Blijft toch duur speelgoed Enkel te verantwoorden als ge dat ergens in kosten kunt inbrengen.
De "economie" zou verschieten hoe weinig nieuwe voertuigen er maar verkocht zouden worden mochten die niet meer mogen worden ingebracht.
Blijft toch duur speelgoed Enkel te verantwoorden als ge dat ergens in kosten kunt inbrengen.
Die Honda zal niet duurder zijn dan iets anders in die categorie zeker? En duur is relatief, want voor iedereen verschillend.
Willen we als normale sterveling allemaal die ene koop niet kunnen doen. De hoeveelheid euro’s dat we er tegen aan smijten......iedereen moet zijn eigen rekening maar maken toch.
Die "functionaliteiten" komen me ergens bekend voor .... zeker dat' geen BMW isStefke wrote: ↑19 Apr 2018 00:09 Vandaag nog eens een Yamaha MT-07 2018 onder mijn kont geschoven.
......
Zit goed, breed stuur, bijna alles op z' n plaats. Bijna alles want een paar afwijkende schakelaars aan boord. De startknop en nood schakelaar zijn vervangen door 1 schakelaar. Best handig, kan je nooit vergeten dat de noodschakelaar aan staat. De knop naar boven duwen is noodschakelaar, naar beneden is starten. De drukknop voor de claxon staat dan weer veel te kort bij de pinkerschakelaar. Dus de pinkers afzetten geeft veel kans op geclaxonneer, zeker met dikke winterhandschoenen aan.
....
Dat went, die valse neutraal wat minder beleefd uw voet gebruiken en bij stilstand (en niet onmiddellijk in neutraal schakelen) is 't lastig dat groen lampje op de dashboard te zien verschijnen, maar dan zwaai ik de poot uit, hoef ik niet stil te leggen, en kan hij niet beginnen weg bollenDavy78 wrote: ↑02 Aug 2018 15:16
Alleen spijtig dat ik op een half uur tijd 3 keer in een valse neutraal heb gezeten ... Volgens de dealer is dit een beetje eigen aan ducati, en moet ge gewoon iets kordater schakelen. Wat mij betreft is dit ronduit gevaarlijk, als ge net voor een bocht wil terugschakelen en ge zit ineens in neutraal ... blijkbaar is het een veelbesproken probleem/eigenschap van de multistradas ... Maar misschien ligt het probleem inderdaad gewoon bij mij, na jaren met honda/triumph gereden te hebben, ben ik gewoon geraakt dat ik maar een beetje tegen dat versnellingspookske hoef te wrijven om te schakelen.
Next on the list: KTM 1090
Klinkt bekend. Ik wilde als opvolger een Tiger 800 met "meer punch". 't was nogal gauw uitgemaakt dat een V-Strom 1000 zoiets is.
't spook is backWipr wrote: ↑07 Sep 2017 21:57Denk dat we daar nu nuchterder over kunnen oordelen, over het KTM hype gegeven.....
Het merk KTM werd vooral hier en op het oude M&T forum veel bejubeld. Het spook had daar een heel grote impact in. Elke topic dat er werd gestart omvatte wel het woord "GO" en synoniemen voor dragster, racemonster enz en veel was er niet tegen in te brengen. Waar zit hij trouwens want ik kon er wel van genieten van dat schrijfsel en reacties
Zoals Peter aangeeft..... de 1090 en 1290 in diverse uitvoeringen worden bedolven onder de goede kritieken.
Vooral de 1090 die no-nonsense is en toch alles in die klasse zonder schroom kan beconcurreren.
Persoonlijk blijft het oranje merk nog steeds tot de verbeelding spreken en mocht er iets in die prijsklasse nieuw aangekocht worden is de 1090 eerste keuze.
Wellicht zal de kostprijs vs volgende onder de 5cijfers liggen. Dus jonge occasie, demo of wat dan ook.
op 4 jaar 1190 geen euro moeten uitgeven aan onderhoud...
moet u gelijk geven, met de mono's van KTM valt bijna niet normaal te rijden...Wipr wrote: ↑05 Aug 2018 01:58 Duke 690 was een Ktm die regelmatig als een Duveltje op mijn schouder zat en me ondingen toefluisterde. Na 5 maand weggedaan omdat normaal rijden niet in diens woordenboek stond. De 390 werd/wordt in India gebouwd en dat merkte je wel maar wat betreft plezier aan legale snelheden heel plezante motor. Als ze dat 390 blokje in een adventure bekleding steken ga ik zeker eens zien. Vorig jaar was het de 9T of de 1090 en voor de eerste gekozen omdat ik niets ben met dergelijke adventure motor. Zondags en nachtrijder remember
Maw die grote jongens van KTM zijn gene spek voor mijnen bek, net omdat ik niets kan aanvangen met die power
@ ‘t spook: hou je vooral niet in eneuhm, af en toe viseren mag he. Zou zelfs ongeloofwaardig zijn als je vredelievende woordjes zou sprenkelen op het forum
Mor goe, alles kan he, mensen veranderen maar den aard van het beestje blijft!