IST 2.1 26 oktober!

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
robman
Posts: 121
Joined: 02 Apr 2015 19:01

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by robman »

Tom Thumper wrote: 01 Nov 2019 10:59
TRooPER wrote: 31 Oct 2019 11:35

Lijstje:

VRIJe HOOG DAG 15 NOVEMBER Indian summer tour part ...... ? met/of zonder D-tourkes

-TR :w00t: :w00t: PER
Nope, 15de aan mijn bureau, geen hoogdag voor bibi.
:stupid: no can go ...

diskeletloetje
Posts: 651
Joined: 23 Oct 2009 14:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by diskeletloetje »

Awel Pa, merci voor uw schitterende filmpjes. Vooral uwe bijgeplaatste commentaar is schitterend, ik heb mij een kriek gelachen. En die muziek uit deel 1 en twee, waar in godsnaam hebdeda gevonden? Wanneer komt deel 4? :)
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Cotthem »

vandaag tijd gehad om de filmkes te bekijken. Hilarisch en die detourkes....zaaaalig .... Merci Pa!
Bestaat daar een alternatief gpx trackske van?
"...the path is the destination"

User avatar
FransST
Posts: 67
Joined: 20 Aug 2016 00:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by FransST »

Prachtig gemaakt Pa. Nadat ik genoten heb van de rit zelf, nu het nagenieten met uw filmpjes.
Gaat toch best wat tijd /werk inzitten om zoiets te maken ?

Bedankt !!

Frans.
Nog steeds met een sprint ST 1050 en Zumo XT.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

Plezant om horen dat alleen er naar kijken al de goesting opwekt de rit noggis te doen :) :rayof: ...
Da's dan eigenlijk nog een pluim extra in African zijnen derrière :headbang: :thumbsup:

Frans, ik kom wel tot de vaststelling dat dat knip en plakwerk inderdaad meer uren in beslag heeft genomen dan het toerke zelf te rijden ... maar voor een eerste (uitgebreide) montage-poging vond ik het wel plezant om doen :lol:

Zonder iets van de perfectie van het origineel af te doen, zijn die détourkes voor mij gewoon een paar momenten van onbedwingbare hang naar nog wat extra afwisseling op het reeds mooie wegsoortenaanbod. Als ik de rit noggis met enkele companen hier uit de buurt ga rijden, zal het trouwens de originele versie zijn vermits die RT-, FJR- en VFR-bezitters liever breder vloeiend asfalt onder de wielen schuiven ;)
Maar voor de eventuele liefhebbers staat hier een GPX-ke met beide tracks.

:arrow: :arrow: :arrow: Oh ja ... hoe de laatste km's er uitzagen kunnen jullie hier vinden :wav:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Cotthem »

OzzePaa wrote: 03 Nov 2019 20:14 Plezant om horen dat alleen er naar kijken al de goesting opwekt de rit noggis te doen :) :rayof: ...
Da's dan eigenlijk nog een pluim extra in African zijnen derrière :headbang: :thumbsup:

Frans, ik kom wel tot de vaststelling dat dat knip en plakwerk inderdaad meer uren in beslag heeft genomen dan het toerke zelf te rijden ... maar voor een eerste (uitgebreide) montage-poging vond ik het wel plezant om doen :lol:

Zonder iets van de perfectie van het origineel af te doen, zijn die détourkes voor mij gewoon een paar momenten van onbedwingbare hang naar nog wat extra afwisseling op het reeds mooie wegsoortenaanbod. Als ik de rit noggis met enkele companen hier uit de buurt ga rijden, zal het trouwens de originele versie zijn vermits die RT-, FJR- en VFR-bezitters liever breder vloeiend asfalt onder de wielen schuiven ;)
Maar voor de eventuele liefhebbers staat hier een GPX-ke met beide tracks.

:arrow: :arrow: :arrow: Oh ja ... hoe de laatste km's er uitzagen kunnen jullie hier vinden :wav:
Merci dankuwel Pa! :ricky:
"...the path is the destination"

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by red_zebra »

Net laatste afleveringen gedownload en het geeft zo'n goesting om er direct terug naartoe te rijden !
Merci OzzePaa !!!

