Gedinne

Voor alle mogelijke klap en achterklap over races en circuits, motorkoers en motorcross.
Post Reply
User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Gedinne

Post by Stefke »

Dit weekend Classic Races in Gedinne! Vrijdag training, zaterdag en zondag races!
Domper op de feestvreugde: bbq en andere vuren zijn niet toegelaten op bevel van de gouverneur van Namen. Lastig voor de kampeerders. :roll:
Maar bon, we zien wel, ik kijk er naar uit.

https://crmb.be/?page_id=78&lang=en

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Gedinne

Post by den Bullet »

Jup! 8-)

En voor de zekerheid gaan we vrijdagavond toekomen om nog een camping-plekske te scoren :whistling:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Gedinne

Post by Stefke »

Terug naar afgelopen zomer voor een paar rondjes Gedinne op een Kreidler 50cc Stefan Dorflinger replica. 8-)

User avatar
Blackbert
Posts: 3401
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Gedinne

Post by Blackbert »

interessante specs, dat machientje.
ge moet precies wel uit zeer goed hout gesneden zijn om op zoiets freel het kot helemaal open te zetten.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Gedinne

Post by Muug »

Waw, de chauffeur gaat er helemaal voor! Hij kent zijn motoke duidelijk héél goed, en 't circuit ook. Hij rijdt geen meter teveel of te weinig.
Schoon filmke! :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Gedinne

Post by Stefke »

Helemaal voor gaan, zeker.
Motoke kennen, technisch zeer zeker wegens 1000 x opengevezen om op punt te stellen en het is nog niet 100%... dus 1 x mee gereden op Clastres... :roll:
Circuit kennen, ook zeker, is niet zo heel moeilijk.
Wat ik niet snap aan het filmke is dat de kuip beweegt tov de camera. Terwijl die camera muurvast op de kuip staat gemonteerd.... :dontknow:

Enfin, komende winter nog wat sleutelwerk voor de boeg...

Image

Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Gedinne

Post by Muug »

Ook heel spijtig van die enorme chicane, ze gaan er bijna stapvoets door.

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Gedinne

Post by F M »

Stefke wrote: 05 Nov 2022 19:46 Wat ik niet snap aan het filmke is dat de kuip beweegt tov de camera. Terwijl die camera muurvast op de kuip staat gemonteerd.... :dontknow:
Heel simpel: camera met beeldstabilisatie. De achtergrond wordt stabiel gehouden, waardoor alles beweegt wat beweegt tegenover die achtergrond.
Zo zie je op mijn filmpjes mijn helm gedeeltelijk in en uit het beeld gaan, terwijl de camera vast op de helm zit...

Die stabilisatie is tegenwoordig fenomenaal. Zo kunnen de nieuwste camera's de horizon constant horizontaal houden zelfs wanneer je de camera 360° rond draait.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Gedinne

Post by Muug »

F M wrote: 06 Nov 2022 13:48 Die stabilisatie is tegenwoordig fenomenaal. Zo kunnen de nieuwste camera's de horizon constant horizontaal houden zelfs wanneer je de camera 360° rond draait.
Pffffff zo flauw, dan zie je de motards niet meer over de kop gaan ... :thumbsdown:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Gedinne

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 07 Nov 2022 10:43
F M wrote: 06 Nov 2022 13:48 Die stabilisatie is tegenwoordig fenomenaal. Zo kunnen de nieuwste camera's de horizon constant horizontaal houden zelfs wanneer je de camera 360° rond draait.
Pffffff zo flauw, dan zie je de motards niet meer over de kop gaan ... :thumbsdown:
Gelukkig heeft de Drift een heel slechte stabilisatie ;) :lipsrsealed2: :mrgreen: :peepwall:
High.jpg
On topic : ik vind daar een vree schoon geluid inzitten, in dat machientje 8-) :sweetheart:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply