Ne contente mens he, meer is da ni
kon die echt ni laten staan...
Re: kon die echt ni laten staan...
Correctie
(otherwise it is english with hair on, and I can't stand that out)
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: kon die echt ni laten staan...
veel beter, dat heb je met snellecopypastetoestanden
Re: kon die echt ni laten staan...
GPS is altijd zo iets geweest dat mijn voeten uithing
praktisch
maar meestal gebruikt als elektronische kaart
enfin hier toch
ik beslis nog altijd liever zelf of ik dat tof uitziend baantje links of rechts al dan niet neem
maar als ik het efkes moe ben "thuis" of "hotel" invoeren en sito presto naar daar vlammen kan ik dan wel smaken
maar... ik miste altijd de oude roadbooks bolleke pijl
misschien omdat ik vroeger graag roadbooks maakte op papier
misschien omdat dat ook de roadbooks zijn van een offoradtrophy of een rallye raid
en wat ook mijn voeten uithing was al dat gezever om zowiet ergens deftig vast te maken
klemmeke, gewrichteke, klemmeke... pffff
en dan stond dat meestal ergens op 't stuur gemonteerd, absoluut slechte en onveilige plek
m'enfin, op de 950 kon ik dan een plaatje plooien zodat dienen brol properkes boven de tellerpartij stond en ge uw ogen ni van de weg moest halen
dus als KTM nu iets maakt waat ge bolleke pijl systeem in uw dash krijgt, rechtstreeks van den app die op de GSM staat die in een waterdicht vakske zit waar WEL een USB aansluiting zit (heb ze gevonden)zodat die kan laden en ge ni na anderhalf uur zonder GPS zit omdat den bluetooth uwe GSM heeft leeggezogen...
wat mij brengt tot de enige logische vraag... hadden ze dat nu in met een jackske of USB kunnen oplossen, dan moet ge ni elke keer zeveren om de GSM te verbinden met de moto...
maar ook dat heeft weer een voordeel en wel dat ge die GPS enkel opzet als't echt nodig is
dus account gehacked... denk ni
dien brol die ik vroeger zonen brol vond omdat alle zever er rond mijn voeten uithing is zodanig aangepast dat het wel gebruiksvriendelijk is geworden dus waarom zou ik er dan nog tegen zijn
idem met ABS...
toen ik daar jaren geleden vierkant tegen was, de eerste generaties ABS, was dat omdat die toen de remweg (op droog) deftig verlengde als dienen brol aanging en ge veel geluk en stuurmanskunde moest hebben om ni van dat hobbelpaard gesmeten te worden
ondertussen is dat ongelofelijk geevolueerd
dees is mijn 2de KTM met hun befaamde "bochten-ABS"
zalig als ge der leert mee rijden
maar ge moet dan wel pas remmen als iedereen allang in zijn broek gescheten heeft
voorbeeld ligt hier in ghosstown
rond punt aan t gemeentehuis
1 van de 5 straten die daar op toekomt is bergop en bocht naar links die ge tegen 130 kunt pakken... of toch ni want ge moet dan op volle hellingshoek stevig in de ankers en wie doet nu zo iets (Rossi en Co ni meegeteld)... awel... dees is den 2de moto waarmee ik dat zo heel soms nekeer doe...
omdat het kan
over de rest van de rijhulpjes..
HHC he ik nog nooit aangehad, wist zelfs ni dat dat erop stond ma blijkbaar is het ne Fool-opsjen
Quick shift +
kweeni... is goed voor bompa modus als t koud is, dan bevriezen uw linkervingers ni van altijd te koppelen en kunne die gezellig op 't verwarmde handvaatje blijven rusten... of voor absolute hooligan modus, gas in t hoekske houden en in de volgende stampen... heef wel iets maar niet leefbaar op openbare weg
verder is da pookske dan zo gevoelig dat dat ding schakelt als ge der met uwen dikken teen naar wijst
ni echt ideaal met ne kleine 45...
en zonder QS schakelt die immers ook zonder koppelen op en af
doe ik al sinds mijn eerste 950
voetke derop laten rusten, gas efkes toe, klak, een vitesske lager
dus nee, staat nooit ingeschakeld
zit ook anti wheely op
werkt ni...
