Motorraces 2022

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Motorraces 2022

Post by Muug »

Allez,
nieuw jaar, nieuwe topic.
Plus uitbreiding naar alle andere vormen van motorraces. Moto2,3,4,..... WSB, BSB, ABCDSB,... :mrgreen:

Ben ik heel curieus naar: wat gaat Bagniaia doen van 't jaar. En Dovisioso? :pom:

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Motorraces 2022

Post by den Bullet »

Het zal het seizoen van de waarheid worden voor Ducati met zowaar vier teams :o

Heropstanding van Suzuki? van MM93? Gaan de rookies potten breken (Gardner, Gianantonio, Binder, Fernandez)?

Afspraak 6 maart in Qatar 8-)

User avatar
FransST
Posts: 67
Joined: 20 Aug 2016 00:06

Re: Motorraces 2022

Post by FransST »

Op welke Vlaamse TV zenders zijn de races van de Moto GP /Moto 3 en Moto 2 te zien, Zonder een of ander abonnement ???
Zondag vond ik alleen een Franstalige zender.

Vorig jaar kon ik nog op Eurosport naar bijna alle races van de WSBK kijken maar is dat dit jaar ook nog ??
En anders maar een abo nemen op de site het WSBK.

Frans.
Nog steeds met een sprint ST 1050 en Zumo XT.

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Motorraces 2022

Post by den Bullet »

FransST wrote: 08 Mar 2022 22:47 Op welke Vlaamse TV zenders zijn de races van de Moto GP /Moto 3 en Moto 2 te zien, Zonder een of ander abonnement ???
Zondag vond ik alleen een Franstalige zender.

Vorig jaar kon ik nog op Eurosport naar bijna alle races van de WSBK kijken maar is dat dit jaar ook nog ??
En anders maar een abo nemen op de site het WSBK.

Frans.
Alleen op Tipik of Auvio (RTBF) te bekijken :?

Via een gunstige wind is deze site binnengewaaid waarop ook de GP te streamen is: http://www.hesgoal.com/

Maar dat was na de GP, dus nog niet uitgeprobeerd.

J2FK
Posts: 132
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Motorraces 2022

Post by J2FK »

Hier ook, is wel in het duits te doen.
https://www.servustv.com/sport/p/motorsport/325/

Hebben hier thuis al jaren abo op MotoGP.com. Kost wel wat, maar kan gedeeld worden hé.

User avatar
FransST
Posts: 67
Joined: 20 Aug 2016 00:06

Re: Motorraces 2022

Post by FransST »

Die Franse zender is inderdaad Tipik. dus naar deze zender de Moto GP races kijken.
De tip van die Duitse zender onthoud ik.

De Superbikes wacht ik nog even af, denk er sterk aan om weer abo bij het WSBK te nemen. Kan ik - wel op de PC - ALLE races, ook de SS600 en SS300 ,kijken wanneer het mij uitkomt.
Vorig jaar werden meerdere races niet uitgezonden door Eurosport. Toen abo tegen sterk gereduceerd tarief genomen.


Frans.
Nog steeds met een sprint ST 1050 en Zumo XT.

Post Reply