Bij GSsen gaat het net zoals bij mensen blijkbaar. Op twintig jaar tijd verdikken ze enorm.
Links een 1100GS van '99 en rechts een 1200GSA van 2016 of zo.
Den dikken en den dunne
Den dikken en den dunne
Last edited by Muug on 04 May 2018 13:20, edited 1 time in total.
Re: Den dikken en den dunne
De max om te zien toch hoe die dingen evolueren.
Ik vind het zelfs al grappig om de mijne naast een moderne te zien...
Die nieuwere lijken nog dikker te zijn...
Ik vind het zelfs al grappig om de mijne naast een moderne te zien...
Die nieuwere lijken nog dikker te zijn...
Re: Den dikken en den dunne
Die rechtse is wel een adventure, of vergis ik mij?
Re: Den dikken en den dunne
Rechts is inderdaad een adventure...
- den Bullet
- Posts: 1481
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Den dikken en den dunne
1100 en 1150 waren de schoonste
Re: Den dikken en den dunne
Ja, tot de 1200 eraan kwam.
Over smaken kan je blijven discuteren
I am confused. Oh no, maybe not!
- den Bullet
- Posts: 1481
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Den dikken en den dunne
Re: Den dikken en den dunne
Dienen hele dikken staat toch precies redelijk op punt heb ik zo de indruk. Is denk ik wel een aardige kilometervreter, hoewel ik donderdag een werkdagje van 380km toch zonder al te veel moeite kon presteren op een CBF600s.
Re: Den dikken en den dunne
Ha misschien passeer ik die dan want ik rij vanuit Halle elke dag naar St-Niklaas Al 15 jaar of eigenlijk al veel te lang...
Woensag heb ik dat eens met de auto gedaan, 2u15 voor 65 km...