MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by Muug »

F M wrote: 13 Sep 2022 08:39
Muug wrote: 13 Sep 2022 08:01 ...omdat gij uw correcte route in mijn ouwe amechtige Garmin geperst had, plus met uw vaardige vingers ook nog eens de optimale parameters ingesteld had!
Dat is hier een beetje off topic, maar dit illustreert voor mij waarom zo veel Garmin-gebruikers klagen over hun toestel. Je kan dat bijna perfect laten werken binnen zijn mogelijkheden, maar je moet er met je hoofd bij zijn ( de juiste route of track inladen) en het toestel goed leren kennen (bv zorgen dat je maar één routerende kaart actief hebt staan).
Ik weet dat ik mijn Garmin niet optimaal beheers, maar het kernprobleem gisteren was vooral dat ik gewoon nog een ouwe track aan 't volgen was. :oops:
't is niet dat ik gelijk den ex-bananetuffer Garmins haat of zo. :mrgreen:

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by Bij »

Mijnen TT was af en toe niet akkoord met de weg die Muug volgde. Ik heb dat dan maar genegeerd en getrouw de voorrijder gevolgd ;)
Net ook gezien dat de TT staat ingesteld om niet verharde wegen te mijden.... :mrgreen:
Afin 't was een toffe dag :thumbsup:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by Muug »

Bij wrote: 13 Sep 2022 16:47 Net ook gezien dat de TT staat ingesteld om niet verharde wegen te mijden.... :mrgreen:
Afin 't was een toffe dag :thumbsup:
Maakt niet uit, hij zal er niet in willen. Geloof me, ik heb al een tijdje beide gpssen op mijn moto.

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by Bij »

Dat kan zijn maar die TT wilde mij een tijdje geleden bij een toerke in de geburen van den blauwe kei per se over het jaagpad sturen.... :wall:
Ik weet niet wat dat ding toen bezielde. gelukkig ken ik daar een beetje mijne weg :mrgreen: :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by Muug »

Bij wrote: 13 Sep 2022 20:33 Dat kan zijn maar die TT wilde mij een tijdje geleden bij een toerke in de geburen van den blauwe kei per se over het jaagpad sturen.... :wall:
Ik weet niet wat dat ding toen bezielde. gelukkig ken ik daar een beetje mijne weg :mrgreen: :mrgreen:
TT is er van overtuigd dat dat een weg is. Zeker weten.

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by Bij »

Inderdaad zelfs een mooi geasfalteerde weg...
alleen niet toegangkelijk voor motorvoertuigen :mrgreen: :mrgreen: (tenzij ge bij de vlaamse waterweg een vergunning gaat vragen :grin: )
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11764
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by Muug »

Bij wrote: 14 Sep 2022 11:08 Inderdaad zelfs een mooi geasfalteerde weg...
alleen niet toegangkelijk voor motorvoertuigen :mrgreen: :mrgreen: (tenzij ge bij de vlaamse waterweg een vergunning gaat vragen :grin: )
:laughing: :laughing: :laughing:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: MotorPraatRit 5 (MPR5) - laatste keer - volgend jaar is het MPR 6! :-D

Post by OzzePaa »

Bij wrote: 13 Sep 2022 20:33 Dat kan zijn maar die TT wilde mij een tijdje geleden bij een toerke in de geburen van den blauwe kei per se over het jaagpad sturen.... :wall:
Ik weet niet wat dat ding toen bezielde. gelukkig ken ik daar een beetje mijne weg :mrgreen: :mrgreen:
Bedoel je het stuk tussen Blauwe Kei ("Bij Dikke Lowie") en de Bailey-brug aan "De Maat", Bij :?: Daar moogde toch gewoon over ... rij zo dikwijls om van Wezel-fabriek naar Postel te geraken ... staat enkel een "Plaatselijk Verkeer", maar ik ga dus altijd kijken of de vis bijt bij de vissers daar ;) :rayof:
Verder ben ik wat dit GPS-issue betreft ervan overtuigd dat een kindje van Mr Garmin en Mss TT de ultieme GPS zou belichamen, maar helaas zie ik de nodige intimiteiten tussen die twee om dat te bewerkstelligen niet direct gebeuren ;) :mrgreen: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply