MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by DE Fluppe »

Hele toffe rit !!
Mooie baantjes in een hele mooie streek ! :grin:

Het gezelschap was top, maar het weer mocht ietsje warmer zijn :whistling:

@Marsman : uw bakkes is nog altijd even lelijk als vroeger en uit uwe mond komt nog altijd even vuile praat :)
Maar ik vind het wel straf dat ge nog altijd zonder hulp van derden op uwe moto kunt kruipen ! :grin: :lol:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

What can I say more? :dontknow:
Toch een kleine poging:
Ik ben zéér verheugd dat er zoveel bekend, oud volk is opgedoken. Wat de trigger was om die anciens van onder hun steen te laten kruipen is mij geheel onbekend, maar het deed deugd om ze eens terug te zien. :rayof: Gelijk een zekere slak zei: "De laatste keer dat ik u gezien heb, waart ge zwanger. " Dat is dus 13 jaar geleden... en het was tegen Mrs Muug gezegd natuurlijk.
Ik ben blij dat het forum kan dienen om dergelijke vriendschapsbanden in stand te houden, vijandelijkheden inclusief. 8-)
Er werd de hele dag erg rustig gereden, en dan valt het wel sterk op dat er veel klein baantjes en lange kasseistroken waren. Als ge rap rijdt merkt ge dat zo niet :whistling: Misschien gaat Zappa nu eindelijk eens beslissen om die Scrambler buiten te zwieren en iets te kopen mét vering, want haar make-up was door elkaar geschodderd :laugh3:
Goed ook dat iedereen 's ochtends lekker veel ontbijtkoeken gegeten heeft, die dingen blijven immers lekker lang op de maag liggen en dan kan het geen kwaad dat er pas tegen half drie geluncht kan worden. :lipsrsealed2:
Op het laatst begon de hitte inderdaad wel door te wegen, en wetende dat het schoonst écht wel achter de rug was, begon ik aan The Shortest Way Home. Tenminste, dat zou zo geweest zijn indien er geen grote wegenwerken in/ rond Zottegem waren geweest. Misschien moeten we - om de hitte te vermijden - er eens een laatavondeditie van maken? Gelijk Trooper. De rit tijdens een regenbui doen lijkt mij ook wel wat. :w00t:
Verder was het gewoon ouderwets leuk om eens een hele dag lang je hoofd leeg te rijden.
Als laatst nog dank aan Routeyou, TomTom voor zijn verbazingwekkend goede kronkelalgoritmes en Ozzepa voor enkele zeer nuttige suggesties!
Op naar het volgende weekend!

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Awel, seh, ik had gisteravond de fut nie meer achter mijne PC te kruipen...
Ik heb heel hard genoten van de Vincent, nee, ik bedoel de Kompany. Zo een bende zeveraars, dat moet wel plezant zijn. :mrgreen:
Mijne kodak heeft vele foto's getrokken (danku Loetje). Vanavond zal ik me achter de PC zetten, en de foto's hier beschikbaar stellen.

Er kan aan de gastvrouw en -heer niet genoeg dank betoogd worden voor deze organisatie. De afwezigen hadden ongelijk.

@Marsman: de files vielen heel hard mee, nietwaar ?
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Koeno »

Ik weet niet wie het gisteren tegen mij zei: Ik kan geen BBQ's meer rieken...
'k Heb dan gisteren nog den BBQ eens aangestoken, en nog wat Jupilles in mijn keelgat gegoten omwat af te koelen ;-)

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

F M wrote: 24 Jun 2019 08:47 Awel, seh, ik had gisteravond de fut nie meer achter mijne PC te kruipen...
Ik heb heel hard genoten van de Vincent, nee, ik bedoel de Kompany. Zo een bende zeveraars, dat moet wel plezant zijn. :mrgreen:
Mijne kodak heeft vele foto's getrokken (danku Loetje). Vanavond zal ik me achter de PC zetten, en de foto's hier beschikbaar stellen.

Er kan aan de gastvrouw en -heer niet genoeg dank betoogd worden voor deze organisatie. De afwezigen hadden ongelijk.

@Marsman: de files vielen heel hard mee, nietwaar ?
Files??? Welke files?
Nog nooit zo snel over de E40 gereden op een zondagnamiddag met zulk een schitterend weer.
:lol: :lol: :lol:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

DE Fluppe wrote: 24 Jun 2019 07:09
@Marsman : uw bakkes is nog altijd even lelijk als vroeger en uit uwe mond komt nog altijd even vuile praat :)
hoort ne keer manneke: als ik van u was, ik verkocht mijne moto en met de opbrengst ervan liet ik mij ne serieuze facelift doen.
Alhoewel, de opbrengst van uw roestig stuk ijzer zal hoogstwaarschijnlijk nooit genoeg geld opbrengen om die grote werken te bekostigen. En dan nog: er is in heel België geen enkele esthetisch chirurg te vinden die aan zo'n misbaksel wil beginnen...
:pillepalle: :rayof: :rayof: :rayof:
DE Fluppe wrote: 24 Jun 2019 07:09
Maar ik vind het wel straf dat ge nog altijd zonder hulp van derden op uwe moto kunt kruipen ! :grin: :lol:
pure jaloezie alleen maar om te verhullen dat ik dat op een uiterst elegante manier doe :lipsrsealed2: :grin: :grin: :grin:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by DE Fluppe »

Meneer Marsman, uw geheugen is blijkbaar niet meer wat het ooit geweest is...

Anders zou je je ongetwijfeld nog herinneren dat wij vroeger steeds samen de trein namen en eenmaal in het station gearriveerd, stak jij je hoofd uit het raam en ik mijn gat...en de mensen op het perron dachten dat wij een tweeling waren ! :lol: :lol: :lol:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

DE Fluppe wrote: 24 Jun 2019 12:22 Meneer Marsman, uw geheugen is blijkbaar niet meer wat het ooit geweest is...

Anders zou je je ongetwijfeld nog herinneren dat wij vroeger steeds samen de trein namen en eenmaal in het station gearriveerd, stak jij je hoofd uit het raam en ik mijn gat...en de mensen op het perron dachten dat wij een tweeling waren ! :lol: :lol: :lol:
bij mijn weten hebben wij nooit samen de trein genomen want ik heb altijd in eerste klasse gereden terwijl gij in de goederenwagon moest gaan zitten om geen mensen af te schrikken.
Trouwens, nu ge toch naar complimentjes aan't vissen zijt: ik heb in mijn leven nogal wat kilometers met de moto bijeen gereden en heb daarbij zeer veel mensen leren kennen, en er zaten erbij die heel goed, maar ook zeer slecht konden rijden. Maar er zaten daar hoogstzelden mensen bij die nog slechter reden dan gij...


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Koeno »

De sfeer zit weer goed bij de gepensioneerdenbond...
Waren de pillekes tegen de reuma, artritis & jicht weer op?

Man man man :peepwall:

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Marsman »

Koeno wrote: 24 Jun 2019 13:23 De sfeer zit weer goed bij de gepensioneerdenbond...
Waren de pillekes tegen de reuma, artritis & jicht weer op?

Man man man :peepwall:
zeg, snotaap: hebt gij uwe pamper al eens ververst vandaag ???
:whip:

:lol: :lol: :lol: :lol:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Kindjes kindjes,
(zowel die met nog steeds een pamper alsook die met alweer een pamper),

misschien moeten we een apart topicske openen waarin ge elkaars pamper kunt vergelijken? :smash:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Nie vergeten:
F M wrote: 24 Jun 2019 08:47 Zo een bende zeveraars, dat moet wel plezant zijn. :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletloetje »

Zeg mannekes, wa moeten die toevallige bezoekers van dit forum wel niet peizen met al die bloemekes die hier worden rondgessmeten met de bloempotten er nog aan? Ezo gaan we nooit vers bloed aantrekken he, die mensen durven waarschijnlijk niet meer mee lol.
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Jopet
Posts: 820
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Jopet »

