Inderdaad is voor de keuring als die er zou komen,'t is maar voor dat stempeltje dat in die goedgekeurde dempers staat, ik heb hier zo nog een goedgekeurde uitlaat liggen , maar die was voor een shadow 600 ,toen klapte ze ook al van een keuring , maar als je wacht tot die keuring er echt is dan gaan die prijzen echt wel de hoogte in,want wie wil nu voor de moment een heel originele uitlaat kopen maar ik heb hem er daarstraks al is naast gehouden maar volgens mij zal dat niet op 2 min. gewisseld zijn zo te zien ,want den oliekoeler zal er ook vanaf moeten , maar ik denk dat ik ook nog sleutels in Engelse maten zal moeten kopen heb ik al ondervonden bij een paar bouten, maar daar moet ik nog is goed naar kijken of het echt zo is.
Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2020
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Zet die keurmerken over
-
- Posts: 1658
- Joined: 04 Nov 2009 12:22
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Op de moderne Triumph motoren worden geen Engelse maten meer gebruikt, bespaar u de kosten.
Me gusta la moto, me gustas tu.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Hopelijk is dat zo en heeft die gast die de moto verbouwde is onnozel willen doen met een paar boutjes van de pinkers . Met de pinkers naar achter te zetten pasten die ringsleutel toch niet echt goed , en heb ik maar een zeskant potsleutel gebruikt om de kop van den bout niet te kwetsen , daarom dacht ik dat het misschien Engelse maten waren , maar ik ga dat nog is van dichtbij is goed bekijken eer ik inderdaad zotte kosten doeTom Thumper wrote: ↑22 Apr 2020 19:38Op de moderne Triumph motoren worden geen Engelse maten meer gebruikt, bespaar u de kosten.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
ba ja, ik heb hier ook nog een set originele KTM-einddempers liggen, simpelweg omdat ik graag de OEM-onderdelen van een moto bij hou. Sowieso zou ik er maar 50euro voor krijgen.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Met de aangekondigde plausibele "toekomstige keuring van waren" int achterhoofd, blijven tot ik eens tijd heb om de Devils te checken op de aanwezigheid van een dan vereist stempelke, die originele knal potten van den FJR hier nog maar efkes op zolder liggen.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
OzzePaa wrote: ↑23 Apr 2020 10:01Indeed : met de aangekondigde plausibele "toekomstige keuring van waren" int achterhoofd, blijven tot ik eens tijd heb om de Devils te checken op de aanwezigheid van een dan vereist stempelke, die originele knal potten van den FJR hier nog maar efkes op zolder liggen.
Last edited by OzzePaa on 27 Apr 2020 13:31, edited 1 time in total.
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Met dat ik al maanden sukkel met een "ik wil nog is van motor veranderen idee"... en omdat ik qua gewicht toch weer wat lichter wil...
die CBR is echt een eye opener om terug eens een motor te hebben die als een fiets aanvoelt...
was ik beginnen lezen over de CB 500x uit 2019... blijkbaar heeft dat spel wat interessante updates gekregen en zelfs een 19inch voorwiel...
met 40 a 50pk misschien wel een serieuze stap terug in vermogen, maar qua gewicht: 195kg rijklaar... iemand ervaring mee?
die CBR is echt een eye opener om terug eens een motor te hebben die als een fiets aanvoelt...
was ik beginnen lezen over de CB 500x uit 2019... blijkbaar heeft dat spel wat interessante updates gekregen en zelfs een 19inch voorwiel...
met 40 a 50pk misschien wel een serieuze stap terug in vermogen, maar qua gewicht: 195kg rijklaar... iemand ervaring mee?
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Ge gaat toch echt eens met een tiger 800 moeten rijden ze ...Koeno wrote: ↑27 Apr 2020 12:45 Met dat ik al maanden sukkel met een "ik wil nog is van motor veranderen idee"... en omdat ik qua gewicht toch weer wat lichter wil...
die CBR is echt een eye opener om terug eens een motor te hebben die als een fiets aanvoelt...
was ik beginnen lezen over de CB 500x uit 2019... blijkbaar heeft dat spel wat interessante updates gekregen en zelfs een 19inch voorwiel...
met 40 a 50pk misschien wel een serieuze stap terug in vermogen, maar qua gewicht: 195kg rijklaar... iemand ervaring mee?
