Nief voiture

Memmen, zagen, kreften en andere onderhoudende discussies over van die blikken dozen met teveel wielen
Post Reply
Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Nief voiture

Post by Mario »

de Saab 9-3 na 15 jaar aan de dealer doorverkocht waar we hem ook gekocht hadden maar die intussen (Saab failliet) op Alfa Romeo, Abarth en Fiat is overgeschakeld

staat nu bij ons te blinken : een Alfa Romeo Giulia Veloce (benzine)
knap ding hoor

kregen nog een correcte prijs voor de oude en samen met andere saloncondities was de nieuwe aantrekkelijk geprijsd
een van de hoofdredenen om de stap te zetten : de oudste heeft zijn voorlopig rijbewijs, waardoor we met 3 potentiële bestuurders zitten die alle 3 nogal verschillen in grootte en ik het beu was om voortdurend de bestuurdersstoel te verzetten
de nieuwe heeft elektrische voorstoelen met geheugen, wat dat probleem hopelijk regelt

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Nief voiture

Post by F M »

Mario wrote: 11 Feb 2019 11:06 de nieuwe heeft elektrische voorstoelen met geheugen
Inderdaad, ik heb bij mijn auto ook expliciet voor deze optie gekozen. Is zo gemakkelijk !

En proficiat met de mooie Alfa. Veel geluk ermee.
I am confused. Oh no, maybe not!

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Nief voiture

Post by Mario »

dank u, FM
ik hoop er nog heel wat jaar plezier van te hebben :)

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Nief voiture

Post by zappa »

Hopelijk zit er geen "garage-stand" ( helemaal naar achter en rugleuning plat) op die zetel en ge mis duwt u net voor het licht op groen springt :? ik had dat met mijn vroegere volvo 960

Proficiat met uw 4 wieler en veel plezier allemaal samen ;)
sig nature

robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: Nief voiture

Post by robman »

Wreed schone auto !!

Proficiat

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Nief voiture

Post by Muug »

Mo wa kleur, Mario?
En is dat wel assorti met uw haar? :?:
:mrgreen:

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: Nief voiture

Post by Mario »

kleur : zwarte carrosserie en zwart interieur
zouden we zelf niet gekozen hebben (toch niet de zwarte carrosserie), maar we hebben een stockmodel genomen, eentje die zo in de showroom stond (vandaar ook mede een gunstiger prijs)
zelf zou ik voor Alfa rood zijn gegaan of grigio lipari, maar soit
dat zwart staat hem wel goed :)

welk haar ? :( :whistling: :x :lol:

Post Reply