Een bleittopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Locked
User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

Meisje van 15 verongelukt vlak bij haar school in Hechtel-Eksel is een nieuwsitem. Tot een vriend je belt en je vertelt om wie het gaat... 😢
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
red_zebra
Posts: 166
Joined: 26 Oct 2019 23:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by red_zebra »

Ghost hug.
You can't feel it, but it's there.
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Blackbert wrote: 21 Apr 2022 21:07 Meisje van 15 verongelukt vlak bij haar school in Hechtel-Eksel is een nieuwsitem. Tot een vriend je belt en je vertelt om wie het gaat... 😢
:(

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by duibhce Kaelann »

Blackbert wrote: 21 Apr 2022 21:07 Meisje van 15 verongelukt vlak bij haar school in Hechtel-Eksel is een nieuwsitem. Tot een vriend je belt en je vertelt om wie het gaat... 😢
:cry: :(
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

Jopet
Posts: 823
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Jopet »

Blackbert wrote: 21 Apr 2022 21:07 Meisje van 15 verongelukt vlak bij haar school in Hechtel-Eksel is een nieuwsitem. Tot een vriend je belt en je vertelt om wie het gaat... 😢
:shocked: :sad-grey: :cry2:
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by OzzePaa »

Speechless .... :sad-grey: :sad: :(
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

Merci allemaal.
Dan blijkt ook nog dat ze maar een duwtje kreeg van die bus en gewoon slecht gevallen is ...
Allemaal niet eerlijk.
grease up your baby for a ball on the hill

Werner
Posts: 217
Joined: 05 Jan 2013 06:54

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Werner »

:( :(

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

Blackbert wrote: 23 Apr 2022 01:33 Merci allemaal.
Dan blijkt ook nog dat ze maar een duwtje kreeg van die bus en gewoon slecht gevallen is ...
Allemaal niet eerlijk.
Inderdaad, niet eerlijk en met vreselijke gevolgen.
Sterkte.

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

15 jaar... ik zou het niet willen meemaken. :(
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

F M wrote: 14 Apr 2022 14:25 Gisteravond in de straat van mijne oudste ingebroken in 5 huizen, allemaal via de tuinen. In de huizen waar ze geen leven bespeurden. En dus ook bij mijn zoon, die op vakantie is. Auto is gestolen. Gelukkig een bedrijfswagen, dus die kan vervangen worden. Wel de dure kinderstoel kwijt. En de ruit achteraan het huis ingeslagen om binnen te raken.

Grrrr :evil: :evil:
Update. Auto is teruggevonden, met een beschadiging van de achterbumper. Waarschijnlijk hebben ze een kluis uit 1 van de andere huizen erop laten vallen. En de kinderstoel hebben ze kapot gemaakt.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

F M wrote: 24 Apr 2022 12:57
F M wrote: 14 Apr 2022 14:25 Gisteravond in de straat van mijne oudste ingebroken in 5 huizen...
Grrrr :evil: :evil:
Update. Auto is teruggevonden, met een beschadiging van de achterbumper. Waarschijnlijk hebben ze een kluis uit 1 van de andere huizen erop laten vallen. En de kinderstoel hebben ze kapot gemaakt.
En nu volgt waarschijnlijk de administratieve miserie samen met discussies met de verzekeringsmaatschappij :?

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by F M »

Vroeger was je ziek en bleef je thuis in ziekenverlof om niemand te besmetten.
Nu ben je ziek en werk je van thuis op je vrije dag omdat je door quarantaine toch niets anders kan doen...
:(
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

F M wrote: 27 Apr 2022 12:42 Vroeger was je ziek en bleef je thuis in ziekenverlof om niemand te besmetten.
Nu ben je ziek en werk je van thuis op je vrije dag omdat je door quarantaine toch niets anders kan doen...
:(
Ge moet goed ziek zijn om tijdens uw ziekteverlof te willen werken. 8-)

Ge kunt ook een hobby zoeken die ge thuis kunt doen. ;)

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

F M wrote: 27 Apr 2022 12:42 Vroeger was je ziek en bleef je thuis in ziekenverlof om niemand te besmetten.
Nu ben je ziek en werk je van thuis op je vrije dag omdat je door quarantaine toch niets anders kan doen...
:(
Ik was van half september tot eind december in ziekteverlof wegens mijn nekwervelproblemen.
Heel die periode heb ik gewoonweg van thuis uit verder gewerkt; ook op 2 november - de dag van de operatie - heb ik nog de agenda van de ministerraad en mijn persoverzicht van die dag doorgestuurd vanuit het ziekenhuisbed 8-)
Ik zie daar geen enkel probleem in; ik ben wel de enige die (persoonsgebonden) toegang heeft tot de database van de ministerraad en de tool om die persoverzichten te maken.

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ook niet erg verstandig, als gij dood valt zitten ze dus dik in de miserie. En wat gaan ze doen als ge op pensioen gaat?

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by den Bullet »

Muug wrote: 27 Apr 2022 16:49 Ook niet erg verstandig, als gij dood valt zitten ze dus dik in de miserie. En wat gaan ze doen als ge op pensioen gaat?
Ge bedoelt nu vrijdag?

De opvolging wordt voorzien. Vanaf 2 mei moeten ze hun plan trekken ;)

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Allez,
We hebben onze nieuwe tweemaandelijks te betalen energievoorschotten gekregen.
Dat van de elektriek is verdubbeld, dat van de gas is maal vier gegaan.
Ik voorspel dat we het komende winter kouder gaan hebben (binnen, voor alle duidelijkheid) én meer hout gaan verstoken.
En misschien moet ik eens gaan zoeken naar manieren om ons gasverbruik (dat al jaren constant is) naar beneden te trekken. Hier en daar misschien een klein elektrisch boilerke onder de lavabo? Korter douchen? 's Morgens in de winter ons huis niet meer voorverwarmen als we nog in ons bed liggen? 's Avonds ze sneller uitschakelen?
Afin, we weten weeral waarvoor we werken.... voor een ander, namelijk...

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Droopy »

Muug wrote: 28 Apr 2022 08:33 Allez,
We hebben onze nieuwe tweemaandelijks te betalen energievoorschotten gekregen.
Dat van de elektriek is verdubbeld, dat van de gas is maal vier gegaan.
I...
Afin, we weten weeral waarvoor we werken.... voor een ander, namelijk...
Onze verwarming stond de laatste maanden al sneller uit en wij zijn blij dat we onze mazoutketel nog niet hebben vervangen door een gasketel.
Met de huidige prijzen bestellen we per 500 liter ipv de tank vol te gooien op een moment dat de prijs interessant is.
Als je nu mazout besteld komen ze je bestelling leveren en rekenen ze dan de dagprijs aan. :(

Het zal allemaal voor een snellere groene omschakeling zorgen maar er zullen in die tussentijd toch heel wat mensen zijn die het financieel lastiger krijgen, een euro kan je maar een keer uitgeven. :( :(

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by TuttoTerreno »

Muug wrote: 28 Apr 2022 08:33
En misschien moet ik eens gaan zoeken naar manieren om ons gasverbruik (dat al jaren constant is) naar beneden te trekken.
in Benidorm gaan wonen/overwinteren? :idea: :idea: :idea:

Locked