Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

De vijs zit erin en ik terug thuis.
Cbr komt in orde heb al iemand die alle kuipdel3n en topkuipsteun heeft... tijd en boterhammen.

Circuit rijden komt misschien terug. Eerst kijken of ik nog terug op motor durf stappzn.

Mentaal tikje weegt door en alles ligt nog vers in geheugen. Nu eerst herstellen zn genezen

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Re: Dagtripfoto.

Post by bompa »

Ja da kan je voorhebben he , ook al is voorgehad maar dan op het crossterein , ja se samen naar een bocht :pillepalle: als je afgeeft weten ze dat en ben je gezien voor het ganse jaar, schouder tegen schouder dan ineen gehaakt en daar lagen we dan :? :grin: ,maar nadien nooit meer last van dat aandringen gehad in een bocht :mrgreen:
Vlug beterschap met uw pols.

Wipr
Posts: 1984
Joined: 27 Oct 2009 01:38

Re: Dagtripfoto.

Post by Wipr »

Koeno wrote: 19 Aug 2019 19:42 Voor die eerste rechtse.... is gebeurd tijdens het remmen...
nog altijd niet zeker of ik mij onderuit geremd heb of te bruut terug geschakeld...
motor heeft blijkbaar nog 100meter geschoven

pols gebroken, en morgen worden er ijzerwaren in gedraaid...
Koeno stopt er eventjes mee....
Ooowwwwww Koeno....... :o snel beterschap man!

Laat de wonden maar goed helen en de mentale opdoffer zal de zwaarste zijn. Troost je dat dit gebeurt is op circuit en niet op de openbare weg. Inderdaad, een magere troost maar misschien is dat het positieve puntje in dit verhaal.

Iets breken is echt knudde, een kneuzing kan even pijnlijk zijn maar breken is shit omdat je dan in de gips moet en in jouw geval je dan echt wel effe niets kan doen.

Ik moet hout vast houden want heb buiten een paar x de neus nog nooit iets gebroken. Kneuzingen regelmatig maar no pain, nog gaan he.

Het feit dat je hier een totter gedaan hebt is door een fout maar je kan er wel uit leren he.

Maar goe, verzorg je maar en komt wel goed hoor. Effe de motor opzij en eens je terug zou mogen rijden is t best om effe te rijden, al was het rond de kerktoren. Terug wat vertrouwen kweken!

Beterschap!!!

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Dagtripfoto.

Post by Droopy »

Image
Het nadeel van weekendwerk is dat deze triestigen hond zelden mee op (forum)ritten kan meerijden maar het voordeel is wel dat het tijdens de soloritten op weekdagen lekker rustig is op de baan. :grin:
(en moest je twijfelen bij het kijken naar de foto, mijn fototoestel stond niet schuin maar deze foto is op een "berg" getrokken.)

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Goed bezig Droopy! Hou de vlam in de pan!

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Dagtripfoto.

Post by Marsman »

Droopy wrote: 20 Sep 2019 21:15 Het nadeel van weekendwerk is dat deze triestigen hond zelden mee op (forum)ritten kan meerijden maar het voordeel is wel dat het tijdens de soloritten op weekdagen lekker rustig is op de baan. :grin:
Vind gij dat?
Ik weet niet waar gij gaat toeren, maar ik vind niet meteen dat het rustiger is tijdens de week, integendeel: ge moet dan rekening houden met het spitsverkeer. :shock:
Het enige volk dat ge tijdens de week niet tegenkomt zijn die fokking zaterdagshoppers. Daarnet ook mijn ijzer eens buitengehaald voor een toerke en was vergeten dat in Haacht de Primus Classic gereden werd. Noodgedwongen langs de Mechelsesteenweg moeten omrijden en wil het lukken dat daar een echt shoppersparadijs ligt ter hoogte van Kampenhout en Boortmeerbeek. Manmanman; aaaaaaaaartsgevaarlijk is dat daar. De stoten die ge daar ziet kunt ge beter niet navertellen want niemand gelooft u.
:veryangry: :thumbsdown:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Marsman wrote: 21 Sep 2019 16:15
Droopy wrote: 20 Sep 2019 21:15 Het nadeel van weekendwerk is dat deze triestigen hond zelden mee op (forum)ritten kan meerijden maar het voordeel is wel dat het tijdens de soloritten op weekdagen lekker rustig is op de baan. :grin:
Vind gij dat?
Ik weet niet waar gij gaat toeren
aan' t zeetje is 't misschien wel rustiger in de week... 8-)

maar het verkeer in de week wordt erger en erger, soms idd niet te geloven wat ge ziet... :shock:

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Dagtripfoto.

Post by Droopy »

Inderdaad Stefke, ;)

De zomer is voorbij dus is het hier in de week wat rustiger (maar drukker dan vroeger).

Korte samenvatting van de rit voor Marsman :

Trek maar uw google maps kaart open :lol:

Een ritje door de polders richting Zeebrugge, Blankenberge, Zuienkerke, De Haan, Oudenburg, Leffinge,(koffiepauze) Nieuwpoort, De Ijzer volgen richting Diksmuide en omstreken (daarin zitten heel wat prachtige stukjes van een rit van Paul Rt) , richting Veurne, even de snelweg op richting De Panne en daar niet naar Plopsaland afslaan maar richting Bray-Dunes door de moeren, 5 meter voor de Franse grens nog goedkoop tanken, voor Duinkerke even de snelweg op richting Calais en aan Loon-Plage terug op de lossen boef richting Calais kronkelen (lange pauze omdat de rug en nek begonnen te protesteren en ik gdvd geen Ibuprofen bijhad :evil: ) Terug de snelweg op richting Duinkerke, afslaan richting Rijsel, afrit richting Watou, flirten met de grens richting Catsberg, Zwart Berg, Kemmelberg (pauze met reuzegrote plaatselijke boterkoeken :o ), richting Ieper vertrokken, Lo-Reninge, Diksmuide, (tips voor trips : de dolle brouwers bezoeken) ander stukje van De Ijzer, Spermalie, Leffinge, Oudenburg, De Haan, Zuienkerke, A11 richting huis. :o :

Ongeveer 330 km, moe en kopje leeg terug thuis. :grin: :grin:
Last edited by Droopy on 22 Sep 2019 12:18, edited 2 times in total.

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Dagtripfoto.

Post by den Bullet »

Marsman wrote: 21 Sep 2019 16:15
... Noodgedwongen langs de Mechelsesteenweg moeten omrijden en wil het lukken dat daar een echt shoppersparadijs ligt ter hoogte van Kampenhout en Boortmeerbeek. Manmanman; aaaaaaaaartsgevaarlijk is dat daar. De stoten die ge daar ziet kunt ge beter niet navertellen want niemand gelooft u.
:veryangry: :thumbsdown:
Erger dan zondagsrijders :o

Ik probeer dan ook ni op de baan te moeten op zaterdag.

User avatar
Droopy
Posts: 1059
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Dagtripfoto.

Post by Droopy »

Marsman wrote: 21 Sep 2019 16:15
Droopy wrote: 20 Sep 2019 21:15 Het nadeel van weekendwerk is dat deze triestigen hond zelden mee op (forum)ritten kan meerijden maar het voordeel is wel dat het tijdens de soloritten op weekdagen lekker rustig is op de baan. :grin:
Vind gij dat?
Ik weet niet waar gij gaat toeren, maar ik vind niet meteen dat het rustiger is tijdens de week, integendeel: ge moet dan rekening houden met het spitsverkeer. :shock:
...
Speciaal voor Mars en andere mannen :grin: : een impressie van mijn motoritjes ;)
https://photos.google.com/photo/AF1QipM ... yRdZ9oEcDN

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Onder het motto: 't Is gebeurd....
Daarnet eerste keer een uurtje gereden....
vrijwel zonder enige vorm van pijn....
Mentaal was het een bizar momentje...

