Marsman

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Marsman
Posts: 17
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Marsman

Post by Marsman » 26 Sep 2018 00:51

de mijne in mijn garage :grin:

User avatar
zappa
Posts: 3907
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Marsman

Post by zappa » 26 Sep 2018 08:03

[/quote]
duibhce Kaelann wrote:
25 Sep 2018 23:36
Mijne moto staat in Bulgarije :dontknow:

Marsman wrote:
26 Sep 2018 00:51
de mijne in mijn garage :grin:
Bij Duibhce staat hij ook wel in zijn garage :mrgreen:
sig nature

Marsman
Posts: 17
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Marsman

Post by Marsman » 26 Sep 2018 17:13

zappa wrote:
26 Sep 2018 08:03
duibhce Kaelann wrote:
25 Sep 2018 23:36
Mijne moto staat in Bulgarije :dontknow:

Marsman wrote:
26 Sep 2018 00:51
de mijne in mijn garage :grin:
Bij Duibhce staat hij ook wel in zijn garage :mrgreen:
[/quote]

Oesje: woont die dan in Bulgarije?

User avatar
Muug
Posts: 6895
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Marsman

Post by Muug » 26 Sep 2018 17:39

Toch al met één teen :-D
Last edited by Muug on 26 Sep 2018 20:10, edited 1 time in total.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2071
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Marsman

Post by duibhce Kaelann » 26 Sep 2018 19:44

Muug wrote:
26 Sep 2018 17:39
Toch al met één teetn :-D
:mrgreen:
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
zappa
Posts: 3907
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Marsman

Post by zappa » 26 Sep 2018 21:26

duibhce Kaelann wrote:
26 Sep 2018 19:44
Muug wrote:
26 Sep 2018 17:39
Toch al met één teetn :-D
:mrgreen:

altijd al geweten dat ge rap zijt :lol: ;)
sig nature

Marsman
Posts: 17
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Marsman

Post by Marsman » 21 Oct 2018 00:06

test

User avatar
Muug
Posts: 6895
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Marsman

Post by Muug » 21 Oct 2018 09:58

en is de test gelukt?

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest