Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

I know the feeling... :cry:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Blackbert »

Hem nog eens van stal gehaald. Toekomstige werken gaan bekijken en materiaal gaan bestellen. Beke binnendoor, en dat was cava. Uiteindelijk toch weer in de drukte terecht gekomen, en dat werkte ons allebei op de zenuwen. 'k Heb ook de indruk dat er iets meer ruimte moet zijn om mij tussendoor te wriemelen aan de stoplichten dan toen ik nog veel meer moto reed. :?
grease up your baby for a ball on the hill

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Blackbert wrote: 04 Jul 2018 18:32 'k Heb ook de indruk dat er iets meer ruimte moet zijn om mij tussendoor te wriemelen aan de stoplichten dan toen ik nog veel meer moto reed. :?
Toen gij nog veel meer moto reed waren er misschien minder sukkelaars op de smartfoon of tablet bezig, de krant aan't lezen of whatever. En de auto's misschien gewoon smaller... Vandaag was het voor mij eenvoudiger om op te sommen waar ik mij niet aan geërgerd heb in het verkeer...hoewel... :roll:

Enfin, olie bijgevuld vandaag en tankske volgegoten.

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

Stefke wrote: 04 Jul 2018 22:53 Vandaag was het voor mij eenvoudiger om op te sommen waar ik mij niet aan geërgerd heb in het verkeer...hoewel... :roll:

:stupid: :stupid: :cry:
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Blackbert »

Stefke wrote: 04 Jul 2018 22:53
Blackbert wrote: 04 Jul 2018 18:32 'k Heb ook de indruk dat er iets meer ruimte moet zijn om mij tussendoor te wriemelen aan de stoplichten dan toen ik nog veel meer moto reed. :?http://motorpraat.be/posting.php?mode=q ... 2&p=221487#
Toen gij nog veel meer moto reed waren er misschien minder sukkelaars op de smartfoon of tablet bezig, de krant aan't lezen of whatever. En de auto's misschien gewoon smaller... Vandaag was het voor mij eenvoudiger om op te sommen waar ik mij niet aan geërgerd heb in het verkeer...hoewel... :roll:

Enfin, olie bijgevuld vandaag en tankske volgegoten.
Hela, pas op eh gij, da's nog geen 2 jaar geleden. ;)
Het 'daar kan ik tussen' gedachtje is eerder 'da's wel erg smal' geworden.
Rust roest zeker.
grease up your baby for a ball on the hill

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Laatste bestelling ontvangen en geopend voor de CB....
Nu nog vet zoeken voor het balfhoofd en dan kan ik uiteindleijk alles afwerken...
Rempistons zijn nu binnen,
stukske benzineleiding met voorgevormd stukske plastiek erbij,
bovenste moer voor balhoofd,

als alles nu blijft goed lopen moet voor het begin van mijn verlof de CB klaar zijn,
misschien ingeschreven en misschien eens gereden...

Nu eens kijken of een O-plaat mogelijk is voor een CB uit 1992 en wat de beperkingen dan zouden zijn... (en de voordelen).

Online
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Stefke »

Blackbert wrote: 05 Jul 2018 09:47 Hela, pas op eh gij, da's nog geen 2 jaar geleden. ;)
:mrgreen: :mrgreen:
Blackbert wrote: 05 Jul 2018 09:47 Het 'daar kan ik tussen' gedachtje is eerder 'da's wel erg smal' geworden.
Rust roest zeker.
rust roest zeer zeker... :cry: :roll:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Stefke wrote: 04 Jul 2018 22:53
Blackbert wrote: 04 Jul 2018 18:32 'k Heb ook de indruk dat er iets meer ruimte moet zijn om mij tussendoor te wriemelen aan de stoplichten dan toen ik nog veel meer moto reed. :?
Toen gij nog veel meer moto reed waren er misschien minder sukkelaars op de smartfoon of tablet bezig, de krant aan't lezen of whatever. En de auto's misschien gewoon smaller... Vandaag was het voor mij eenvoudiger om op te sommen waar ik mij niet aan geërgerd heb in het verkeer...hoewel... :roll:

Enfin, olie bijgevuld vandaag en tankske volgegoten.
... of Bert wa brejer :?: :dontknow: :mrgreen: :lol:

Vandaag 95% geen verkeersergernissen op de 250km dijken en dijkjes van de Grote Hollandse Rivieren ... destemeer toen ik wer de "bewoonde" wereld door moest nar 'uus :roll:
Voorts veel zweet gelaten tijdens de 900 resterende meters "Gertruud-duwen" naar de geplande naftpomp :wall: :behead:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

OzzePaa wrote: 05 Jul 2018 23:24
Voorts veel zweet gelaten tijdens de 900 resterende meters "Gertruud-duwen" naar de geplande naftpomp :wall: :behead:
f :lipsrsealed2: ck
sig nature

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

900meter, ik hou nog steeds het rekord: 1.5km aan GSa duwen ;-)
+ het nadeel dat mijn tank niet eens leeg gereden was :'(

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

zappa wrote: 06 Jul 2018 08:12
OzzePaa wrote: 05 Jul 2018 23:24 Voorts veel zweet gelaten tijdens de 900 resterende meters "Gertruud-duwen" naar de geplande naftpomp :wall: :behead:
f :lipsrsealed2: ck
Just niks fuk ! Eigen schuld dikke bult ja ! :lol:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 06 Jul 2018 09:03
zappa wrote: 06 Jul 2018 08:12
OzzePaa wrote: 05 Jul 2018 23:24 Voorts veel zweet gelaten tijdens de 900 resterende meters "Gertruud-duwen" naar de geplande naftpomp :wall: :behead:
f :lipsrsealed2: ck
Just niks fuk ! Eigen schuld dikke bult ja ! :lol:
Héla héla ... verzachtende omstandigheden hé :
- twas vree heet
- terugweg over Ollantse Ottostraat aan 130+
Dus da spel zuipte meer dan ingeschat : 70km sinds lampke aanging ipv een klein 100 normaliter.
- dungezaaide pompen langs Brabantse achterafwegskes
Maar OK ... ik ben er een ook paar voorbijgereden wegens te schijteduur :arrow: tot 1,72€ voor RON98 astemblief :lipsrsealed2:
Ergo : the blame is on mie :whistling:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Opgehaald van onderhoud...
en beseft dat ik voor het eerst een motor gevonden heb... waarmee ik stepjes op de grond kan schrapen...
en ik weet nu niet of dat a good thing or a bad thing is.. :p

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 07 Jul 2018 11:00 Opgehaald van onderhoud...
en beseft dat ik voor het eerst een motor gevonden heb... waarmee ik stepjes op de grond kan schrapen...
en ik weet nu niet of dat a good thing or a bad thing is.. :p
Met den FJR is dat gewoon een noodzakelijk kwaad ;) .... maar op Gertruud heb ik het nog niet voorgehad. Wellis een keer de middenbok ... denk ik ... :dontknow: er schraapte inallegeval iets :whistling: Met de GSA gaan bochtjes (veel) vlotter dan de FJR zonder daarom zo diep te moeten gaan ... Ook altijd nog een ongebruikt randje op de hoogpoter, niet zo op de Yam.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Vandaag heb ik ene allerlei kunstjes met zijn GSA aangeleerd. Een bestoft maar content mens ging huiswaarts 8-)

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

En wat voor kunstjes.
Vandaag na het werk tijd maken om dat beest eens te wassen, zodat die wat properder staat voor het aankomende weekend...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

Nog een paar keer met de GS gereden. De liefde is al wat aan 't minderen 8-)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Oe :?: Iet mee an de hand :?: Toch te plat :?: En waarom isdatdan cool :?:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 11 Jul 2018 17:54En waarom isdatdan cool :?:
hehe. Been there done that eh.

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

Muug wrote: 11 Jul 2018 15:06 Nog een paar keer met de GS gereden. De liefde is al wat aan 't minderen 8-)
Tijd voor ne GSa he.. Superieure abs, comfort en bla bla bla...

Locked