Zin in herstritje door de Dardennen?

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
User avatar
julien
Posts: 63
Joined: 31 Dec 2012 05:42

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by julien »

Muug wrote: 16 Oct 2022 19:35 De afwezigen hadden ongelijk!! :w00t:
Tja , ik had echt wel willen deelnemen aan de rit , niet enkel voor de rit maar als bijna nietsposter :oops: en enkel lezer wou ik me toch is live laten zien , heb enkele dagen zitten twijfelen :roll: zou ik wel of ni meerijden aan het weer lag het ni , maar de aanrijroute x2 is al 280km plus de route nog is erbij komt da dik over de 500km en mijn tedere lijf :mad: gaat dit zeker niet verdragen plus nog zeker nen dag naweeën :stars: van al dat gerij , bon spijt komt altijd te laat , maar jullie hebben er zeker volop van genoten :thumbsup: .
Last edited by julien on 17 Oct 2022 11:12, edited 1 time in total.

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote: 16 Oct 2022 19:35 Wat een pracht rit, ongelooflijk, nogmaals duizend complimenten voor African!
Het blijft inderdaad een pareltje. Zelfs met de naweeën van een accident in lijf en geest. :ricky:

't was zelfs alleen al de moeite om ulder allemaal nog eens te zien zeveren :thumbsup: :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

'k heb wel uw pinkers niet kunnen controleren. :oops:

Trouwens, dat stuk in Frankrijk, waar zoveel "radar"-borden en "God ziet u"-borden stonden. Waar ik zo lief en braaf gereden heb. Hadden we daar toch gewoon volgas kunnen gaan denk je? :dontknow: Ik vond mij een enorme sissie door daar zo traag te rijden. :oops:

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2910
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Chapel-of-the-Well
Contact:

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by duibhce Kaelann »

Muug wrote: 17 Oct 2022 09:49 Trouwens, dat stuk in Frankrijk, waar zoveel "radar"-borden en "God ziet u"-borden stonden.
over god zou ik me alvast niet te veel zorgen maken. Al helemaal niet in Frankrijk :lol:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

Julien ... misschien kun je het initiatief nemen om eens een retake van één van Pol-RT's Poldertoerkes te gaan rijden :idea: Da's dan wat dichterbij voor jou ;)
Of den "Drummer" heeft ooit ook een paar niet onaardige Zeelandritjes in mekaar geflanst ... ook eens tof om daar rond te rijden :ricky:
duibhce Kaelann wrote: 17 Oct 2022 08:55 .........................
't was zelfs alleen al de moeite om ulder allemaal nog eens te zien zeveren :thumbsup: :mrgreen:
Ja, spijtig om horen dat je gehoor zo achteruit gegaan is, Duib ;) :mrgreen: Het wereldverbeterend terrasgeleuter was nochthans weer van topniveau :!: :ugeek:
De sfeer en het tempo waren inderdaad zeer koet, alsook het weer, dat het gezever dus aan ons overliet ipv er zelf werk van te maken :rayof: ... TT eat your heart out ;) :lol:
Want ongeacht de redenen waarom menig deelnemer aan de start verscheen, bv om z'n gebricoleerde pinkers te testen, uit te vissen hoever een AT nu écht zonder naft nog verder kan, of de bij een BMW-Navigator gekregen RS het verdient langer dan 5 weken in bezit te houden ... de aanwezigen hadden gelijk ;)

De rit en het rijden waren superb, en in onderhavig gezelschap zo ook de stilstaande fazes. :thumbsup:
Toen ik na het laatste koffiegeslurp annex kennisname van nog meer onnoemelijk wetenswaardige trivia, solo-gewijs den FJR al stepjesschrapend de "Spaghetti" opstuurde, waren mijn gedachten daarom al bij een volgende gelegenheid :!:

Image
... er heeft ooit al meer volk aan De Tank gestaan, ja ...

