Iemand nieuws over...

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Iemand nieuws over...

Post by Mario »

dit is vooral voor de anciens

GS bijvoorbeeld (Ludwig) ; weet iemand hoe het met hem gaat ?
hij heeft nogal gezondheidsproblemen gekend maar geniet hij nu rustig van zijn pensioen ?

zo zijn er nog wel een hoop die hier niet meer komen maar een van de leden wellicht nog wel contact mee heeft
vorig weekend nog in Aarschot en dus vlakbij Langdorp geweest (Faraoqueen en Joël dus) enz.

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Iemand nieuws over...

Post by Stefke »

geen idee, maar volgende week kan ik meer te weten komen.

ik zou ook wel eens willen weten hoe het is met PaulRT, African, EricBB, en nog een paar van die onnozelaars... :roll:

Ludwig zag in onlangs via de sociale media eens passeren... 8-)
Image

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Iemand nieuws over...

Post by Bij »

Den Afican die KTM t hier nog altijd rond.
Als ik smorgens wat later vertrek kom ik die nog wel eens tegen. altijd een groet en dan verder...
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Iemand nieuws over...

Post by Mario »

Stefke wrote: 01 Mar 2018 17:03 geen idee, maar volgende week kan ik meer te weten komen.

ik zou ook wel eens willen weten hoe het is met PaulRT, African, EricBB, en nog een paar van die onnozelaars... :roll:

Ludwig zag in onlangs via de sociale media eens passeren... 8-)
Image
en VaraMan en zijn Lies, lange blonde Wim (ben zijn nick vergeten), Mpeewee en heel dieë nest...
enfin, als je ze ooit nog tegen het lijf loopt, doe ze gerust eens de groeten :)

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Iemand nieuws over...

Post by Muug »

We kunnen die mensen ook altijd ne keer naar hier inviteren eh. Ge weet nooit of er iemand toch weer meer goesting krijgt om hier wat te blijven plakken.

Is er ook nog : Jimbo, Mien, de Faan,

Sus heb ik vorige week nog twee keer gezien, toen ik zijn 1190R ging testrijden. Hij zei ook dat het allemaal alweer véél te lang geleden was. Hij had wel oren naar die Toogpraat-avonden. :thumbsup:

User avatar
Blackbert
Posts: 3445
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Iemand nieuws over...

Post by Blackbert »

Stefke wrote: 01 Mar 2018 17:03 geen idee, maar volgende week kan ik meer te weten komen.

ik zou ook wel eens willen weten hoe het is met PaulRT, African, EricBB, en nog een paar van die onnozelaars... :roll:

Ludwig zag in onlangs via de sociale media eens passeren... 8-)
Image
Da's de Ludwig nie, hij heeft geen karokesém aan. :wink:
grease up your baby for a ball on the hill

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Iemand nieuws over...

Post by TRooPER »

en nog zo van die andere onnozelaars zoals er zijn: denBen.... :ricky:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

fore
Posts: 1119
Joined: 23 Oct 2009 12:17

Re: Iemand nieuws over...

Post by fore »

... Een gekend fenomeen ... Gepensioneerden hebben genen tijd ... ;)
The most dangerous part of my NC750X is the nut that connects the handlebars to the seat ...

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Iemand nieuws over...

Post by bompa »

fore wrote: 08 Mar 2018 01:18 ... Een gekend fenomeen ... Gepensioneerden hebben genen tijd ... ;)
Helemaal waar :thumbsup: ;)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Iemand nieuws over...

Post by OzzePaa »

fore wrote: 08 Mar 2018 01:18 ... Een gekend fenomeen ... Gepensioneerden hebben genen tijd ... ;)
Wacht maar totdaddegij zover zijt ... we zullen dan noggis lachen ;) :mrgreen:
Maar idd, als ik zoals Boeletje door de foto-archieven blader (en die gaan bijlangenie zover terug als bij vele anderen hier :sweeet: ), is het dikwijls : och ja, die of die ... hoe zou het ermee zijn :unsure:... waar zijn ze, wat doen ze ; de illustere forummers van weleer ... zijn ze nog onder ons (iets wat, voor zover ik weet, helaas van de Gele en Nickel niet bevestigend kan beantwoord worden :( ) ... rijden ze nog met een tweewieler :?: Alle al genoemde en andere, ondertussen door de leeftijd gelauterde, corifeeën ... den Dré, de Lapkes, Snail, Dinike, den Alve, Welkenuwer, de Vet, Neeke, Peeke, PH4, den Théo, Manamanah, JeanD, Cron ... vergeet ik er nog :?: Of (destijds) jonge leeuwen als Gorgash, AFishCalledHonda ofzowiet ... en niet te vergeten ; de toen blijkbaar nog in grotere getale moto-rijdende madammen : Osmoe is al genoemd ... Wegwezen, Virago/RAT, Scalleke, Bleke Lena, Cruella ...

