Dashcam youtube kanaal :)

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Post Reply
User avatar
Motor Dashcam NL
Posts: 1
Joined: 11 May 2023 10:25

Dashcam youtube kanaal :)

Post by Motor Dashcam NL »

Hoi Allemaal :) Ik ben een youtube-kanaal gestart speciaal voor motorrijders. Hierin wil ik de leuke, maffe, maar ook gevaarlijke kant van onze weggebruikers laten zien waarbij motoren betrokken zijn, OF gefilmd is vanaf de motor.
Heb je zelf ook een dashcam video vanaf jouw motor of heb je een opvallende actie van een motorrijder gefilmd met jouw cam? Stuur deze dan naar: motor.dashcam.nl@gmail.com

Als het een groter bestand is dan 10 mb, dan graag via www.wetransfer.com sturen 😊
BEDANKT! Hopelijk maken we Nederland een stuk veiliger en leuker.
Heb je zelf ook een dashcam video vanaf jouw motor of heb je een opvallende actie van een motorrijder gefilmd met jouw cam?

Stuur deze dan naar: motor.dashcam.nl@gmail.com
Deze komt dan op www.youtube.com/@MotordashcamNL

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by Muug »

Nederland?
Dit is een Vlaams forum. 8-)

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by F M »

Youtube is internationaal.

Ik heb welgeteld 1 filmpje waar een collega motorrijder voor mij het decor is ingedoken, maar ik mocht dat van hem niet on line zetten :grin:
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by Muug »

F M wrote: 11 May 2023 11:32 Youtube is internationaal.
Maar wat gij nu zegt! :shock:

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3445
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by Blackbert »

Hoeveel schuift dat? Zo'n ramptoeristen-compilaties op utube leveren centen op. Niet meer dan fair dat de stuntrijders hun deel krijgen.
Niks? Dan zijn we uitgepraat.
grease up your baby for a ball on the hill

Tom Twin
Posts: 101
Joined: 28 Feb 2022 16:36

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by Tom Twin »

Blackbert wrote: 12 May 2023 08:21 Hoeveel schuift dat? Zo'n ramptoeristen-compilaties op utube leveren centen op. Niet meer dan fair dat de stuntrijders hun deel krijgen.
Niks? Dan zijn we uitgepraat.
Met 2 volgers en geen filmpjes wordt daar weinig aan verdiend denk ik dan. Ik ben geen expert in social media, maar ik vrees dat Mr Motor Dashcam Nederland het net iets te simpel ziet allemaal.
Me gusta la moto, me gustas tú.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by OzzePaa »

Indeed. Groot deel van "onze jonge mensen" meent dat werken niet echt meer van deze tijd is en het dus maar evident is dat je je geld moet kunnen verdienen met te joe-tjoeben, vloggen, influencen, fees-te-boeken, tiktokken, instagrammen en meer van dergelijke moderne "verdienmodellen". Makkelijk zat en moe wor'der nie van.
Allemaal tof en leuk, en het lukt dikwijls nog verbazingwekkend goed ook hoe iemand z'n kost "verdient" met bv. de ganse dag onnozeligheden te tik-tokken, zijn of haar recentste kapsel te showen of zelfs continu Kindersurprise-eitjes open te maken en het ontdekte verrassingspeeltje in mekaar zet en dat dan ook nog uitvoerig bespreekt :shock: :pillepalle: :Oscar:
Ze vergeten er helaas bij dat dat enkel kan omdat andere mensen het mogelijk gemaakt hebben door wél hard te werken (of toch tenminste hard na te denken :ugeek: ) en daardoor iets (al dan niet) nuttigs gecreëerd hebben.
Marjah ; sign of the times, zeker : OzKleinGasten zijn er inallegeval ook aan verhangen :dontknow:

On topic : helaas staat m'n recent onderzoek naar efficiëntie van gemonteerde onderplanken bij vangrails niet op pellicule, maar, sorry Mr Motor, de wél bestaande footage van de voorwaartse salto die den FJR ooit maakte op een godvergeten vettig boerenbaantje onder Villers-la-Ville hoeft echt ook niet in geuren en kleuren all over the place te bewonderen zijn ;) :mrgreen:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Koeno
Posts: 3206
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by Koeno »

Persoonlijk heb ik wel ergens respect voor influencvlogjoetjoebgrammende tokkers die hun geld ermee verdienen.
Ergens hebben ze iets gevonden dat hun geld opbrengt door hun content (hoe belachelijk ook soms) te delen...

Dit daarentegen vind ik wat goedkoop:

Stuur mij uw toffe filmkes, ik zet ze online en hoop zo geld te verdienen met de views...
Een kanaal starten zonder zelf 1 filmke gemaakt te hebben...
dat vind ik beetje... kabouter lui....

Online
User avatar
Blackbert
Posts: 3445
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by Blackbert »

Kabouters zijn niet lui, die hebben een sterke vakbond. :mrgreen:

Mensen die iets zinnigs of enigszins boeiends te delen hebben en de tijd nemen om dat op semiprofessionele wijze in beeld te brengen, die hebben mijn respect en al eens mijn aandacht ook. Opnames maken, monteren, ... ik heb geen idee hoeveel tijd dat neemt, maar 't zal niet op een uurke klaar zijn. Die mogen dan ook een deel van de advertentiekoek krijgen.

Pipo's die de onnozelheden, stommiteiten of het ongeluk van anderen bij elkaar plakken tot vermaak van de massa: doe maar, maar blijf uit mijn buurt.

Onze Ollandse sollicitant heeft ook niet veel uitgelegd, maar ik vermoed dat hij niet elke situatie zal verduidelijken met uitleg wat er fout ging en waarom.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by Muug »

Itchy Boots is zo één, die daar veel tijd in steekt. :shock: :shock: :shock:

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dashcam youtube kanaal :)

Post by F M »

Ja, daar mis ik geen aflevering van. :thumbsup:
I am confused. Oh no, maybe not!

Post Reply