Image
... aan de vlaggen te zien hadden ze ons daar blijkbaar verwacht ...
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Tom Twin »

F M wrote: 16 Oct 2022 18:40
Tom Twin wrote: 15 Oct 2022 18:14 Ik besef ten volle dat ik een schoon weer rijder geworden ben. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een helm in matching colors. Ik vrees dus dat ik er morgen niet bij zal zijn. Veel plezier voor de stoere binken die de herfst trotseren! Moest ik nu een regenpak in herfstkleuren hebben, het zou een wereld van verschil gemaakt hebben.
Regenpakken? De enige waargenomen druppels kwamen van het gezever van de deelnemers 😄😄😄
Druppels zever en antivaxers, reden genoeg om niet mee te rijden! ;)
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

In zeveren zijn de meesten hier aanwezig altijd al goed geweest. 8-)

Hier is Ozzepa aan 't tonen hoe hij, toen hij werd aangevallen door een hitsige hoodie, met één zwaai van zijn smartphone die gast zijn keel heeft doorgesneden.
Of ging het toch ergens anders over? :|

Image

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 17 Oct 2022 12:53 In zeveren zijn de meesten hier aanwezig altijd al goed geweest. 8-)

Hier is Ozzepa aan 't tonen hoe hij, toen hij werd aangevallen door een hitsige hoodie, met één zwaai van zijn smartphone die gast zijn keel heeft doorgesneden.
Of ging het toch ergens anders over? :|

Image
Ge vergist u : ik scherm mij daar duidelijk af van de zonet door MarsMan (ongewilde) flatulatie-en-dito-aroma-aanval die de radiogolven aller schotels aldaar overstemde ;) :mrgreen: :lol:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

Trouwens, vindt niemand het straf dat er niks van wegomleidingen waren (ok, één héél kleintje), geen wegenwerken, geen verboden richtingen, geen afgesloten bruggen? Ongelooflijk eigenlijk.

User avatar
Marsman
Posts: 477
Joined: 23 Sep 2018 02:48

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Marsman »

Muug wrote: 17 Oct 2022 18:55 Trouwens, vindt niemand het straf dat er niks van wegomleidingen waren (ok, één héél kleintje), geen wegenwerken, geen verboden richtingen, geen afgesloten bruggen? Ongelooflijk eigenlijk.
ge vergist u wederom: in Monthermé was er wel degelijk een (weliswaar uiterst minieme) wegomlegging. Ik heb het voorrijden daar trouwens van u overgenomen.
;)

Maar laat dat inderdaad spijkers op laag water zijn.
;)
lou tems passo
passo lou ben

Boo Ya

sunt prudentes qui tacent, cum nihil habent quod dicant

User avatar
zappa
Posts: 4498
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by zappa »

OzzePaa wrote: 17 Oct 2022 15:04


Image
Ge vergist u : ik scherm mij daar duidelijk af van de zonet door MarsMan (ongewilde) flatulatie-en-dito-aroma-aanval die de radiogolven aller schotels aldaar overstemde ;) :mrgreen: :lol:
[/quote]

Een van mijn geliefde zappalandzuid-deelgehuchtjes, het boekendorp met zijn bio boerderij/winkeltje. :smitten: en de schoteltjes.
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by Muug »

Marsman wrote: 17 Oct 2022 21:40
Muug wrote: 17 Oct 2022 18:55 Trouwens, vindt niemand het straf dat er niks van wegomleidingen waren (ok, één héél kleintje), geen wegenwerken, geen verboden richtingen, geen afgesloten bruggen? Ongelooflijk eigenlijk.
ge vergist u wederom: in Monthermé was er wel degelijk een (weliswaar uiterst minieme) wegomlegging. Ik heb het voorrijden daar trouwens van u overgenomen.
;)

Maar laat dat inderdaad spijkers op laag water zijn.
;)
Ik heb mij niet vergist, mijn waarde, want ik schreef "een heel kleintje" ;)

Verder, chapeau dat gulle al die dorpjes zo goed weet liggen. Ik ben daar heel, heel slecht in. :oops:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Zin in herstritje door de Dardennen?

Post by OzzePaa »

zappa wrote: 17 Oct 2022 22:13 ............................

Een van mijn geliefde zappalandzuid-deelgehuchtjes, het boekendorp met zijn bio boerderij/winkeltje. :smitten: en de schoteltjes.
Ah zijn dat zowat de contreiën waar gij u in afzondering terugtrekt ;) :mrgreen: :thumbsup:
Laatst in Redu bij de Framboiserie ook weer wat potjes favoriete confituur van OzzeGust gaan halen ...
De vriendelijke meneer was zo tevens vriendelijk om ons toe te laten zijne zitgelegenheid te gebruiken om ons bokes op te eten 8-)
Redu, Daverdisse, Our, Porcheresse heel schone côté daar :sweetheart:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Post Reply