DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
petervdc
Posts: 3461
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by petervdc »

Raketman wrote: 11 Jun 2020 20:53 Jinjer :
https://www.youtube.com/watch?v=SQNtGoM3FVU
Euh, is dat écht zij met die stem verandering ??
Keep going

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Muug »

Blackbert wrote: 11 Jun 2020 18:25 Wel, opa's,
Kijk es an, ge gaat u bijna gedragen gelijk een jazz freak, want voor die mensen bestaat er precies ook maar één genre, en al de rest is belachelijk. :whip:
Metaal boeit me niet, de enkele uitzonderingen daar gelaten. Ik kan veel verdragen, maar voor opa wil ik nog niet versleten worden. :devil:

User avatar
Raketman
Posts: 1259
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Raketman »

petervdc wrote: 11 Jun 2020 21:05 Euh, is dat écht zij met die stem verandering ??
Jazekers ! Niks electronica of stemvervorming van digitale aard. Dat is nu net de kracht van dat vrouwmens...er zijn er die zingen, er zijn er die grunten, zij doet het alletwee. Naadloos van het één naar het ander. Combinatie van een zeldzaam talent ( perfecte controle van de luchtstroom door stembanden) en gigantisch veel techniek.
Nil volentibus arduum

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by den Bullet »

Raketman wrote: 11 Jun 2020 20:53
...

Ontstaan als grap of niet, ondertussen spelen die mannen wel grellig goeie metal. Alle "clichés" op nen hoop maar geweldig met die nederlandse teksten. Met één van de gitaristen heb ik nog 9 jaar samengespeeld in een vorig leven.

...
Jeroen ("zanger") en zijn broer Sybren hadden daarvoor hunne groep De Fanfaar die als begeleidingsgroep van Urbanus werkten.
De Gitarist (Barre) en den drummer (Levy) speelden daarvoor in A Trail Of Horror.

En van 't een is 't ander gekomen; o.a. met steun van Urbanus zelve ;)

Maar vooral: hun succes (in 't milieu) is zwaar te danken aan 't verkoopstalent van Jeroen; heeft het zelfs geschopt tot presentator van De Zwaarste Lijst van Stubru.

't Is ook ni mijn genre, maar I love them 8-)

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2921
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by duibhce Kaelann »

Voor de liefhebbers van obscure bands in het stevigere genre:

Deze gasten leren kennen op de ferry tussen Denemarken en Oost-duitsland. Spaanse vegan-metal: https://www.youtube.com/watch?v=JfwmCBq94FQ

En deze Indische heren leren kennen via hun zanger die we in Montenegro tegen het lijf zijn gelopen: https://www.youtube.com/watch?v=naJj0iGtj3k

ge hoort zo'n dingen niet op DAB+ :lol:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Marsman »

duibhce Kaelann wrote: 11 Jun 2020 21:57 Voor de liefhebbers van obscure bands in het stevigere genre:

Deze gasten leren kennen op de ferry tussen Denemarken en Oost-duitsland. Spaanse vegan-metal: https://www.youtube.com/watch?v=JfwmCBq94FQ

En deze Indische heren leren kennen via hun zanger die we in Montenegro tegen het lijf zijn gelopen: https://www.youtube.com/watch?v=naJj0iGtj3k

ge hoort zo'n dingen niet op DAB+ :lol:
gelukkig maar...

:laughing: :laughing: :laughing:
:peepwall:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by F M »

Amaai.
Ik ga nog liever kamperen met Marsman dan daar naar te moeten luisteren :peepwall:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Blackbert »

Raketman wrote: 11 Jun 2020 20:53 Jinjer :
https://www.youtube.com/watch?v=SQNtGoM3FVU
Stel, ge krijgt een discussie over die ene parkeerplaats. En dan schiet die uit haar krammen. :w00t:
:mrgreen:

@Marsman: ziede wel, ge zijt groot geworden met metal. maar ge zijt van uw geloof gevallen. ;)

@Muug: Gelukkig ben je nog geen opa. Maar ik wil maar zeggen, luister ne keer door de oppervlakte heen, je moet daarom geen fan voor het leven worden.
Iets als Jinjer is zo voor mij de limiet. Continu in overdrive en onverstaanbaar grunten is aan mij ook niet besteed. Langs de andere kant, uw "Duyster" collectie bevalt mij ook. En veel daartussenin. No offence.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by red_zebra »

We kunnen hier idd uuuuren over praten want er is echt veel meer aan metal dan die, dat of nog deze stijl ;)
En inderdaad; Degustibus et coloribus!

Dré, ge kent mijn liefde voor gitaar en ge weet dat ik meer van een Classic Rock madam ben dan een metalhead, maar ik moet toegeven dat een felle punk of metal concert nu eenmaal altijd deugd doe.
De Blues en 50ies zijn de roots, de 60ies hebben een pak pilaren van de muziek voor eeuwig in de geschiedenis geschreven, thank god for the 70ies en de shifting grounds van punk en daarna new wave. ik zal altijd een 80ies fan blijven voor al de commerciele coolheden dat er van kwamen en zelfs tot in de 90ies met de grunge hebben ze mij nog kunnen meetellen.

Music was my first love and it will be my last.