:wav:
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

In deel drie, da lieke da begint op 1:54
Ge moet er maar op komen!

:lol: :lol: :lol:
:thumbsup:

Misschien een beetje spijtig dat het stukske waar we Celine tegenkomen in Clervaux eruit gevallen is...

african
Posts: 24
Joined: 02 Oct 2019 14:53

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by african »

Ik heb die Opel GT ook gezien, dus ge zijt waarschijnlijk daar ergens juistekes 'voor' gekomen...

Hmm, misschien moet ik dat van die E421 maar ergens in een schuifke in mijn hersens bewaren...
Niet te ver weg!

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by zappa »

Mr Hawarden was een vrouw ;)
sig nature

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 05 Nov 2019 08:38 Mr Hawarden was een vrouw ;)
Heel moeilijk wast nu wel niet, maar the points go to : Zappa :!: Het boek van ene Pilleceyn ofzo was destijds lectuur int laatste jaar middelbaar. Het echt gebeurde verhaal sprak destijds wel tot de verbeelding en ge moest dan de er op gebaseerde film van Kūmel ook gaan zien natuurlijk :whistling: ;)
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by red_zebra »

Deze IST 2.1 heb ik half op een zonnige dag gedaan met de ganse bende en half op een verschrikkelijke regende en koude dag gedaan in petit comité.
Bij deze zou ik het graag terug rijden, in z'n volledig, op een zonnige dag en aangezien de omstandigheden, binnenkort in petit comité of ooit ergens deze zomer (zodat we hier en daar ook kunnen stoppen voor de gebruikelijke bio-pauzes) met wie mee wil :mrgreen:
Voilà.
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by OzzePaa »

red_zebra wrote: 04 May 2020 12:22 Deze IST 2.1 heb ik half op een zonnige dag gedaan met de ganse bende en half op een verschrikkelijke regende en koude dag gedaan in petit comité.
Bij deze zou ik het graag terug rijden, in z'n volledig, op een zonnige dag en aangezien de omstandigheden, binnenkort in petit comité of ooit ergens deze zomer (zodat we hier en daar ook kunnen stoppen voor de gebruikelijke bio-pauzes) met wie mee wil :mrgreen:
Voilà.
:stupid: Da's zelfs als we nog geen sanitaire stops op hot-spots mogen maken een verleidelijk idee :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Marsman »

OzzePaa wrote: 04 May 2020 12:25
red_zebra wrote: 04 May 2020 12:22 Deze IST 2.1 heb ik half op een zonnige dag gedaan met de ganse bende en half op een verschrikkelijke regende en koude dag gedaan in petit comité.
Bij deze zou ik het graag terug rijden, in z'n volledig, op een zonnige dag en aangezien de omstandigheden, binnenkort in petit comité of ooit ergens deze zomer (zodat we hier en daar ook kunnen stoppen voor de gebruikelijke bio-pauzes) met wie mee wil :mrgreen:
Voilà.
:stupid: Da's zelfs als we nog geen sanitaire stops op hot-spots mogen maken een verleidelijk idee :thumbsup:
voorlopig toch nog effe wachten want de grenzen zijn tot nader order nog potdicht. En als ik me goed herinner moeten we in Luxemburg en in Duitsland zijn :|
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: IST 2.1 26 oktober!

Post by Blackbert »

Marsman wrote: 04 May 2020 21:44
OzzePaa wrote: 04 May 2020 12:25
:stupid: Da's zelfs als we nog geen sanitaire stops op hot-spots mogen maken een verleidelijk idee :thumbsup:
voorlopig toch nog effe wachten want de grenzen zijn tot nader order nog potdicht. En als ik me goed herinner moeten we in Luxemburg en in Duitsland zijn :|
Jaja,we gaan wachten. tot het 26 oktober is. :mrgreen:

:peepwall:
grease up your baby for a ball on the hill

Post Reply