praktisch
maar meestal gebruikt als elektronische kaart
enfin hier toch
ik beslis nog altijd liever zelf of ik dat tof uitziend baantje links of rechts al dan niet neem
maar als ik het efkes moe ben "thuis" of "hotel" invoeren en sito presto naar daar vlammen kan ik dan wel smaken
maar... ik miste altijd de oude roadbooks bolleke pijl
misschien omdat ik vroeger graag roadbooks maakte op papier
misschien omdat dat ook de roadbooks zijn van een offoradtrophy of een rallye raid
en wat ook mijn voeten uithing was al dat gezever om zowiet ergens deftig vast te maken
klemmeke, gewrichteke, klemmeke... pffff
en dan stond dat meestal ergens op 't stuur gemonteerd, absoluut slechte en onveilige plek
m'enfin, op de 950 kon ik dan een plaatje plooien zodat dienen brol properkes boven de tellerpartij stond en ge uw ogen ni van de weg moest halen
dus als KTM nu iets maakt waat ge bolleke pijl systeem in uw dash krijgt, rechtstreeks van den app die op de GSM staat die in een waterdicht vakske zit waar WEL een USB aansluiting zit (heb ze gevonden)zodat die kan laden en ge ni na anderhalf uur zonder GPS zit omdat den bluetooth uwe GSM heeft leeggezogen...
wat mij brengt tot de enige logische vraag... hadden ze dat nu in met een jackske of USB kunnen oplossen, dan moet ge ni elke keer zeveren om de GSM te verbinden met de moto...
maar ook dat heeft weer een voordeel en wel dat ge die GPS enkel opzet als't echt nodig is
dus account gehacked... denk ni
dien brol die ik vroeger zonen brol vond omdat alle zever er rond mijn voeten uithing is zodanig aangepast dat het wel gebruiksvriendelijk is geworden dus waarom zou ik er dan nog tegen zijn
idem met ABS...
toen ik daar jaren geleden vierkant tegen was, de eerste generaties ABS, was dat omdat die toen de remweg (op droog) deftig verlengde als dienen brol aanging en ge veel geluk en stuurmanskunde moest hebben om ni van dat hobbelpaard gesmeten te worden
ondertussen is dat ongelofelijk geevolueerd
dees is mijn 2de KTM met hun befaamde "bochten-ABS"
zalig als ge der leert mee rijden
maar ge moet dan wel pas remmen als iedereen allang in zijn broek gescheten heeft
voorbeeld ligt hier in ghosstown
rond punt aan t gemeentehuis
1 van de 5 straten die daar op toekomt is bergop en bocht naar links die ge tegen 130 kunt pakken... of toch ni want ge moet dan op volle hellingshoek stevig in de ankers en wie doet nu zo iets (Rossi en Co ni meegeteld)... awel... dees is den 2de moto waarmee ik dat zo heel soms nekeer doe...
omdat het kan
over de rest van de rijhulpjes..
HHC he ik nog nooit aangehad, wist zelfs ni dat dat erop stond ma blijkbaar is het ne Fool-opsjen
Quick shift +
kweeni... is goed voor bompa modus als t koud is, dan bevriezen uw linkervingers ni van altijd te koppelen en kunne die gezellig op 't verwarmde handvaatje blijven rusten... of voor absolute hooligan modus, gas in t hoekske houden en in de volgende stampen... heef wel iets maar niet leefbaar op openbare weg
verder is da pookske dan zo gevoelig dat dat ding schakelt als ge der met uwen dikken teen naar wijst
ni echt ideaal met ne kleine 45...
en zonder QS schakelt die immers ook zonder koppelen op en af
doe ik al sinds mijn eerste 950
voetke derop laten rusten, gas efkes toe, klak, een vitesske lager
dus nee, staat nooit ingeschakeld
zit ook anti wheely op
werkt ni...
KMK
Re: kon die echt ni laten staan...
ik ga da spel wegdoen...
precies of ge rijdt met ne ferrarri of ne porsche 911 rond
I E D E R E E N wil altijd koers rijden
ongelofelijk
vorige week diene met zijne GS1200
gisterenavond op zelfde traject een kieken met ne GSXF 600 of 750 van 20 jaar oud
heb dan maar QuickShift id getest
wa foefelen, ah gevonden, klick...
start, gas gewoon in de hoek en schakelen
heeft iets formule 1 achtigs
en dat recht stuk tussen het licht en de 90°links was precies deftig wa korter dan voordien
ma bon, de Dunlops (die geen kl ten waard zijn allroad op droog) zijn zot op vettige asfalt precies
en die QS, als ge daarmee braafkes rijdt en gas wat toeschroeft voor het schakelmoment, dan verstaat da spel ni wat ge nu juist wilt... Ready To Race staat duidelijk ook in de genen van de KTM informatica
maar gas gewoon open houden is schitterend zuiver en snel schakelen
zalig
ah, de beste optie is trouwens die die geen geld kost of bijna
de bredere voetsteunekes ZONDER rubberbekleding
ongelofelijk hoeveel comfort die geven
zitten of rechtstaan
allez als nu de rizerkes voor 't stuur volgende week toekomen staat de hoeremadam helemaal op mijn maat
weer slechte punten voor KTM
rizers niet in alle hoogtes in 't zwart te krijgen
terwijl alles zwart is...
