Een bleittopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Cotthem wrote: 12 May 2020 19:33 ...tis goed zoals het nu is....
Wel, ik sluit mij daar volmondig bij aan. We staan voorlopig aan de goeie kant van de lijn. :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Herman Verboven gaan we dit jaar niet zien met zijn groene Paton in de classic races in Chimay of Gedinne. Hij is wel te zien in de gazet...met zijn camionet... :roll: Hopelijk was het een lege... :roll:
https://www.hln.be/in-de-buurt/brecht/s ... ~ad4dd7e2/

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Stefke wrote: 18 May 2020 21:41 Herman Verboven gaan we dit jaar niet zien met zijn groene Paton in de classic races in Chimay of Gedinne. Hij is wel te zien in de gazet...met zijn camionet... :roll: Hopelijk was het een lege... :roll:
https://www.hln.be/in-de-buurt/brecht/s ... ~ad4dd7e2/
Had 't ook juist geizien. Fingers crossed

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ik zou toch eerder mijn vingers kruisen voor die mensen in dat ottoke. Amai die hebben chance gehad dat ze onder die bestelwagen geschoten zijn. Ze hadden er even goed tegen geplakt kunnen zijn, gelijk een stel vliegen, enkel verwijderbaar na een paar uur werken met een hydraulische kniptang, om er het wrak mee open te knippen. :? :|

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Muug wrote: 19 May 2020 11:56 Ik zou toch eerder mijn vingers kruisen voor die mensen in dat ottoke. Amai die hebben chance gehad dat ze onder die bestelwagen geschoten zijn. Ze hadden er even goed tegen geplakt kunnen zijn, gelijk een stel vliegen, enkel verwijderbaar na een paar uur werken met een hydraulische kniptang, om er het wrak mee open te knippen. :? :|
Post van Herman Verboven op FB:
Herman Verboven wrote:Gisteren was ik mede slachtoffer van een spectaculair ongeval. Gelukkig ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen (dank u beschermengel🙏). Ik was niet zwaar geladen en dat is, zowel voor de andere betrokkenen als voor mij, nog een groter geluk geweest. Ik ben dankbaar dat dit zo goed is afgelopen. De personen die gewond geraakten in dit ongeval wens ik veel sterkte en een spoedig herstel.

Waar ik nu even wil bij stilstaan, zijn alle mensen die te hulp schoten: brandweer, lokale politie, het medisch team, de depannagedienst en zelf een plaatselijke ondernemer die kundig de camionette lichtte met zijn heftruck om zo het grijze wagentje te bevrijden. Mensen zoals jullie maken een verschil: de inzet, empathie en deskundigheid die jullie toonden in deze situatie is bewonderenswaardig. 🙌 Dank u voor alles! Keep up the good work 💪

Brandweer Zone Rand - Post Brecht, Lokale Politie Voorkempen, Vos Brecht, @Garagestoffelen

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

RIP Boer Wim, toffe maat :cry: :cry: :cry:

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by red_zebra »

Ik had nu op een boot richting Schotland moeten zijn met mijn therapeut (lees: mijn motor) en vrienden.
Klote covid :furious3: :cry: :cry: :cry:
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

red_zebra wrote: 29 May 2020 15:53 Ik had nu op een boot richting Schotland moeten zijn met mijn therapeut (lees: mijn motor) en vrienden.
Klote covid :furious3: :cry: :cry: :cry:
Afin, ge hebt uw therapeut en uw vrienden nog. 8-)

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Tom Thumper »

red_zebra wrote: 29 May 2020 15:53 Ik had nu op een boot richting Schotland moeten zijn met mijn therapeut (lees: mijn motor) en vrienden.
Klote covid :furious3: :cry: :cry: :cry:
Pfff, hier zou de boot richting Oslo varen, zou vanmiddag om 14 uur vertrokken zijn en morgenvroeg zou ik aangekomen zijn. Het is een schrale troost dat het volgende week zou regenen in Noorwegen. Een heel dikke vette "awoert" voor het virus!
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by red_zebra »

Muug wrote: 29 May 2020 15:57 Afin, ge hebt uw therapeut en uw vrienden nog. 8-)
Positive thinking is good.
Het zal er niets aan veranderen maar het is positief.
Yup.
Yup, yup, yup ....
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by duibhce Kaelann »

Minder bleit-nieuws: vandaag aan de baas gevraagd om deze zomer 7 weken naar Bulgarije te kunnen. We rekenen erop dat we vanaf half juni de Belgische grens naar Den Duits wel over geraken en Bulgarije in geraken met onze lokale ID. Tegen dan zou ginder ook de 14-daagse quarantaine na het binnenkomen van het land weer afgevoerd moeten zijn. *fingers crossed*
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

As ge den Duits contacteert krijgde een document om erdoor te mogen.
As ge den Oostenrijker contacteert ook, met de restrictie dagge allen moogt stoppen om te tanken en daar iets te bikken koopt. Geen overnachtingen.
As ge de Swiss contacteert krijgde ne welgemeende ...

