Heb ik onlangs gedaan aan mijn moto - 2020

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Muug »

Blackbert wrote: 11 Jun 2020 18:33 Tot een paar jaar terug was Tractive in Mol ook gewoon WP Mol.
Wacht effe, dus WP Mol heet dus Tractive? Zeker van? Of heten ze MotoTuning Mol en doen ze Tractive.
Die site trekt alleszins op geen klxxxxx :|

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Koeno »

Hoe ik het zie MotoTuninMol, die WP, Öhlin, Tractive enzo verdeelt/onderhoud blablabla
geen idee hoe dat anders in elkaar zou zitten...

Aangezien de GS ff weg is, en ik geen zin had om de CB van de motormover te halen...
De CBR nog eens de sporen gegeven.... voor mijn zelf uitgevonden: ik-weet-niet-waar-naar-toe-toer

Image

(heb daar paar jaar geleden ook nog is ne foto gemaakt :p )
Image

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Tom Thumper »

Motor binnengedaan bij zadelman die mijn zadel opnieuw gaat vullen en bekleden. Aangename babbel gehad met zadelman. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en volgens mij gaat het een pak beter zijn dan die aftermarket spullen die dan nog eens reteduur zijn. @Zappa, bedankt voor de tip.



Tegen het einde van de week mag ik hem gaan afhalen, ik hoop dat ik dan even enthousiast zal zijn.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by F M »

Herstelt zadelman enkel zadels? Of past zadelman ook zadels aan ? In de trant van "maak van een hardhouten plank een zachthouten plank" ?
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Tom Thumper »

F M wrote: 15 Jun 2020 09:51 Herstelt zadelman enkel zadels? Of past zadelman ook zadels aan ? In de trant van "maak van een hardhouten plank een zachthouten plank" ?
Dat doet zadelman ook! Gezien mijn uitermate sportief uiterlijk was het standaard zadel niet zo ok voor mij, vulling was doorgezakt en bekleding trok op een foute plaats waardoor die op een naad gaan scheuren is. Hij gaat het zadel aanpassen aan mijn sportieve derrière, beetje hoger hier, beetje breder daar enzo. Nu weet ik niet hoe officieel dat die dat doet, ik zal zijn gegevens versturen via facebook.
Me gusta la moto, me gustas tu.

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by zappa »

Tom Thumper wrote: 15 Jun 2020 09:42 Motor binnengedaan bij zadelman die mijn zadel opnieuw gaat vullen en bekleden. Aangename babbel gehad met zadelman. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt en volgens mij gaat het een pak beter zijn dan die aftermarket spullen die dan nog eens reteduur zijn. @Zappa, bedankt voor de tip.



Tegen het einde van de week mag ik hem gaan afhalen, ik hoop dat ik dan even enthousiast zal zijn.
Ik heb van die zadelman toch al heel mooie exemplaren zien voorbij komen, echt fijn tot in de puntjes afgewerkt.

En @FM hij is enthousiast voor een vraag te beantwoorden, zelfs waar hij niks aan kan verdienen, neemt hij uitgebreid de tijd ( ooit eens gevraagd met welk product ik een paardenzadel minder glad kan maken ;-) )
sig nature

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Blackbert »

Muug wrote: 14 Jun 2020 22:38
Blackbert wrote: 11 Jun 2020 18:33 Tot een paar jaar terug was Tractive in Mol ook gewoon WP Mol.
Wacht effe, dus WP Mol heet dus Tractive? Zeker van? Of heten ze MotoTuning Mol en doen ze Tractive.
Die site trekt alleszins op geen klxxxxx :|
De volgende keer dat ik daar passeer zal ik eens goed kijken.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Muug »

Gisteren per trein naar 't werk gegaan. STRESS!!!! :lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2:

Vandaag toch echt de moto genomen om die maskerkes niet te moeten opzetten. :veryangry:

@Koeno: ik heb ook de remmen wat beter ontlucht. :thumbsup:

User avatar
Davy78
Posts: 887
Joined: 15 Dec 2012 11:21

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Davy78 »

Muug wrote: 16 Jun 2020 12:12 Gisteren per trein naar 't werk gegaan. STRESS!!!! :lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2: :lipsrsealed2:
Vanaf volgende week ook 1 of 2 dagen per week (in bubbels) naar kantoor te berchem. Zal toch ook met motor worden ipv trein ... auto lijkt mij met de werken nu ook geen goeie optie.

