Hotelletjes luxemburg

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
Post Reply
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Hotelletjes luxemburg

Post by Stefke »

Ik dacht hier ergens een paar linken gezien te hebben naar aardige hotelletjes in Luxemburg maar ik kan dat niet zo direct terug vinden.
Iemand ervaring met leuke hotelletjes in Lux.?

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Hotelletjes luxemburg

Post by Marsman »

yep, onder andere:
-Pérékop
-Cornelyshaff

Zelf getest :mrgreen:
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Hotelletjes luxemburg

Post by J2FK »

Hotel La Rive in Bourscheid! Toch ool al 2x getest en goed bevonden...nie waar Marsmenneke :rayof:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Hotelletjes luxemburg

Post by OzzePaa »

:stupid: in La Rive hebben ook wij al een paar keer ons goed laten verwennen ;) :thumbsup:

Ouren on the other hand, ligt dan wel niet in Lux, maar je zit er wel ideaal om zowel de schoonste stukjes BE, D als L te doorkruisen. Als je vroeg genoeg int jaar belt naar "Dreiländereck" aldaar, kun je misschien, zoals wij al 4 keer deden, genieten van een goed bed en excellente gastronomie ;)
Naar GSM-bereik en Tinternet moete er echter wel efkes zoeken :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Hotelletjes luxemburg

Post by Koeno »

Wij liggen elk jaar (soms meerdere keren per jaar) op camping international.
Daar kan je ook blokhutjes (met verwarming & bedjes) huren...
zit in een vallei in alle rust en stilte...

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Hotelletjes luxemburg

Post by zappa »

Zappa-land zuid :mrgreen: das het leukste hotel voor mij, lekker slapen, rustig, goed eten, genoeg te drinken, moto vriendelijk, rust in de tuin met stromende beek, buitenkeuken, terras, garage, mooie omgeving, slinger baantjes in de buurt, vaatwasser, wifi, cv, kachel voor Riëtte op te maken enz.

Maar ik denk concurrentie te krijgen van den dezen https://nl.chateaudemirwart.com/ :mrgreen: en Zappaland Zuid ligt niet in GDL maar in de provincie.
sig nature

Post Reply