GRRR
precies of ge rijdt met ne ferrarri of ne porsche 911 rond
I E D E R E E N wil altijd koers rijden
ongelofelijk
vorige week diene met zijne GS1200
gisterenavond op zelfde traject een kieken met ne GSXF 600 of 750 van 20 jaar oud
heb dan maar QuickShift id getest
wa foefelen, ah gevonden, klick...
start, gas gewoon in de hoek en schakelen
heeft iets formule 1 achtigs
en dat recht stuk tussen het licht en de 90°links was precies deftig wa korter dan voordien
ma bon, de Dunlops (die geen kl ten waard zijn allroad op droog) zijn zot op vettige asfalt precies
en die QS, als ge daarmee braafkes rijdt en gas wat toeschroeft voor het schakelmoment, dan verstaat da spel ni wat ge nu juist wilt... Ready To Race staat duidelijk ook in de genen van de KTM informatica
maar gas gewoon open houden is schitterend zuiver en snel schakelen
zalig
ah, de beste optie is trouwens die die geen geld kost of bijna
de bredere voetsteunekes ZONDER rubberbekleding
ongelofelijk hoeveel comfort die geven
zitten of rechtstaan
allez als nu de rizerkes voor 't stuur volgende week toekomen staat de hoeremadam helemaal op mijn maat
weer slechte punten voor KTM
rizers niet in alle hoogtes in 't zwart te krijgen
terwijl alles zwart is...
GRRR
KMK
Re: kon die echt ni laten staan...
OK
Laat iets weten als ge dood zijt eh.
Laat iets weten als ge dood zijt eh.
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: kon die echt ni laten staan...
zedde e spook of zedde e spook?
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: kon die echt ni laten staan...
Re: kon die echt ni laten staan...
catapulted back in time
recht naar't niveau van een motorforum ergens in 2004 zo...
recht naar't niveau van een motorforum ergens in 2004 zo...
KMK
- duibhce Kaelann
- Posts: 2918
- Joined: 01 Dec 2009 23:39
- Location: Itch(B), Idilevo(BG)
- Contact:
Re: kon die echt ni laten staan...
wacht, wacht, het atomium is nog niet vermeld, hé. We kunnen nog dieper
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Re: kon die echt ni laten staan...
ik kan ook nog alle foto's verwijderen en verbieden
en ik kan het forum ook nog vertragen zodat uwe reply maar na twee dagen online komt
en ik kan het forum ook nog vertragen zodat uwe reply maar na twee dagen online komt
Re: kon die echt ni laten staan...
de supersloerie dus
in juli toerke Timmelsjoch/Toscane met de dochter
in augustus toerke Umbria met Antanneke
komde in Assisi toe na een zalig allroadritteke en legt ge da spel stil in de schaduw van nen boom, 't was tenslotte 39 graden...
stuurslot(elektrisch)... nix
terug starten... nix
nog geen lampeke op den dash da aanging
bon...
ne fotowinkel vinden om batterijke sleutel te vervangen, dacht dta die gewoon de sleutel nimeer herkende
eerste shopke rechts in eerste straat hadden ze dat
batterijke veranderd
...
nix
nekeer goe gevloekt
Assisi bezocht
dacht, da spel koelt wel af, straks werkt da gewoon...
nog altijd nix
zadel deraf
alle zekeringen eruit en gechecked en terug in
...
nix
tiens, die CDI en anderen bazaar met die grote platte stekkers...
losmaken
terug aansluiten
...
nix
van coleire ne dikke shot tegen de moto en een vuistskagske op al diene elektronika
...
dash gaat aan
liftoff
alloo KTM...
ge maakt nog altikjd zalige moto's... als ze rijden
in juli toerke Timmelsjoch/Toscane met de dochter
in augustus toerke Umbria met Antanneke
komde in Assisi toe na een zalig allroadritteke en legt ge da spel stil in de schaduw van nen boom, 't was tenslotte 39 graden...
stuurslot(elektrisch)... nix
terug starten... nix
nog geen lampeke op den dash da aanging
bon...
ne fotowinkel vinden om batterijke sleutel te vervangen, dacht dta die gewoon de sleutel nimeer herkende
eerste shopke rechts in eerste straat hadden ze dat
batterijke veranderd
...
nix
nekeer goe gevloekt
Assisi bezocht
dacht, da spel koelt wel af, straks werkt da gewoon...
nog altijd nix
zadel deraf
alle zekeringen eruit en gechecked en terug in
...
nix
tiens, die CDI en anderen bazaar met die grote platte stekkers...
losmaken
terug aansluiten
...
nix
van coleire ne dikke shot tegen de moto en een vuistskagske op al diene elektronika
...
dash gaat aan
liftoff
alloo KTM...
ge maakt nog altikjd zalige moto's... als ze rijden
KMK