Tijd van komen en tijd van gaan

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
Mario
Posts: 717
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Tijd van komen en tijd van gaan

Post by Mario »

ik huil niet graag met de wolven in het bos, maar het wordt stilletjesaan gênant voor Rossi
goede resultaten worden stilaan meer uitzondering dan regel en met het huidige rijdersduo gaat Yamaha niet in aanmerking komen voor (constructeurs)kampioenschappen

ben benieuwd of Yamaha hem (of Vinales, maar die haalt plots mooie resultaten) zal buiten gooien ondanks zijn staat van dienst of dat hij de eer aan zichzelf zal houden, want het begint erop te lijken dat dit het jaar te veel aan het worden is voor Rossi en mocht hij blijven dan gaat het volgend jaar echt niet significant beter gaan
mogelijk raapt hij nog een of andere overwinning weg als al de andere pech hebben of crashen (zoiets als Assen waar Miller een paar jaar geleden onverwacht won), maar

ik persoonlijk zal hem niet missen al dwingt zijn palmares en zijn blijvend enthousiasme wel respect af natuurlijk
wat me wel continu verbaast, zijn zijn fans en de gele merchandising die op gp's blijven domineren

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Tijd van komen en tijd van gaan

Post by Davy78 »

Hij is niet de enige die een beetje soul-searching zal moeten doen:

https://www.gpone.com/en/2019/07/07/mot ... ement.html

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Tijd van komen en tijd van gaan

Post by Muug »

Lorenzo's vervanger - ouwe Stefan Bradl - haalde mooi de tiende plaats !! :laughing: Dat zegt genoeg over Lorenzo, me dunkt. :lipsrsealed2:

Wat Rossi betreft : 't zou aan de rijstijl liggen. Hij en Morbidelli hebben min of meer dezelfde rijstijl, en ook Morbidelli sukkelt. Terwijl Vinales en Quartararo ook een gelijkaardige stijl hebben, maar dan één die wél succesvol is met de Yamaha. Mijn advies aan Rossi dus : imiteer de rijstijl van Quartararo.

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re: Tijd van komen en tijd van gaan

Post by laouen »

Er zijn er nog die in die richting denken blijkbaar...
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Tijd van komen en tijd van gaan

Post by Davy78 »

Muug wrote: 08 Jul 2019 19:16 Lorenzo's vervanger - ouwe Stefan Bradl - haalde mooi de tiende plaats !! :laughing: Dat zegt genoeg over Lorenzo, me dunkt. :lipsrsealed2:
Pedrosa heeft vorig jaar trouwens één keer gefinished buiten de top 10 (heeft ook wel redelijk wat crashes gehad)

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Tijd van komen en tijd van gaan

Post by zappa »

Alleen Elvis blijft bestaan ... :grin:
sig nature

Post Reply