Even voorstellen

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Even voorstellen

Post by OzzePaa »

Blackbert wrote: 01 Mar 2022 11:45
F M wrote: 01 Mar 2022 10:36
Leveren ze ook AT's zonder voorrem? :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

Verkoopt dat goed?
Zoals een van al die Tommen ooit eens zei: "remmen is voor jeanetten". 8-)
Tuurlijk verkoopt dat, er is voor alles een niche.
:ImaPoser: :wall: :foutje: ... Goed dat we iemand hebben met een scherp oog voor dt-fouten ;) :lol: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
F M
Posts: 5049
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Even voorstellen

Post by F M »

Toch leuk, het geluid van een twin. Twas lang geleden dat ik dat nog gehoord had...
I am confused. Oh no, maybe not!

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Re: Even voorstellen

Post by Werner »

F M wrote: 02 Mar 2022 16:09 Toch leuk, het geluid van een twin. Twas lang geleden dat ik dat nog gehoord had...
Het geluid van een twin is niet zomaar leuk doch gewoon een streling voor het oor :laugh3:
Altijd bereid om je te laten genieten van het zalig geluid van mijn Speed, en vooral nu
de catalysator er tussenuit is ;)

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Even voorstellen

Post by OzzePaa »

F M wrote: 02 Mar 2022 16:09 Toch leuk, het geluid van een twin. Twas lang geleden dat ik dat nog gehoord had...
Toch alst van een duo dat plat ligt komt dan :?: :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Even voorstellen

Post by TRooPER »

F M wrote: 02 Mar 2022 16:09 Toch leuk, het geluid van een twin. Twas lang geleden dat ik dat nog gehoord had...

klinkt tegenwoordig als een stofzuiger.... :peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Even voorstellen

Post by TRooPER »

@tom twin: hoop dat je een stevige sleutel hebt,

tom triple had destijds een goede sleutelhanger maar helaas faalde de sleutel op een vrij cruciaal moment.

:peepwall:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Re: Even voorstellen

Post by TRooPER »

@tom twin: zijn die helmen met bijpassende kleuren nog steeds op japanse hoofden gemaakt ? :oops:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

snail
Posts: 38
Joined: 03 Apr 2016 20:12

Re: Even voorstellen

Post by snail »

Tom Twin wrote: 28 Feb 2022 19:56 Kan een Zumo dan niet als sleutelhanger gebruikt worden? Nu dacht eindelijk een bruikbare toepassing gevonden te hebben voor die dingen'.
Wa is er mis met ne 550? :dontknow:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Even voorstellen

Post by OzzePaa »

snail wrote: 07 Mar 2022 17:49
Tom Twin wrote: 28 Feb 2022 19:56 Kan een Zumo dan niet als sleutelhanger gebruikt worden? Nu dacht eindelijk een bruikbare toepassing gevonden te hebben voor die dingen'.
Wa is er mis met ne 550? :dontknow:
Niks. Alhoewel ... de mijne is na dat akkefietje met satelliettijd een tijdje terug, toch wat van slag soms en zeker veel slomer geworden ...
Werkt nog altijd, maar den XT is toch wel een verbetering, geloof me Snail ;) :thumbsup:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11762
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Even voorstellen

Post by Muug »

Nééé de XT is geen verbetering van de TT550. Da's gewoon iets anders. :lol:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Even voorstellen

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 08 Mar 2022 13:14 Nééé de XT is geen verbetering van de TT550. Da's gewoon iets anders. :lol:
Ooooooooowzooooww ... de Snail had het over dát eigenzinnig apparaat ;) :mrgreen: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Even voorstellen

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote: 08 Mar 2022 13:14 Nééé de XT is geen verbetering van de TT550. Da's gewoon iets anders. :lol:
er is een XT550 geweest en een TT500, maar een TT550 ken ik niet :P
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1213
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Even voorstellen

Post by TuttoTerreno »

duibhce Kaelann wrote: 09 Mar 2022 08:10
Muug wrote: 08 Mar 2022 13:14 Nééé de XT is geen verbetering van de TT550. Da's gewoon iets anders. :lol:
er is een XT550 geweest en een TT500, maar een TT550 ken ik niet :P
https://www.louis.de/artikel/tomtom-rid ... r=10036962

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

snail wrote: 07 Mar 2022 17:49
Tom Twin wrote: 28 Feb 2022 19:56 Kan een Zumo dan niet als sleutelhanger gebruikt worden? Nu dacht eindelijk een bruikbare toepassing gevonden te hebben voor die dingen'.
Wa is er mis met ne 550? :dontknow:
Als sleutelhanger net iets te groot... ;)
Last edited by Tom Twin on 09 Mar 2022 13:33, edited 1 time in total.
Me gusta la moto, me gustas tú.

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Even voorstellen

Post by Tom Twin »

TRooPER wrote: 07 Mar 2022 11:48 @tom twin: zijn die helmen met bijpassende kleuren nog steeds op japanse hoofden gemaakt ? :oops:
Dat gat waar je uw kop moet insteken, is veel te klein maar eens ik aan het rijden ben is het een heel aangename helm en, niet te vergeten, matching colors.

Oh ja, het verhaal van de sleutel, dat gaat me mijn leven lang achtervolgen. Voor zij die het nog niet gehoord hebben, ik heb een keer een reis naar Wales met de Awsome Big Machine Named Camouflage moeten inwisselen voor een reis naar Wales met de Skoda Yeti nadat bij de eerste tankbeurt in Zottegem de contactsleutel was afgebroken in het slot van de tank en na een takeling naar huis, bleek dat ik de reserve sleutel ook verloren was. Maar uiteindelijk was het een geweldige reis met Bram in de Yeti vlotjes voorrijden voor een peleton moto's en niemand van de motorrijders voelde de nood om voorbij te steken. :thumbsup:
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Even voorstellen

Post by duibhce Kaelann »

ge kunt daar niet mee rijden :P
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2914
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Even voorstellen

Post by duibhce Kaelann »

Tom Twin wrote: 09 Mar 2022 13:32 Oh ja, het verhaal van de sleutel, dat gaat me mijn leven lang achtervolgen. Voor zij die het nog niet gehoord hebben, ik heb een keer een reis naar Wales met de Awsome Big Machine Named Camouflage moeten inwisselen voor een reis naar Wales met de Skoda Yeti nadat bij de eerste tankbeurt in Zottegem de contactsleutel was afgebroken in het slot van de tank en na een takeling naar huis, bleek dat ik de reserve sleutel ook verloren was. Maar uiteindelijk was het een geweldige reis met Bram in de Yeti vlotjes voorrijden voor een peleton moto's en niemand van de motorrijders voelde de nood om voorbij te steken. :thumbsup:
een verhaal dat op de voet zal achtervolgd worden door dat van de nieuwe motor wiens sleutel ge de avond voor de maidentrip mee op café had genomen en die 's morgens spoorloos bleek te zijn. Terwijl de reservesleutel nog bij de dealer lag. :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Post Reply