And don't get me started on classical music. Rachmaninoff zijn Rach 3, de Requiem van Mozart, de cello suites van Bach en Orff & Mahler... oooooh lordy lord ...
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
Roadster
Posts: 17
Joined: 16 Sep 2019 07:37

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Roadster »

ehr, WTF?
Ik ben instant fan van dat Jinjer wijf... :sweetheart:

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Muug »

Ge kunt uw vrouw vragen om daar ook op te beginnen oefenen? :dontknow:

User avatar
Blackbert
Posts: 3448
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Blackbert »

Muug wrote: 12 Jun 2020 15:17 Ge kunt uw vrouw vragen om daar ook op te beginnen oefenen? :dontknow:
Hij zal het direct doorhebben als 'm weer 's vergat om de vuilbak buiten te zetten. :mrgreen:
grease up your baby for a ball on the hill

Jopet
Posts: 825
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Jopet »

Voor mijn zoon een Skoda Fabia Combi 1.4 TDI van 2006 gekocht, 126.000km, 1ste eigenaar, ongevalvrij, volledige onderhoudshistoriek en steeds in dezelfde garage onderhouden, blanco keuringskaart, 1 jaar garantie.....
Samen met mijn vrouw naar de garage gaan kijken, hier en daar wel wat gebruikssporen maar voor de rest niets van carrosserieschade, nooit ergens mee tegen gereden en zelfs de alu velgen zien er goed uit.

Zegt mijn vrouw opeens, wat is dat hier achter de voorruit, hangt daar een smal metalen buisje, ik kijk en inderdaad er hangt daar iets.
Vraag ik de garagist of dit een antenne of zo is.... en inderdaad, blijkt dit dus de DAB antenne te zijn, die auto is toch wel uitgerust met een DAB+ radio zeker :o

Blijkbaar kon diene vorige eigenaar in de toekomst kijken en heeft hij de vorige radio vervangen door een DAB+ model :grin: , maar helaas kon hij niet voldoende in de toekomst kijken want hij heeft nu zijn auto moeten vervangen door een nieuwe benzine wagen waar hij de LEZ van Gent wel binnen mag :shock:

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Mario
Posts: 724
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Mario »

red_zebra wrote: 12 Jun 2020 08:26 Music was my first love and it will be my last.
ik heb te weinig verstand van muziek in vergelijking met jullie en ook nogal weinig met metal of wat daaruit voortkwam, maar dat nummer is toch wel absolute horror... :wall:
(al denk ik dat het u eerder om die titel op zich te doen is dan het nummer)

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by F M »

Bwa, is toch wel een absolute meezinger voor de late uurtjes van de familiefeesten :P
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by red_zebra »

Het ging inderdaad eerder om de titel ;)

Although het inderdaad een debiele meezinger is
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
Muug
Posts: 11787
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Muug »

De mens is met dat debiel nummer toch wel lichtelijk steenrijk mee geworden. Dat maakt het meteen een pak minder debiel.

User avatar
Stefke
Posts: 2915
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Stefke »

Jopet wrote: 13 Jun 2020 00:10 maar helaas kon hij niet voldoende in de toekomst kijken want hij heeft nu zijn auto moeten vervangen door een nieuwe benzine wagen waar hij de LEZ van Gent wel binnen mag :shock:
Groetjes,
Jopet
die LEZ, dat is toch de grootste kut dat ze bedacht hebben, pure geldklopperij.... Die Skoda is nog niet eens ingereden, maar nee ne mens moet dat van de hand doen omdat ge er niet meer overal mee moogt rijden. :furious3: :furious3: Hier 't zelfde met Brussel, een vriendin mag haar Polo Bluemotion ook van de hand doen, restwaarde zo goed als niks meer zeker... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by zappa »

Raketman wrote: 11 Jun 2020 21:24
petervdc wrote: 11 Jun 2020 21:05 Euh, is dat écht zij met die stem verandering ??
Jazekers ! Niks electronica of stemvervorming van digitale aard. Dat is nu net de kracht van dat vrouwmens...er zijn er die zingen, er zijn er die grunten, zij doet het alletwee. Naadloos van het één naar het ander. Combinatie van een zeldzaam talent ( perfecte controle van de luchtstroom door stembanden) en gigantisch veel techniek.
Ik klink ook zo, als ik ga wandelen met mijn Nientje Rottweilster niet aan de riem. Flink meisje...en dan ziet ze die kat :shock: stemwissel .... en 't maakt indruk, de kat leeft nog :mrgreen:
sig nature

Jopet
Posts: 825
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: DAB+ : Iemand die in de toekomst kan kijken?

Post by Jopet »

Stefke wrote: 14 Jun 2020 22:59 die LEZ, dat is toch de grootste kut dat ze bedacht hebben, pure geldklopperij.... Die Skoda is nog niet eens ingereden, maar nee ne mens moet dat van de hand doen omdat ge er niet meer overal mee moogt rijden. :furious3: :furious3: Hier 't zelfde met Brussel, een vriendin mag haar Polo Bluemotion ook van de hand doen, restwaarde zo goed als niks meer zeker... :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3: :furious3:
Inderdaad Stefke, en de lockdown heeft dat bewezen, nergens is de luchtkwaliteit verbeterd tijdens de lockdown, in Stuttgart is tijdens de lockdown zelfs het smogalarm afgegaan....

Kijk, als je de levenskwaliteit voor de inwoners echt wilt verbeteren in centra dan doe je dit door alle auto's te verbieden, niet door een LEZ te maken en al zeker zo op deze asociale manier waar je vooral de mensen met beperkt budget het meest treft, want het zijn vooral de laagste inkomens die met de oudste auto's rijden en dus nu meer moeten betalen....

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Post Reply