De Nostalgie rit zondag 15 september

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by Marsman »

OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 20:41
kirikoe 1.0 wrote: 16 Sep 2019 19:09

Pa uw linkske werkt blijkbaar niet meer
Tuttut :ugeek: ... sommige dingen werken misschien wel nie zo goe meer, maar mijn linkske doet het absoluut nog prima zalle ;) :lol:
Alleen ... gijlie moet er dan wel rechts op klikken en "koppeling opslaan als" kiezen hé ;) :roll:
sorry, maar hier werkt dat ook niet... :shock: :peepwall:
Dat bestand is 3kb groot en da's een beetje veel te klein om een route te zijn... ;)
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by OzzePaa »

Marsman wrote: 16 Sep 2019 22:28
OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 20:41
Tuttut :ugeek: ... sommige dingen werken misschien wel nie zo goe meer, maar mijn linkske doet het absoluut nog prima zalle ;) :lol:
Alleen ... gijlie moet er dan wel rechts op klikken en "koppeling opslaan als" kiezen hé ;) :roll:
sorry, maar hier werkt dat ook niet... :shock: :peepwall:
Dat bestand is 3kb groot en da's een beetje veel te klein om een route te zijn... ;)
Wel inderdaad, excuus :oops: : 3KB :o :shock: ... blijkbaar iets fout gegaan bij de verhuis naar FileZilla ... :dontknow:
Onderwijl zout OK moeten zijn. (tenminste als je uit de originele post download :arrow: in de ge-quote kan ik de link niet aanpassen)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by duibhce Kaelann »

OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 20:41 maar mijn linkske doet het absoluut nog prima zalle ;) :lol:
uw linkske werkt misschien voor u, maar niet voor ons. Er ontbreekt nog een stuk voor "users" in de url
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by OzzePaa »

duibhce Kaelann wrote: 16 Sep 2019 23:12
OzzePaa wrote: 16 Sep 2019 20:41 maar mijn linkske doet het absoluut nog prima zalle ;) :lol:
uw linkske werkt misschien voor u, maar niet voor ons. Er ontbreekt nog een stuk voor "users" in de url
't Zal de leeftijd wel zijn zekers, maar zo'n linkske plaatsen is precies toch nogal link :whistling: :roll: ... Dankjewel Duib :headbang: : ik ben inderdaad user bij Telenet, en dat stond er niet bij :wall: Hoe dat mijne PC dan toch juist weet waar 'em moet gaan zoeken op tinternet gaat mijn IT-pet te boven :dontknow:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

kirikoe 1.0
Posts: 27
Joined: 28 Jul 2019 11:25

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by kirikoe 1.0 »

https://photos.app.goo.gl/a1pzThmgom57DKbYA

Hier nog een paar foto's vande rit

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by toeternietoe »

DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 17:41 Mag ik uit alle reacties concluderen dat iedereen het plezant vond en dat we zulke nostalgische ritten meer moeten doen? ;)

Btw...heeft er nog iemand het roadbook liggen van de 3de editie van de M&T forumrit (2006) die ons toen tot in het koninkrijk Luxemburg leidde?
Hierbij de "papieren" versie.
forumrit 3 - 2006.pdf
het "papieren" roadbook
(29.31 KiB) Downloaded 286 times
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

DE Fluppe
Posts: 47
Joined: 25 Jan 2019 18:00

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by DE Fluppe »

toeternietoe wrote: 17 Sep 2019 19:36
DE Fluppe wrote: 16 Sep 2019 17:41 Mag ik uit alle reacties concluderen dat iedereen het plezant vond en dat we zulke nostalgische ritten meer moeten doen? ;)

Btw...heeft er nog iemand het roadbook liggen van de 3de editie van de M&T forumrit (2006) die ons toen tot in het koninkrijk Luxemburg leidde?
Hierbij de "papieren" versie.
forumrit 3 - 2006.pdf
Toet, ge verdient een standbeeld :rayof: :-D

User avatar
toeternietoe
Posts: 233
Joined: 21 Jun 2011 17:35

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by toeternietoe »

DE Fluppe wrote: 17 Sep 2019 21:02
toeternietoe wrote: 17 Sep 2019 19:36

Hierbij de "papieren" versie.
forumrit 3 - 2006.pdf
Toet, ge verdient een standbeeld :rayof: :-D
'k weet het, 'k weet het :angel: :whistling:
To ride, shoot straight and speak the truth (+ Jeff Cooper)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: De Nostalgie rit zondag 15 september

Post by OzzePaa »

Mocht er iemand eventueel nog tijd en goesting hebben om een klein 20 minuten naar een zich door Dardennen slepende rijtje motoren met bijhorende achterwerken te zitten kijken ... hier kan het :arrow: FluppeRit op Film :ricky: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply