MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by zappa »

TRooPER wrote: 09 Apr 2019 20:12 Als ge niet wilt dat ik de dag ervoor de wegen ga proper driften, ......


dan kruip ik wel terug onder mijn steen......

:peepwall:

misschien komen we nog ergens tegen? :mrgreen:
sig nature

kirikoe
Posts: 297
Joined: 23 Oct 2009 13:38

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by kirikoe »

verdoeme zitten op dat moment op het groene eiland

snail
Posts: 38
Joined: 03 Apr 2016 20:12

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by snail »

23 juni:
- Zappa
- Koeno
- FM
- Ozzepa
- Marsman
- robman
- Tom Triple
- Toeternietoe
- Muug
- De Fluppe
- Snail als madam plots niets anders plant... :dontknow:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Vandaag de rit eens geheel af gereden.
230km op 4u20. Aan een vrij hoog tempo, dat wel.
Volgens mij is het een heel mooie rit, al zeg ik het zelf. Veel fotomomenten als u dat interesseert, veel oude aristocratische oude glorie, mooie stalen bruggen, veel te bezien onderweg dus. Wel veel aandacht nodig, want veel schoon kronkelbaantjes.
Een zestal kasseistroken. En bizar genoeg een paar km onverharde bosweg over de Kwaremont, Vierschaar genaamd. Die ga ik er wel uithalen.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Muug wrote: 12 May 2019 14:50 En bizar genoeg een paar km onverharde bosweg over de Kwaremont, Vierschaar genaamd. Die ga ik er wel uithalen.
Mijn RT dankt u. :thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletloetje »

Voeg ons ook maar toe. Wordt het eerste ritje met de nieuwe, maar tzal nog wreed op het gemak zijn... kan niet wachten om al die ouwe rukkers die ik in geen tijden meer zag, eens goed tegen mijnen gilet te trekken. :P
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Tof!
:rayof: :w00t: :ricky: :thumbsup:
Eerstdaags worden de tracks hier online gezet. Ze zijn al goedgekeurd door Ozzepa! :thumbsup:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

diskeletloetje wrote: 16 Jun 2019 19:44 Voeg ons ook maar toe. Wordt het eerste ritje met de nieuwe, maar tzal nog wreed op het gemak zijn... kan niet wachten om al die ouwe rukkers die ik in geen tijden meer zag.....


spreek voor uw eigen hé!!!
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

diskeletloetje wrote: 16 Jun 2019 19:44 .....eens goed tegen mijnen gilet te trekken. :P
Ik kan niet langer wachten!!!!
:rayof: :rayof: :rayof: :rayof: :smitten: :smitten:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletloetje »

Marsman wrote: 16 Jun 2019 22:54
diskeletloetje wrote: 16 Jun 2019 19:44 Voeg ons ook maar toe. Wordt het eerste ritje met de nieuwe, maar tzal nog wreed op het gemak zijn... kan niet wachten om al die ouwe rukkers die ik in geen tijden meer zag.....


spreek voor uw eigen hé!!!
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Oei, ik bedoelde natuurlijk oude rockers ... ;) :grin:
Damn autocorrect :mrgreen:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Koeno »

Enneuh, om welk uur moet ik op uwen hof staan?
kwestie dat ik vandaag mijn alarm al kan instellen voor zondag? :laughing:

snail
Posts: 38
Joined: 03 Apr 2016 20:12

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by snail »

diskeletloetje wrote: 16 Jun 2019 19:44 Voeg ons ook maar toe. Wordt het eerste ritje met de nieuwe, maar tzal nog wreed op het gemak zijn... kan niet wachten om al die ouwe rukkers die ik in geen tijden meer zag, eens goed tegen mijnen gilet te trekken. :P
Tussen het rukken door, een ritje met den ouwe (de moto ook, ik zal het zelf maar zeggen 8-) ), als altijd op 't gemakske .
Polke, het is eeuwen geleden dat ik nog in jouw hol van Pluto was, geef het adres nog eens door alstublieft (en het koffie-start-uur) :huh2:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

alle info en files vind je in de eerste post.
Tot zondag! :thumbsup:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Hoewel het in principe niet mijn voorkeurswegen zijn kijk ik er toch naar uit. :thumbsup:

Vraagje: hoe off road is die Vierschaar? gravel, of erger? De Streetview-auto stopte aan het begin...
https://goo.gl/maps/QKcv9ygN9wMviyHR8

Eén bedenking. Het weer is belangrijk voor mij. Mijn banden lopen op het einde, en in nat weer wil ik niet over die baantjes rijden... :|
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Té offroad. Ik doe zondag de gewone versie.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by OzzePaa »

F M wrote: 17 Jun 2019 21:52 Hoewel het in principe niet mijn voorkeurswegen zijn kijk ik er toch naar uit. :thumbsup:

Vraagje: hoe off road is die Vierschaar? gravel, of erger? De Streetview-auto stopte aan het begin...
https://goo.gl/maps/QKcv9ygN9wMviyHR8

Eén bedenking. Het weer is belangrijk voor mij. Mijn banden lopen op het einde, en in nat weer wil ik niet over die baantjes rijden... :|
Nee, 't zijn voorzekers niet uw voorkeurswegen, Frans ;) Maar als ge dat toerke gereden hebt gaan uw stuurmanskunsten en de RT-beheersing in evenredigheid gegroeid zijn ... en kriebelt het misschien om terug een iets meer hoogpoterig apparaat aan te schaffen :mrgreen:
Maar zij' gerust : als Gertruud tegen zondag niet op nief rubber staat (want dat hangt er eigenlijk niemeer aan) dan kom ik met den FJR :arrow: die werkt dat ook af met twee vingerts in de neus :headbang:

Je kan trouwens hier :arrow: eens kijken hoe het volledige Vierschaar-halvelings-off-road-stukje eruit ziet ;) 8-)

P.S.
ik heb hier nog een Airhawk-opblaaskusseke liggen ... zal het meebrengen en verloten onder degenen die vrezen voor achterste regionen. :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Koeno »

Oei, zegt muug "té offroad", zegt Ozzepaa dat zijnen FJR dat met 2 vingers in de neus kan?
wie overdrijft er nu?

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

just die fillemkes van Ozzepaa ne keer bekeken: ziet er redelijk schappelijk uit, maar dat zou wel eens drastisch kunnen veranderen met al de regen die ze vanaf woensdag voorspellen.
Aangezien ik geen die-hard offroader ben zal ik maar bij de geasfalteerde versie blijven :peepwall: :mrgreen:

Tenminste, als mijn ijzer tegen dan gerepareerd is... :wall:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Merci, Marc.

Ik treed Marsman bij. Als het een hele tijd droog geweest was, dan zou ik mijn RT over dat wegje durven sturen. Maar gezien het natte weer van de laatste tijd, dan blijf ik daar weg met de RT met weinig profiel op de banden.

En het is hopen op goed weer de zondag, want met natte wegen kom ik ook niet af. :?
OzzePaa wrote: 17 Jun 2019 22:28 ... en kriebelt het misschien om terug een iets meer hoogpoterig apparaat aan te schaffen :mrgreen:
Ge weet goed genoeg dat het al een tijdje weer kriebelt :!:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Koeno wrote: 17 Jun 2019 23:07 Oei, zegt muug "té offroad", zegt Ozzepaa dat zijnen FJR dat met 2 vingers in de neus kan?
wie overdrijft er nu?
Niemand, mijn advies is nl voor FM bedoeld. Gij met uw GS kunt dat zeker aan .

Post Reply