Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 15 May 2022 20:10 Ah en gij zwaait niet eens als ik passeer? :mrgreen:
Hadden we dat geweten dan waren we zeker eens gestopt.
Denk dawwe de verkeerde "onderdoor" gepakt hebben ;) :|
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

elke dagtripfoto van gisteren...
2de structurele file en toch al 3 minuten van huis... 8-)
nog een stuk of 10 files en ongeveer een uur te gaan tot de werkvloer... :ricky:

Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Stefke wrote: 19 May 2022 21:35 elke dagtripfoto van gisteren...
2de structurele file en toch al 3 minuten van huis... 8-)
nog een stuk of 10 files en ongeveer een uur te gaan tot de werkvloer... :ricky:

Image
Dikke fun hé Stef :lol: Gistermorgen ook gefileerd van Herentals West tot voorbij de Kennedy, en 's avonds noggis van Haasdonk tot oprit E313 :ricky: :pillepalle: En ondertussen van 9u30 tot 17u30 een plat dak uitgekleed tot op de Stalton-potten :sunny: :stars: :mad:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

nog eens een frisse neus gaan halen op de betere stuurwegen rond Nijvel... 8-)
Image

bij thuiskomst bleken twee onderdelen daar toch niet zo gelukkig mee te zijn...
Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Dat kasseistrookske ligt er nochtans nie zo slecht bij precies ;) Assem daar al van weet ;) :lol: ... eraf zwieren en vanaf nu armpje uitsteken hé Stef :idea: :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 26 May 2022 20:34 Assem daar al van weet ;) :lol: ...
Die "soepele" plastieken pinkerstelen zijn helemaal verduurd na 25 jaar... De achterste zijn afgebroken door er gewoon tegen te lopen. Brokkelen gewoon uit elkaar. :roll:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Nope, zijn niet de juiste.

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Image[/url]
Image
Image
Image
Image

Waar beter een motor inrijden dan in het Bayerische Wald en de tegenhanger in CZ ?

Terwijl iedereen vandaag op 5 dolle mieten passen aanschuift, kunt ge hier rustig alleen rondtuffen.
Prachtig.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

TuttoTerreno wrote: 05 Jun 2022 17:03
Waar beter een motor inrijden dan in het Bayerische Wald en de tegenhanger in CZ ?
:shock: :shock: :shock:
Voor jou misschien wel, maar voor ons is dat niet zo evident. :pillepalle:

Succes met het nieuwe speelgoed. :thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

In de buurt van het drielandenpunt CZ - AT - DE

Image

Image

Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Jaja, 't is al goed. :mrgreen:
:thumbsup:
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Schussboelie
Posts: 480
Joined: 17 Jan 2021 17:00
Location: Lommel

Re: Dagtripfoto.

Post by Schussboelie »

Fantastische streek he, lekker dunbevolkt en mooie banen, ook wat paden door het Bohemer woud :thumbsup:
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Wij zijn daar in 2020 ook gepasseerd in die regio. Efkes een uur in CZ geweest. Een ENORM verschil met DE of AT. :shock:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Inderdaad.
En behalve motorrijden ook een formidastische streek om te fietsen/MTB rijden. Waar ik overnachtte, efkes opencyclemaps geopend, en ik zat middenin een aantal fietsroutes (genummerd in CZ) en MTB paadjes. Te veel goei plannen, te weinig vrije tijd.


Middengebergtes zijn op vele vlakken onderschat. Ook ik moet toegeven dat ik er met een (weg)motor het laatst was in 2005 of zo en er eigenlijk te slecht m'n weg weet. Noord CZ staat al lang op de agenda, maar ik ben er nog nooit geweest.


Mijn hotel, ik denk dat het personeel had gehoopt dat er niemand ging zijn. Ik was de pretbederver waarvoor er (eventjes) moest gewerkt worden op zondagavond. Half uur na mij kwam er nog een koppeltje binnen. Maar die kregen meteen te horen dat de keuken toe was (om ca. 19h00 :lol: ) - in the middle of nowhere... :devil:

Nochtans een groot hotel, piekfijn gerenoveerd en net over de grens begonnen de Pfingstferien en stonden heel het weekend lang honderden kilometers blik in de file. Maar niet richting oosten: 5km over de grens was het een verregende zondagavond in low, lower, lowest season.

Zelfs geen goedkoop-tanken-toerisme, de naft bleek goedkoper in DE dan in CZ.

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Een dikke week dagtripkes naar, in, en van de DolleMieten ... 't was plezant 8-) :ricky:

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dagtripfoto.

Post by Blackbert »

Hey schone, da's geen dagtripke eh. ;)
Marmolada, just op tijd weer weg
De drie dinges, madammen.
En de Austriawegen waar ge alleen nog met ne stofzuiger door moogt. Staat daar dan ook ne vertegenwoordiger?
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Blackbert wrote: 04 Jul 2022 19:13 Hey schone, da's geen dagtripke eh. ;)
Marmolada, just op tijd weer weg
De drie dinges, madammen.
En de Austriawegen waar ge alleen nog met ne stofzuiger door moogt. Staat daar dan ook ne vertegenwoordiger?
Den deze heeft ons voor 35Euro's toch enkel een "Überholverbot-Gutschein " verkocht gekregen ;) :roll:
Alhoewel de 60max ook niet echt gerespecteerd geworden was, en het Db-attest van Rudolf's Akrapovic stoofbuis nog thuis op de kast lag ...
Echt "contrair" zijn ze dus niet ;) :lol:

Image
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

In de juiste richting wegspringen was een beter plan geweest. Ondanks de harde scheenbeenprotectie in mijn motopak was het best een harde klap... Ik ga het een paar dagen voelen, haasje heeft het niet geweten denk ik... :roll:
Image

Locked