Image

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

Hupla en ge zijt vertrokken :grin:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

It will all be coming back to you now ;) :thumbsup: :-D
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Soms.... moet een ritje.... eenzaam zijn....
Soms.... moet een ritje.... niet eens lang duren...
Soms.... moet een ritje.... zelfs een beetje pijn doen...

genoeg geleuterd... 'k Heb met de CBR gereden...

Image

en euhm, dat was niet zo goed... :p
de motor zelf rijdt goed (al klinkt er wel een raar lawaaike tussen 4500 en 5000 toeren) maar de pols vond de zithouding en druk niet zo aangenaam :p

Online
User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Koeno wrote: 24 Oct 2019 22:11 ...maar de pols vond de zithouding en druk niet zo aangenaam :p
Dat had je vooraf toch ook kunnen bedenken :?
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

F M wrote: 25 Oct 2019 09:06 Dat had je vooraf toch ook kunnen bedenken :?
Goh, ja en neen.

ik had verleden week verwacht dat rijden met de GSa ook niet zou lukken.
Of dat de GSa uit de garage manouvreren in een soort S-bocht ook niet zou lukken.
En toch ging dat zonder problemen...

't is momenteel niet zo straight forward om te pinpointen wanneer iets pijn doet...
Zoonlief (+/-14kg) opheffen = geen enkel probleem.
Mijn rugzak van't werk met een laptop in opheffen, geeft dan wel weer een zeurend gevoel.

De eerste 10km waren ook geen probleem op de CBR
De laatste 15 daarentegen waren wel gevoelig...

dus ik had dit misschien wel kunnen verwachten

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

De ene belasting is de andere niet eh. Gaat wel nog een tijdje gevoelig blijven volgens mij.

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagtripfoto.

Post by Davy78 »

F M wrote: 25 Oct 2019 09:06
Koeno wrote: 24 Oct 2019 22:11 ...maar de pols vond de zithouding en druk niet zo aangenaam :p
Dat had je vooraf toch ook kunnen bedenken :?
Als ervaringsdeskundige: af en toe moet ge tijdens uw revalidatie eens checken hoe ver ge staat. Soms blijkt dan dat ge zoals verwacht pijn hebt, soms blijkt dan dat ge plotseling toch wel al meer kunt dat ge dacht. Bij langdurig revalideren kweekt ge nu eenmaal een zekere bewegingsangst, waardoor ge niet automatisch ontdekt dat het eigenlijk wel beter gaat.

Om die reden ga ik morgen eens een dagrit proberen doen. En we zien dan ook wel wat dat geeft :ricky:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Davy78 wrote: 25 Oct 2019 14:41
F M wrote: 25 Oct 2019 09:06
Dat had je vooraf toch ook kunnen bedenken :?
.........
Om die reden ga ik morgen eens een dagrit proberen doen. En we zien dan ook wel wat dat geeft :ricky:
Aha :!: Om 10u00 aan de LukOil in Eupen :?: :idea: :P
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagtripfoto.

Post by Davy78 »

OzzePaa wrote: 25 Oct 2019 15:52 Aha :!: Om 10u00 aan de LukOil in Eupen :?: :idea: :P
Ik heb het serieus overwogen. Het zou deugd doen om de ktm eens de sporen te kunnen geven in luxemburg, en om es tegen iemand anders te klappen dan mijn vriendin of de kat :grin:

Maar is niet zo een goed idee: als ik dan ergens in kweenie-waar-scheid de handdoek in de ring wil smijten moet ik nog 200km snelweg kms doen. Het plan is om morgen op de tomtom puntjes in een cirkel te zetten rond sint niklaas, en dan een kronkelroute te berekenen, en zo een route te maken van toch minstens 200km. Als het dan niet meer gaat ben ik nooit ver weg van thuis ;)

Locked