Ewel dat ritteke heeft enorm veel deugd gedaan, was geleden van het Flanders Field rit van de 2 Diskeletten dat ik nog eens in groep gereden had. Blij van oude gezichten weer te zien en nieuwe te mogen aanschouwen. Bedankt aan Muug en Madamme Muug voor de goede ontvangst en de lekkere koeken & koffie. Alleen moet je opletten met die koffie dat er geen ander is die zijn koffie nota bene met melk en suiker drinkt niet toevallig jouw zwarte koffie pakt en probeert op te drinken :wall: . Ook merci Muug om ons te leiden door velden en bossen, een goed tempoke, niet te snel, niet te traag, was dus pure fun :ricky:

I.v.m. Koene's quote
Koeno wrote: 24 Jun 2019 13:23 Waren de pillekes tegen de reuma, artritis & jicht weer op?
Ik ben blij dat er zo'n pilleke bestaat tegen de jicht, zonder kan ik niet meer. In '14 ben ik moeten stoppen met rijden omdat de gewrichten niet meer mee wilden, 6 maanden van het werk thuis gezeten, KTM verkocht en scooter in de plaats in huis gehaald en ik dacht dat het voorgoed voorbij was. Gelukkig met 1 pilleke daags kan de Jopet weer op de moto en kan ik genieten van al dat moois dat motorrijden is :rayof:

Op naar het volgende ritje zou ik zeggen :!:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Davy78 »

Jopet wrote: 24 Jun 2019 19:56 Gelukkig met 1 pilleke daags kan de Jopet weer op de moto en kan ik genieten van al dat moois dat motorrijden is :rayof:
Welk pilleke is dat? :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by F M »

Geen pillekes, maar een link naar de foto's die mijn kodak op wonderbaarlijke wijze al rijdend gemaakt heeft (en sommige al stilstaand): https://www.dropbox.com/sh/vdnv2njb04qr ... sHN1a?dl=0
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by Muug »

Waar een verkeerde straat moment al niet tot kan leiden 8-)
Ferme foto's! :thumbsup:

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by bompa »

Het was precies een mooi ritje :thumbsup: , maar ik dierf het nog niet riskeren zo een lange rit ,spierscheurtje in dijbeen nog niet helemaal genezen, maar zo te lezen was het plezant rijden 8-)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by OzzePaa »

bompa wrote: 24 Jun 2019 23:21 Het was precies een mooi ritje :thumbsup: , maar ik dierf het nog niet riskeren zo een lange rit ,spierscheurtje in dijbeen nog niet helemaal genezen, maar zo te lezen was het plezant rijden 8-)
Spijtig om horen dat dat wortelwegske op ons ritje naar Coo vorige maand je toch nog behoorlijk wat last bezorgd, Bompa :(
Hopelijk is de dij nu rap helemaal weer OK en kunnen we uwe nieve eens gaan inrijden :thumbsup: :ricky:

't Was inderdaad een mooi ritje ...
met mooi weer ...
met leuke wegskes ...
met prachtige vergezichten ...
en vooral met allemaal schoon volk als gezelschap ;) :lipsrsealed2: :lol: :mrgreen:

Het tijdsgebrek-imago van de gepensioneerde medemens in stand houdende, pas nu de filmkes van ons uitstapke kunnen bekijken en synthetiseren tot 2 x 2GB die hier en hier voor efkes "getransfereerd" staan.
Zonder toeters & bellen en zelfs zonder muziekske erop, dus het wordt misschien al snel saai, maar als jullie toch wat tijd willen besteden aan hoe een rijtje rijdende forummers er langs achteren uitziet ... :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: MPR4 - Rondom Ronse - 23 juni !!!

Post by diskeletloetje »

Lol... Lietje heeft hier de slappe lach. Da's inderdaad fucking irritant zo een constant oplichtende achterrem. :twisted:
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

Post Reply