Wie is Feverkie

Who's who? Wie is wie? Wie is wat? Wat is wie? Wie weet wie wie is?
Post Reply
User avatar
Feverkie
Posts: 1
Joined: 27 May 2022 15:09

Wie is Feverkie

Post by Feverkie »

Even in't lang en kort voorstellen...

Na 20 jaar brommeren moest ik door familiale redenen, zoals velen, mijn toen 4e motor verkopen.
(suzuki GS550E en GSXF750, Honda VFR800i en Pan European ST1300)
Maar na 9 jaar begon het motorvirus terug te kriebelen, ik had ondertussen een ander virus overleefd :mrgreen:

Onlangs deze Honda VT1100 '93 gekocht met het idee om mezelf wat terug in te rijden en te zien of mijn lichaam nog mee wil. :oops:
Mijn koppeke alleszins wel...
Image
Ik heb mijn vrouwke ondertussen zover gekregen om ook voor haar rijbewijs te gaan.
En daarvoor hebben we tegelijkertijd deze Virago gekocht.
Image
Ondertussen is zowel de mijne, maar vooral haar toekomstige bike een metamorfose aan het ondergaan.
Bedoeling is dat hij binnen de 3 weken klaar is om na haar examen ervan te kunnen genieten.

We wonen in West-Vlaanderen en ons doel is om na onze kleine provincie, geleidelijk aan de wereld te verkennen op onze machines.
Ik zelf heb vroeger km's gevreten en op oa alle Franse gebergten rubber nagelaten.
Mede door mijn verhalen wil mijn vrouwtje dit ook avonturen.

Dus mijn uitdaging is straks om het voor ons beide uitdagend en vooral leuk te houden.
Ik hoop via deze weg terug gelijkgezinden te ontmoeten en mijn kennis terug wat op peil te brengen.

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Wie is Feverkie

Post by TuttoTerreno »

welkom! Sjoppers zijn hier mogelijks een beetje ondergerepresenteerd.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Wie is Feverkie

Post by Muug »

Is niet erg. Choppers zijn ook moto's. En onze Heer moet van elk zijn getal hebben.
Welkom! :thumbsup:

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Wie is Feverkie

Post by den Bullet »

Wees welkom!
Nu ja, choppers en customs/cruisers ... Da 's zowat het verschil tussen caféracers en bobbers.
Maar 't heeft twee wielen en een verbrandingsmotor (ok, wijlen mijne motoculteur ook :roll: ) , dus zit 't wel snor 8-)

Post Reply