P.S. de fotto van Karookes'em : dien andere lijkt op Hans Bonte of istem :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Iemand nieuws over...

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 08 Mar 2018 20:11 den Dré: gelukkig gepensioneerd, grootvader geworden, alleen nog een scooter in huis.
de Lapkes: Vesparijder en ook HD-rijder, dikwijls in clubverband
Snail,
Dinike; bandit 1200 en Triumphrijder
den Alve,
Welkenuwer,
de Vet,
Neeke,
Peeke,
PH4,
den Théo,
Manamanah,
JeanD,
Cron ...
Osmoe: ik denk zonder moto maar nog even vrolijk
wegwezen,
Virago/RAT,
Scalleke; helaas genoodzaakt om defintief te stoppen na een zware crash enkel jaren geleden...
Bleke Lena; Triumph explorer,

Cruella ...

Hans Bonte : tisem
;)

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: Iemand nieuws over...

Post by vet on wheels »

Stefke wrote: 08 Mar 2018 20:22
OzzePaa wrote: 08 Mar 2018 20:11 den Dré: gelukkig gepensioneerd, grootvader geworden, alleen nog een scooter in huis.
de Lapkes: Vesparijder en ook HD-rijder, dikwijls in clubverband
Snail,
Dinike; bandit 1200 en Triumphrijder
den Alve,
Welkenuwer,
de Vet, wordt er 60 dit jaar, 4 kleinkinderen, enthousiaste rijder van GSA-LC ,E-mountainbiker , volop dierenarts!
Neeke,
Peeke,
PH4,
den Théo,
Manamanah,
JeanD,
Cron ...
Osmoe: ik denk zonder moto maar nog even vrolijk
wegwezen,
Virago/RAT,
Scalleke; helaas genoodzaakt om defintief te stoppen na een zware crash enkel jaren geleden...
Bleke Lena; Triumph explorer,

Cruella ...

Hans Bonte : tisem
;)

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Iemand nieuws over...

Post by zappa »

en vergeten jullie niet "blij met mijn machien" ? (met die leuke anekdote van een eerste forumrit, aan haar nickname? )
sig nature

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Iemand nieuws over...

Post by Mario »

is dat niet 'Osmoe' ?

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Iemand nieuws over...

Post by bompa »

OzzePaa wrote: 08 Mar 2018 20:11
fore wrote: 08 Mar 2018 01:18 ... Een gekend fenomeen ... Gepensioneerden hebben genen tijd ... ;)
Wacht maar totdaddegij zover zijt ... we zullen dan noggis lachen ;) :mrgreen:
Maar idd, als ik zoals Boeletje door de foto-archieven blader (en die gaan bijlangenie zover terug als bij vele anderen hier :sweeet: ),den Théo,

Den Theo zijn moto's staan te koop zag ik laatst op Facebook.

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Iemand nieuws over...

Post by den Bullet »

Mario wrote: 09 Mar 2018 07:42 is dat niet 'Osmoe' ?
BMMM ofte Blij Met Mijn Masjien ;)

User avatar
tandwieleke.
Posts: 35
Joined: 31 Mar 2016 03:53

Re: Iemand nieuws over...

Post by tandwieleke. »

Cerialis
Mullem
Meen
Asperientje
Morgul
Kierikoe
Snail
Fazer

diskeletlietje
Posts: 330
Joined: 25 Sep 2014 18:50

Re: Iemand nieuws over...

Post by diskeletlietje »

tandwieleke. wrote: 12 Mar 2018 14:18 Cerialis
Mullem
Meen
Asperientje
Morgul
Kierikoe "is goed bezig , volenbak verliefd en zijn mokke zit graag op de moto :mrgreen: "
Snail "rijd nog steeds met de beste honda terwereld ;-) , en is een gevierde DJ "
Fazer

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Iemand nieuws over...

Post by Muug »

Meen was een tof meiske met beperkt budget en toen haar ouw 400cctje rats versleten was, was eigenlijk ook haar hobby ten einde. Ze had toen ook verkering met een zekere Luc, die met een SV650 reed. Maar da's oud nieuws van zeker vijf jaar geleden.
Misschien verschijnen die af en toe nog op motorum-forum.
Voor veel mensen is een forum maar een tijdelijke verblijfplaats, veelal zelfs merkgebonden. Als ik geen Ducati heb, ga ik niet op een Ducati-forum zitten. Of als ik geen GS heb, niet op een GS-forum.
Of ze veranderen van werk en hebben plots geen internettoegang meer, of gewoon meer werk. :mrgreen:

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Iemand nieuws over...

Post by den Bullet »

tandwieleke. wrote: 12 Mar 2018 14:18 ...
Asperientje
...
Paul is met Zarema verkast naar Spanje ;)

Post Reply