Zo ging het toch voor mijn kameraad hier, om naar zijn stulp in Italië te gaan. Vanaf 3 juni is 't daar open.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by duibhce Kaelann »

Blackbert wrote: 29 May 2020 18:48 As ge den Duits contacteert krijgde een document om erdoor te mogen.
As ge den Oostenrijker contacteert ook, met de restrictie dagge allen moogt stoppen om te tanken en daar iets te bikken koopt. Geen overnachtingen.
As ge de Swiss contacteert krijgde ne welgemeende ...
Heb je meer info over die documenten? Heb daar nog niets over gelezen. Een kennis is vorige week van Brussel naar Sofia gereden en zonder enig probleem ginder geraakt.
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

Dat zegt niks. Sofia woont waarschijnlijk in Schaarbeek.

Zeg, heeft de baas de 7 weken toegestaan?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by duibhce Kaelann »

F M wrote: 30 May 2020 00:00 Zeg, heeft de baas de 7 weken toegestaan?
De baas moet het nog aan de directie voorleggen. HR had er geen principiële bezwaren tegen, de baas zelf ook niet. Voor het hele quarantaineverhaal had ik al een aanvraag ingediend voor onbetaald verlof. Dan hadden we nu al lang in Bulgarije gezeten. En aangezien ik ondertussen al een paar keer gezaagd heb dat ik evengoed van ginder homeworking had kunnen doen in quarantaine maar dan wel al een badkamer had kunnen installeren, hebben ze toch wat medelijden. ;)
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Cotthem »

duibhce Kaelann wrote: 30 May 2020 07:55
F M wrote: 30 May 2020 00:00 Zeg, heeft de baas de 7 weken toegestaan?
De baas moet het nog aan de directie voorleggen. HR had er geen principiële bezwaren tegen, de baas zelf ook niet. Voor het hele quarantaineverhaal had ik al een aanvraag ingediend voor onbetaald verlof. Dan hadden we nu al lang in Bulgarije gezeten. En aangezien ik ondertussen al een paar keer gezaagd heb dat ik evengoed van ginder homeworking had kunnen doen in quarantaine maar dan wel al een badkamer had kunnen installeren, hebben ze toch wat medelijden. ;)
Zolang de puppy ogen werken, moet je die blijven gebruiken!!!
"...the path is the destination"

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by petervdc »

Cotthem wrote: 03 Jun 2020 11:21 Zolang de puppy ogen werken, moet je die blijven gebruiken!!!
Zegt Monsieur Puppy himself ;) ;)
Keep going

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by duibhce Kaelann »

Cotthem wrote: 03 Jun 2020 11:21 Zolang de puppy ogen werken, moet je die blijven gebruiken!!!
I still has the puppy powers! :Pyndn:
(en het vertrouwen van de baas) :thumbsup:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

Ben ik de enige die zijn stuur uit frustratie in 2 stukken kan bijten?
Ge wilt dan binnendoor langs de leukste stuurwegen naar huis rijden en juist op de tofste stukken draait een tegenligger dan ook die straat in. Om dan tegen slentertempo het traject af te werken. En geen mogelijkheid om in te halen wegens te smal. En die doet ook geen enkele moeite om even opzij te stoppen en de motorrijder door te laten... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: En wat verderop op het volgende leuke stuk net hetzelfde, maar dan een tractor... :furious3: :furious3: :furious3:
Of een tros wielertoeristen die de pret zwaar bederven in die heerlijke opeenvolgende bochten? Zo om 20u30, op lege banen? :furious3:

Maar anderzijds, zijn er nog die onderweg naar huis toch nog liever de leuke stukken kiezen dan de vlottere weg? En dus een half uur langer onderweg zijn? :ricky:
Ben ik de enige die rap een klaverblad meepikt omdat het droog en rustig is? :rayof:
Of moet ik mij toch laten behandelen? :mrgreen:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

Stefke wrote: 14 Jul 2020 20:10
Of moet ik mij toch laten behandelen? :mrgreen:
Zou ik sowieso doen :peepwall:
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked