Een bleittopic exclusief voor iedereen

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Stefke
Posts: 2912
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stefke »

OzzePaa wrote: 13 Dec 2022 15:29 Stel u voor dagge daar staat met ne platte ful-ellentrieke :lol:
Ze verkopen zo'n lange kabels niet he :pillepalle: :mad:
Zo'n Tesla stond gisteren in de bocht van Vorst het verkeer op te houden... Wegpolitie mocht het verkeer regelen... :wall:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Ook een plek :pillepalle:
Ja.
elektrieke voertuigen.
Dat gaat nog klodden geven!
Stel u voor: al die elektrikke otto's zijn rustig aan 't rijden op de autostrade, plots is er een wreed accident, drie vakken afgesloten, een uur of meer stilstaan en aanschuiven, en de één na de andere elektrieken wagen valt stil .... :shock:
Ze zijn compleet debiel van dat zo door te pushen. :pillepalle:

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Bij »

Nog efkes en een generator is standaard gerief bij een depanneur :mrgreen: :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Bij wrote: 14 Dec 2022 12:09 Nog efkes en een generator is standaard gerief bij een depanneur :mrgreen: :mrgreen:
Nog beter: vroeger stonden er langs de autostrade telefoonpalen om de zoveel meter. Nu kunnen ze die vervangen door laadpalen :lol:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

binnenkort gaan ze in de baan gewoon stroken inbouwen zodat de auto oplaadt tijdens het rijden...
zoals een trein uit een bovenleiding energie haalt, gaan ze dat gewoon bij auto's omgekeerd doen... :p

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

gelijk de matchboxkes van vroeger, met van die koperen sleperkes onder de wagen!


User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by OzzePaa »

Woehaaaaaaah :pom: CARRERA :!: Bestaat dus nog steeds 8-)
Jaaaaaaaaaaren geleden me ook uuuuuuuuuuuren mee gammezeerd :rayof: .... al was het dan ook maar een simpel een "achtje" ;) :lol:

On topic : verdorie mijn federale energiepremie nog niet gehad van de gasleverancier :furious3: Die voor electriciteit al begin november.
Nog iemand die van Energie.be "begast" wordt :?: Mails beantwoorden is precies ook niet hun favoriete bezigheid :roll:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Even bleiten....

Half '21 krijgt onze chef van zijn +2 te horen dat hij niet meer voldoet. Na 15 jaar dienst wordt hij aan de kant geschoven. Er wordt zo hard gefocussed op wat hij zogezegd fout zou doen dat niemand ziet wat hij allemaal wél gerealiseerd heeft. Soit, onze chef was niet perfect. Maar wie wel? Tja, zijn +2 natuurlijk.
Dus hij hoort dat hij nog tot het einde van het jaar mag aanblijven.
Vanaf 1/1/22 nemen ze hem zoals afgesproken ook zijn "chef"-premie af.
Maar omdat er nog geen nieuwe chef is, blijven ze hem van bovenaf spammen met requests voor rapporten, allerlei soorten visies op de toekomst etc
Nu zitten we sinds september met een nieuwe chef.
Een consultant.
Omdat een bepaald script niet meer werkt, is zijn oplossing dat we het nu de taken van dat script met de hand doen.
Dat dat script al meer dan 15 jaar goed werkt levert en dat er toch beter eens voor gezorgd zou worden dat dat script opnieuw werkt, dat is niet aan de orde.
Dus vraag ik - via chat, in de groep - om een procedure om dat te doen. Een stappenplan. Want hier fouten maken heeft grote gevolgen volgens mij.
Waarop ik het mooie antwoord krijg dat het helemaal niet zo moeilijk is, dat manueel te doen, en als er echt met strakke procedures gewerkt moet worden, dat hij dan wel naar Plankendael om een paar apen zal gaan, die geschikt zijn om domweg zulke procedures te volgen. Er volgen nog enkele andere formuleringen die ik beschouw als behoorlijk grote beledigingen aan mijn adres en aan dat van mijn collega's.
Zo.
Leuk toch.
Zo weet je meteen welk soort van chef je voor je hebt.
Afin,
als iemand ergens nog een vacature weet voor een zeer gedreven helpdeskmedewerker, met veel werkethiek, goed gevoel voor rare humor, iemand met teamspirit die ook op zijn eigen goed zijn plan kan trekken: ik ben kandidaat.

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stoffel »

Bij ons is volgens mij nog wel plaats, maar dan ga je richting Brussel moeten …
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Bij »

Als ge naar Antwerpen wil komen..... Bij Ecopower vragen ze nog zo een profiel ;)
https://www.ecopower.be/vacatures
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Stoffel wrote: 15 Dec 2022 21:22 Bij ons is volgens mij nog wel plaats, maar dan ga je richting Brussel moeten …
Ik werk al tien jaar in Brussel. Maar Brussel is groot natuurlijk. :grin:

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Blackbert »

Op de dag dat je hem meedeelt dat je vertrekt, zou ik er fijntjes aan toevoegen dattem nu dus zijn eerste neefje uit Plankendael kan binnenhalen.
grease up your baby for a ball on the hill

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

Bij Barry Callebaut kan je ook altijd proberen om local it te versterken.
da's wieze.... qua verbinding ben je volgens mij beter af met Brussel.... :peepwall:

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Koeno wrote: 16 Dec 2022 08:57 Bij Barry Callebaut kan je ook altijd proberen om local it te versterken.
da's wieze.... qua verbinding ben je volgens mij beter af met Brussel.... :peepwall:
Wieze,
heeft dat een goei offroad-verbinding? :mrgreen:

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Koeno »

kzou eens moeten omrekenen hoeveel percent ik veldbaantjes gewijs kan aan elkaar breien...; zo indrukwekkend zal het niet zijn vrees ik...

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stoffel »

Muug wrote: 16 Dec 2022 07:18
Stoffel wrote: 15 Dec 2022 21:22 Bij ons is volgens mij nog wel plaats, maar dan ga je richting Brussel moeten …
Ik werk al tien jaar in Brussel. Maar Brussel is groot natuurlijk. :grin:
Neder-over-heembeek 8-)
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

J2FK
Posts: 138
Joined: 19 May 2015 17:28

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by J2FK »

https://www.despoorwegenwervenaan.be/

of iets specifieker... na bijna 30j nog steeds met de volle goesting
https://jobs.belgiantrain.be/search/?cr ... tomfield4=

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Allez allez, een gelukkig treinbestuurder! Dat komt men niet veel tegen. :laughing:

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Stoffel »

Net nu ik dacht dat het niet zotter kan komen ze af met een belasting op de co2 uitstaat van uw huis :wall:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen

Post by Muug »

Naar het schijnt is Afrika een continent met een geweldig groeipotentieel. Als we hier alles verkopen zijn we daar rijk.
En ginder is veel minder controle, op als alles. :thumbsup:

Locked