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by den Bullet »

Waar is diene stress goe voor??? :o :o :o

Dit is mijn veertiende week dat ik elke werkdag naar Brussel ga per trein en 's morgens ook nog es de metro neem; bitterweinig volk in de wagons en op de perrons!

't Is een pak riskanter in een supermarkt of in een winkelstraat, daar moogt ge van mijn part stressen!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Muug »

wij hebben 1 trein per uur. Volk genoeg op onze trein om niet op uw gemak te zijn.
Maar er waren nog andere stress factoren.

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Marsman »

Tom Thumper wrote: 15 Jun 2020 10:40 ik zal zijn gegevens versturen via facebook.
en kunt ge nu geloven dat er nog altijd onnozelaars zijn die niet op diene smoelenboek (willen) zitten.........
:sick2:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by F M »

Stefke wrote: 14 Jun 2020 17:41
F M wrote: 13 Jun 2020 18:26 De scottoiler geïnstalleerd.
Zelf.
ik heb het op 3 uur en 3 kwartier gedaan. :grin: :oops: :roll:
en dan? :dontknow: en hoeveel voldoening heb je in de plaats gekregen? :thumbsup:
Uiteindelijk geen voldoening, maar ergernis omdat ik gewoon te stom ben. Ik ga de tube moeten verlengen. Doorknippen is geen probleem, maar 2 keer 2 stukken opnieuw aan mekaar zetten. Hoe doe ik dat ?
:cry:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Muug »

een koppelstukje? Kijk eens op de site van Scotoiler, daar verkopen ze veel aparte onderdeeltjes.

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by F M »

Ja, maar ik moet dat in orde hebben voor zaterdag.
Vind ik zo iets in de Gamma of de Hubo of zo ?
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by F M »

Ik heb dit besteld:
https://www.auto-service.be/onderdelen/ ... -recht-3mm

Zou donderdag moeten binnenkomen. Anders moet ik morgen maar eens voor alle zekerheid naar een autoshop in de buurt rijden. Die slang is zo iets zoals de slangen van ruitensproeiers. Die moet je ook weer aan mekaar kunnen zetten.
I am confused. Oh no, maybe not!

Tom Thumper
Posts: 1658
Joined: 04 Nov 2009 12:22

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Tom Thumper »

Marsman wrote: 16 Jun 2020 17:57
Tom Thumper wrote: 15 Jun 2020 10:40 ik zal zijn gegevens versturen via facebook.

en kunt ge nu geloven dat er nog altijd onnozelaars zijn die niet op diene smoelenboek (willen) zitten.........
:sick2:
Natuurlijk, daar moet je zelfs geen onnozelaar voor zijn! Maar Messenger biedt in dit geval net een beetje meer privacy dan een forum waar iedereen kan meelezen. En gewoon telefoonnummers en e-mailadressen op het internet gooien is echt helemaal geen goed idee. En vermits FM en ik een band hebben op Facebook, was dat een goei idee. Als ik het naar jou moest sturen had ik het via de FM band (nee Frans, het gaat niet over jou) kunnen doen.
Me gusta la moto, me gustas tu.

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by Koeno »

Muug wrote: 16 Jun 2020 12:12
@Koeno: ik heb ook de remmen wat beter ontlucht. :thumbsup:
Aha, een stille wenk om zodra de GS terug is uw te overtuigen van de sublieme rij-eigenschappen van een GS.
Om u zo te overtuigen dat Oranje ding in te ruilen voor een superieure Beierse Koe ;-)

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by zappa »

Tom Thumper wrote: 15 Jun 2020 09:42 Motor binnengedaan bij zadelman die mijn zadel opnieuw gaat vullen en bekleden. .....


Tegen het einde van de week mag ik hem gaan afhalen, ik hoop dat ik dan even enthousiast zal zijn.
ik heb er al eens naar kunnen loeren, het voordeel van toch ne keer op fb te komen al is't maar voor naar de prentjes te kijken :mrgreen:
sig nature

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto - 2020

Post by F M »

Tom Thumper wrote: 17 Jun 2020 09:46 En vermits FM en ik een band hebben op Facebook, was dat een goei idee. Als ik het naar jou moest sturen had ik het via de FM band (nee Frans, het gaat niet over jou) kunnen doen.
FM heeft het soms moeilijk om te volgen :shock:
FM heeft via de FM-TT-band op facebook de gegevens doorgekregen en gaat eerst zijn week Alpen afwachten om te zien of hij zadelman gaat contacteren. Een week constant in het zadel zal wel duidelijk maken in welke mate te leven valt met een plank.
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked