Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Marsman wrote: 31 Dec 2019 15:41 heuuuu, dat doet er mij aan peinzen dat ge, pakweg vele jaren geleden, beloofd had om eens een toeristisch toerke langs de liften en andere hellende vlakken te organiseren.....

:whistling: :whistling: :whistling:
mijnen to-do list is niet meer te overzien... :roll: eerst poutrellen steken en muren uitbreken... :roll:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

Aangezien mijn madam echt vond dat ik nog eens vertrekken moest....
De GSa nog eens buitengelaten....

Image

Image

't was wel koud... na 200-tal kilometer toch gewoon richting huis gereden... :peepwall:

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

Koeno wrote: 02 Jan 2020 20:33
De GSa nog eens buitengelaten....

Image

De windmolen van Don Quichot ? :o
sig nature

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Dagtripfoto.

Post by Cotthem »

Niet van vandaag, helaas andere dingen te doen, wel van een aantal dagen geleden, op zoek naar eenzaamheid, met den tuffer van mijn Rosse

Image
"...the path is the destination"

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

1 ste werkdag van het jaar en ik heb al een dagtripfoto! helaas niet door mij gemaakt... En er zal een overschrijving of meer aanhangen... :furious3:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Gisteren inplaats van de goede bedoelingen om het ijzerwerk wat te kuisen, 't spel ingaank gestaampt en African zijne "Voertoer ed.2014" nog nekeer in tegenovergestelde richting in de Zumo gestoken ...

Ondanks superweertje waren er maar weinig etablissementen open ... 't schoonste terras van de Voer gelukkig wel :thumbsup:
Image

Image

Efkes voorbij Monschau bokes opgegeten ...

Image

Her en der was er toch geen détourke ingeslopen zekers :mrgreen:

Image

Maar voorts méér dan genoeg kronkelasfalt :ricky:

Image

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Dagtripfoto.

Post by Davy78 »

Schoon zelfportret, die laatste foto ;)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Gisteren, zaterdag, starte Den Blaawe Geschelpte dus wel en heeft hij tot een stuk voorbij Dinant toch ook weer wat moeten ondergaan wat oneigenlijk gebruik betreft :tongue: Zalig rijden was het :ricky: :Pyndn: :sweetheart: : geen kat (of enig ander al dan niet mechanisch schepsel) op de baan en de 3 kwartier dat ik op een bankske de noodrantsoen-bokes heb opgegeten gewoon weer ingehaald, zodat ik ecxact op de door de Zumo bij vertrek aangekondigde ETA weer op m'n erf stond :!:
HEERLIJK :!: :!: :!:

Image

Deze Gué op de Houyoux dus wijselijk maar via het voetgangersbruggetje overgestoken ...
Image

... maar opt einde van het weipad wast maar nipt :-?
Image

In de gekende gué in Sept Fontaines het onderstel dan probleemloos gewassen :mrgreen:
Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

duibhce Kaelann wrote: 31 May 2020 18:50 Door een navigatiefoutje van yours truly :oops: heeft de Frans wel zijne nieuwe adventure ne keer door een small baantje vol putten en gravel kunnen sturen :mrgreen:
Hoe is het mogelijk? Gisteren stuurt die pipo me 'per ongeluk' over zo een stukske marginale weg, vandaag ligt dat stuk weg toch niet in de route die we gereden hebben... :wall:
Image
Image
'Route dégradée', dat klopt wel :lol:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Hoe : "marginaal" :?: :? Dat lijkt mij, naar de door mijn bescheiden mening gehanteerde normen, een schitterend wegske, zelfs nog voorzien van een doorlopende verharding :shock: ;) :mrgreen:
Waarisdazodanongeveer Frans :?: :thumbsup:
Zo'n "tijdens de winter niet behandelde wegels" krijgen van mij telkens een stervermelding wegens meestal 'eel tof. :ricky:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Dagtripfoto.

Post by duibhce Kaelann »

Ik vond dat ook wel een tof baantje, zelfs op de Versys :ricky:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Ja, Paa, verderop was er toch geen sprake meer van doorlopend asfalt. Toch geen baantje voor een RT.

Och ja, ik heb geen RT meer 🤪
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

F M wrote: 02 Jun 2020 00:18 Ja, Paa, verderop was er toch geen sprake meer van doorlopend asfalt.
Ook geen stilstaand?

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 15 Mar 2020 22:54 Gisteren, zaterdag, starte Den Blaawe Geschelpte dus wel en heeft hij tot een stuk voorbij Dinant toch ook weer wat moeten ondergaan wat oneigenlijk gebruik betreft :tongue: Zalig rijden was het :ricky: :Pyndn: :sweetheart: : geen kat (of enig ander al dan niet mechanisch schepsel) op de baan en de 3 kwartier dat ik op een bankske de noodrantsoen-bokes heb opgegeten gewoon weer ingehaald, zodat ik ecxact op de door de Zumo bij vertrek aangekondigde ETA weer op m'n erf stond :!:
Paa, ik heb dat ook regelmatig, die goesting om schone foto's te schieten als ik onderweg ben. Maar ik schiet daar dan altijd in volle vitesse bij en dan is 't gepasseerd natuurlijk.
Dus ik wil dat gij één uwer geheimen deelt: hoe slaagt gij erin om enerzijds zo snel te rijden en om anderzijds toch overal schoon op tijd stil te staan om schone plaatjes te schieten? :dontknow: 't kan toch niet anders of gij moet dan toch regelmatig een noodstop doen, uw kar keren want ge zijt er natuurlijk voorbij geknald, stoppen om de foto te nemen en dan weer voort jakkeren?

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Dagtripfoto.

Post by zappa »

E I N D E L I J K !!! heb ik (buiten wat woon - zwerk verkeer en eens een ritje staren naar de leeglopende achterband van een goldwing :roll: ) een motor ritje gedaan.

Eindelijk - zucht- eindelijk.

Het was de route die we normaal gingen rijden mocht er geen pietenhol in de achterband van de goldwing gezeten hebben..... nog een geluk dat er een gat in zat... 'k zou wat te horen gekregen hebben via de intercom... :mrgreen:


Image


Blijkbaar een romeinse heerweg :thumbsup:
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

PRRAAAAAAAAAAACHTIGGGGGG :!: 8-) :grin: :rayof: :ricky: ...

En tof trug van jou iets te horen hier, Zappa :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Vermits vandaag de laatste goe-weer-dag van de week ging zijn, maar efkes een fottoke van Frahan gaan trekken :ricky:

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Image


Oostenrijk

Op weg naar Namlos.

En de Hahntenjoch

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

TuttoTerreno wrote: 13 Jun 2020 13:41 Image


Oostenrijk

Op weg naar Namlos.

En de Hahntenjoch
Prachtig plezante pas :ricky: :thumbsup: Vorig jaar 2 keer op en 2 keer af gereden ... In allerlei weersomstandigheden :mrgreen:
... Maar tis wel het Hahtenjoch hé Tutto ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Zeer veel polizei in de buurt vh Lechtal.

De loud pipes worden eruit gevist...

Locked