absolute nieuwstaat
volledig standaard
met originele handvatverwarming
nooit ingeschreven
heb er wel stiekem al wat km mee gereden
staan er nu 1800 op de teller
reden verkoop is 2-ledig
* ik mis iets aan de 1090R, vraag me niet wat
ik denk dat het gewoon het lagere koppel is terwijl het eigenlijk verder een identieke motor is aan mijn vorige (1190R)
* ik moet even ophouden met motorrijden, doktersadvies
ik kan hem ook wegzetten tot ik weer mag rijden maar dat zou even kunnen duren, heel lang kunnen duren of snel kunnen gaan...
hangt allemaal van zoveel zaken af
dus liever nu de deur uit
catalogusprijs nieuw is 14.460€
+ originele handvatverwarming. 163,00
+ 2 jaar extra garantie 367,00
voor 11500€ verwisselt de 1090R van eigenaar
garantie loopt gewoon door bij volgende eigenaar
KTM1090R
- den Bullet
- Posts: 1479
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: KTM1090R
Reden is idd niet leuk.
Is wel een schone prijs voor zulk nieuw spul !
Is wel een schone prijs voor zulk nieuw spul !
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: KTM1090R
ne mens moet ni het onderste uit de kan willen halen in dit geval he
op deze manier verlies ik er idd wat aan
maar daar kan ik mee leven
en koopt iemand een heel eerlijke, bijna splinternieuwe moto voor ne mooie prijs
iedereen content
ik denk da'k toch oud aan't worden ben
dus als er amateurs zijn of iemand kent iemand...
rondleiding in the ghostgarage en warme choco inbergrepen
op deze manier verlies ik er idd wat aan
maar daar kan ik mee leven
en koopt iemand een heel eerlijke, bijna splinternieuwe moto voor ne mooie prijs
iedereen content
ik denk da'k toch oud aan't worden ben
dus als er amateurs zijn of iemand kent iemand...
rondleiding in the ghostgarage en warme choco inbergrepen
KMK
Re: KTM1090R
hoooo ik vlug ne keer gaan kijken : wat voor vlees is dat in de kuip zo'n KTM 1090 R
vast wel hééééééél goei veringeu !!
zal nog een beetje verder dromen
succes met de verkoop, maar vooral mee uw herstel naar terug op den brommer
vast wel hééééééél goei veringeu !!
SEAT HEIGHT 890 mm
DRY WEIGHT 207 kg
zal nog een beetje verder dromen
succes met de verkoop, maar vooral mee uw herstel naar terug op den brommer
sig nature
Re: KTM1090R
't leven zit raar in mekaar...
ik heb net een voorschot mogen ontvangen voor de 1090R
en het nieuws dat ik waarschijnlijk heel binnenkort terug de moto opmag
dus na 3 zalige sloeries waarvan 2 GOOO!!!!!! -kes, die beiden trouwens in heel goede maten hun garage staan, ne 650R waar 1 van die maten ooit Transilvania onveilig maakte, een 1190R supersloerie en een heel kortstondige relatie met een nonneke in lingerie waar ge dus niks mee zijt...de 1090R is nog vlees nog vis, mist het brute en toch heel doseerbare van de oude 950's in de lage toeren en de power van de 1190 in de hoge toeren
Warrant had mij nochthans gewaarschuwd dat de 1090R niet voor mij was, dat ik na de 1190 niet met de power delivery van dat ding kon leven... en kijk, de man had gelijk... als ge nen 1190 hebt en ge doet het in uw broek van de brute power waardoor ge de hele tijd in regenmodus rijdt, dan is de 1090 een ideale motor... want zo voelt hij aan, als een 1190 in regenmodus, afgevlakte powercurve, koppel, maar geen bakken, ne mens kan evengoed ne V strom kopen enfin...
dus voilà... ik ben op zoek naar iets dat ik plezant kan vinden, minstens om dit seizoen mee door te komen als he tgoede nieuws bevestigd wordt...
en ik denk dat ik al weet wat het wordt
ik heb net een voorschot mogen ontvangen voor de 1090R
en het nieuws dat ik waarschijnlijk heel binnenkort terug de moto opmag
dus na 3 zalige sloeries waarvan 2 GOOO!!!!!! -kes, die beiden trouwens in heel goede maten hun garage staan, ne 650R waar 1 van die maten ooit Transilvania onveilig maakte, een 1190R supersloerie en een heel kortstondige relatie met een nonneke in lingerie waar ge dus niks mee zijt...de 1090R is nog vlees nog vis, mist het brute en toch heel doseerbare van de oude 950's in de lage toeren en de power van de 1190 in de hoge toeren
Warrant had mij nochthans gewaarschuwd dat de 1090R niet voor mij was, dat ik na de 1190 niet met de power delivery van dat ding kon leven... en kijk, de man had gelijk... als ge nen 1190 hebt en ge doet het in uw broek van de brute power waardoor ge de hele tijd in regenmodus rijdt, dan is de 1090 een ideale motor... want zo voelt hij aan, als een 1190 in regenmodus, afgevlakte powercurve, koppel, maar geen bakken, ne mens kan evengoed ne V strom kopen enfin...
dus voilà... ik ben op zoek naar iets dat ik plezant kan vinden, minstens om dit seizoen mee door te komen als he tgoede nieuws bevestigd wordt...
en ik denk dat ik al weet wat het wordt
KMK
Re: KTM1090R
't staat er toch? Ne V strom dus...