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Ter vervanging van de BMW GS dan?Koeno wrote: ↑27 Apr 2020 12:45 Met dat ik al maanden sukkel met een "ik wil nog is van motor veranderen idee"... en omdat ik qua gewicht toch weer wat lichter wil...
die CBR is echt een eye opener om terug eens een motor te hebben die als een fiets aanvoelt...
was ik beginnen lezen over de CB 500x uit 2019... blijkbaar heeft dat spel wat interessante updates gekregen en zelfs een 19inch voorwiel...
met 40 a 50pk misschien wel een serieuze stap terug in vermogen, maar qua gewicht: 195kg rijklaar... iemand ervaring mee?
Op zich zeker geen slechte keuze.
De CB-reeks van Honda is extreem zwaar ondergewaardeerd. Véél moto's van hun gamma zijn ondergewaardeerd, gewoon omdat ze zo'n luizig imago hebben. Maar zet een Crosstourer naast een GS bvb en als we de tests mogen geloven dan is die Honda niet veraf!
In Engeland is er een bedrijf dat zich met die CB500X efkes heeft laten gaan, en ze bouwen die redelijk neig om tot ferme allroad.
Het feit dat het een zacht draaiende, zeer zuinige, zeer onderhoudsvrije, zeer betrouwbare tweecylinder is maakt dat blok de ideale partner voor veel wereldreizigers.
Afin: check this: http://www.rally-raidproducts.co.uk/honda-cb500x-cb500f
En een ferme Britse Dakar-madam - Jenny Morgan - heeft zo al ne keer wat offroadavonturen in Amerika gedaan, als promostunt voor die geupgrade CB500X.
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/n ... rica-trail
Veel leesplezier!
- den Bullet
- Posts: 1477
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Niks aan de VanVan (staat al meer dan een jaar stil maar start onmiddelijk; you gota love that tiny thing ), wel aan den Duc 900: Carbu's eruit gepruts om ze es heel goed te kuisen, en de voorvork om bourages en balhoofdlagers te vervangen - stukken besteld om er zeker van te zijn dat het de goeie zijn.
Assemblage zal voor later zijn; hopelijk ook met een minder pijnlijke rug
Assemblage zal voor later zijn; hopelijk ook met een minder pijnlijke rug
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Wel, bij gebrek aan eigen testmateriaal geven we toch bepaalde credits aan bepaalde testverslagen in bepaalde media, jawel. Onze korrel zout ligt natuurlijk steeds binnen handbereik, dat wel.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
mag het ook een hele zak zijn??
lou tems passo
passo lou ben
Boo Ya
sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant
passo lou ben
Boo Ya
sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Gij weet niet hoe groot mijn korrel is.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Oei dat is minder goed,hopelijk vlug beterschap, ik zit ook weeral bijna onderhalve week met mijne rug te sukkelenden Bullet wrote: ↑28 Apr 2020 09:03
Assemblage zal voor later zijn; hopelijk ook met een minder pijnlijke rug
- TuttoTerreno
- Motorzot
- Posts: 1218
- Joined: 30 Apr 2019 14:08
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
mijn vulcano rosso kreeg gisteren zijn terugroepactie. Kardan kreeg een nieuwe dichtring, bevestiging van het zadel werd veranderd, en een gebogen ijzerdraad toegevoegd om de kabels van de tacho weg te halen.
Toffe vervangmoto's in het Piaggio concern: Vorige keer 125cc Verspa (of was het een piaggio?), deze keer een Verspa 300.
Toffe vervangmoto's in het Piaggio concern: Vorige keer 125cc Verspa (of was het een piaggio?), deze keer een Verspa 300.
Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020
Allez moogt gij nog buiten spelen?TuttoTerreno wrote: ↑29 Apr 2020 22:23 mijn vulcano rosso kreeg gisteren zijn terugroepactie. Kardan kreeg een nieuwe dichtring, bevestiging van het zadel werd veranderd, en een gebogen ijzerdraad toegevoegd om de kabels van de tacho weg te halen.
Toffe vervangmoto's in het Piaggio concern: Vorige keer 125cc Verspa (of was het een piaggio?), deze keer een Verspa 300.
Hoe is het ginder, tegenwoordig, in Munchen?