ae/

:shock:
Ik vraag me echt af of die traject controle wel haar ding doet zoals 't zou moeten?

Op de viaduct , ik op de moto, schoon aan 90 en zo'n wittevanjanet echt bijna tot tegen mijn nr plaat :veryangry: maar 't zal aan mij liggen waarschijnlijk? :roll:
sig nature

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Mario »

ge zult gij een schoon gat hebben :peepwall:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by zappa »

Mario wrote: 23 Feb 2018 07:44 ge zult gij een schoon gat hebben :peepwall:
ik had een schoon gat :mrgreen: een hadgat dus :lol:
sig nature

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Stefke »

zappa wrote: 22 Feb 2018 21:41 Op de viaduct , ik op de moto, schoon aan 90 en zo'n wittevanjanet echt bijna tot tegen mijn nr plaat :veryangry: maar 't zal aan mij liggen waarschijnlijk? :roll:
Moet ge daar eens met een beginner rijden, 85, 87 km per uur, zo'n camion tegen de nrplaat en dan links een camion die inhaalt tegen 90km/u... :twisted: Dus 95 of 100km/u rijden is mijn advies daar altijd. En zo van tussen de camions proberen blijven... :roll:

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by Jopet »

Blij te horen dat het eindelijk wat beter gaat en dat je je hobby weer kunt opnemen!

Veel rijplezier :ricky:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

zwiep
Posts: 108
Joined: 24 Nov 2014 09:08

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by zwiep »

vandaag mn motor afgehaald se... had al getest op de motor van mijn madam of ik die wel kon recht trekken en schakelpedaal bedienen om te vertrekken, ik moet zeggen, deed verdorie raar zo na 9maand terug bollen, en ineens de vuurdoop, regen, en file in gent en aan de kennedy tunnel, wreed ambetant daar ik nie tussen de file wou rijden wegens nog geen zeker gevoel in mijn been.
maar joehoe ... dr staan terug twee motoren in mijn garage, waaronder 1 übermensch motor :-)
LOF AAN ALLE VROUWEN MET KLEINE BORSTEN

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: yessss eindelijk goei nieuws

Post by zappa »

zwiep wrote: 07 Mar 2018 18:13 vandaag mn motor afgehaald se...
maar joehoe ... dr staan terug twee motoren in mijn garage, waaronder 1 übermensch motor :-)

Jeeeeeeeééééééj laat nu dat schoon weer maar komen !!!

en nog ne proficiat mee den aankoop en uw flink been dat de goede weg op ging ;)
sig nature

Post Reply