Dagtripfoto.

Je voelt een "vieze goesting" opkomen om met je stalen te gaan rijden? Plaats hier een verzoek om samen op weg te gaan!
Ritje gemaakt, solo of in groep? Post hier je verslag!
Locked
User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Die laatste is wel een leuke foto 8-)

Hebde zo nog coole foto's waarop ik in volle aktie te zien ben? Had ik het geweten ik had hier of daar nog een knie aan de grond proberen leggen. :w00t:

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

ik heb momenteel 150GB aan 360° filmkes. ik moet er nog eens doorlopen.
Maar ik vrees dat jij meestal achter mij reed ofwel als voorrijder fungeerde.
dus kans is klein dat jij er echt goed gaat op staan :(

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Koeno wrote: 22 May 2023 09:23 dus kans is klein dat jij er echt goed gaat op staan :(
Weet ik wel. ;)

Succes met uw 150GB :(

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

Muug wrote: 22 May 2023 09:49
Koeno wrote: 22 May 2023 09:23 dus kans is klein dat jij er echt goed gaat op staan :(
Weet ik wel. ;)

Succes met uw 150GB :(
Ik ben al lang gestopt met in het wilde weg filmkes opnemen. Ik beperk me tot opnames van cols op vakantie. Anders blijven al die giga's onbewerkt op de server staan. Ik bepaal dus al op voorhand wat ik ga filmen.
I am confused. Oh no, maybe not!

Koeno
Posts: 3183
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re: Dagtripfoto.

Post by Koeno »

goh, probleem is dat ik de routes op gps heb, maar niet zelf gemaakt heb of ken.
en om te gokken wanneer de leuke stukken eraan komen lukt mij dus niet.
in't midden van een "op stevig tempo" bochten dingetje op record gaan duwen vind ik niet veilig.
dus wilde weg heb ik alles.

nu gewoon zo snel mogelijk met de groffe bijl erdoor.
met beetje geluk vanavond al herleid naar 75gb :p

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Koeno wrote: 22 May 2023 20:25 goh, probleem is dat ik de routes op gps heb, maar niet zelf gemaakt heb of ken.
en om te gokken wanneer de leuke stukken eraan komen lukt mij dus niet.
in't midden van een "op stevig tempo" bochten dingetje op record gaan duwen vind ik niet veilig.
dus wilde weg heb ik alles.

nu gewoon zo snel mogelijk met de groffe bijl erdoor.
met beetje geluk vanavond al herleid naar 75gb :p
Dat is dus het doorslaggevend argument waarom ik een Drift Ghost-S gebruik : die stel je in op "video tagging", bepaalt de tijdsduur, en als er zich dan iets "interessant" voordoet maakt een druk op de aan de linker knoppenwinkel ge-klitbandde remoteknop een opname van de voorbije halve minuut, de huidige halve minuut en de volgende 30 seconden.
Die net voor je overschietende eland wordt dus post-factum nog een ster in de Noordkaap-reportage ;) ... of, als je er tenminste aan denkt om (of beter "nog in staat bent") de knop in te drukken, kan je later rustig gaan analyseren wat de reden van je laatste ongewild bodemonderzoek was ... ;) :mrgreen: :whistling: :peepwall:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

OzzePaa wrote: 22 May 2023 21:14 Dat is dus het doorslaggevend argument waarom ik een Drift Ghost-S gebruik : die stel je in op "video tagging", bepaalt de tijdsduur, en als er zich dan iets "interessant" voordoet maakt een druk op de aan de linker knoppenwinkel ge-klitbandde remoteknop een opname van de voorbije halve minuut, de huidige halve minuut en de volgende 30 seconden.
Waw :shock: :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Op mijn drift stond die ingesteld op 1 minuut opnemen voor en 1 minuut na taggen. Levert werkbare filmpjes op van 2 minuten.

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Image

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Moh de GS rijdt weer :question: :exclamation: :krabje: :thumbsup:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Muug wrote: 24 May 2023 13:03 Moh de GS rijdt weer :question: :exclamation: :krabje: :thumbsup:
Jamaar, die heeft altijd gereden. Het ABS-systeem doet alleen maar wat dwaas... :dontknow:

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Ge gebruikt dat te weinig. :mrgreen:

User avatar
Stefke
Posts: 2873
Joined: 19 Oct 2009 20:28

Re: Dagtripfoto.

Post by Stefke »

Muug wrote: 24 May 2023 13:42 Ge gebruikt dat te weinig. :mrgreen:
Yep, ik had eindelijk eens de modificatie toegepast en dat ging heel goed, een keer of 5. Daarna ging de boel in foutmelding. Misschien moet ik daar het probleem zoeken.
Afgezien daarvan rij ik daar te weinig mee, het heeft me ruim 500km gekost om die terug wat in de vingers te krijgen. Daarna kon er ik er weer als vanouds mee overweg.
Na 1300km BMW was het maandag al trouwens weer aanpassen op de Tracer. Pinken links en rechts proberen duwen... 8-) Zo snel kan het gaan die gewenning.

User avatar
Muug
Posts: 11713
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Dagtripfoto.

Post by Muug »

Ge moet het me niet zeggen. Als ik twee keer op de RS gereden heb, dan is het alsof ik nooit met de KTM gereden heb.

Ik bedoelde trouwens dat ge de Abs meer moet gebruiken. Expres. Zodat die modules werken, en de remolie kan stromen. :thumbsup:

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re: Dagtripfoto.

Post by OzzePaa »

Muug wrote: 25 May 2023 08:24 Ge moet het me niet zeggen. Als ik twee keer op de RS gereden heb, dan is het alsof ik nooit met de KTM gereden heb.
Dat gevoel heb ik dus totáál niet na een overstap van Gertruud op de Rudolph ;) :mrgreen: ... een switch naar Den Blaawe Geschelpte behoeft inderdaad echter ook telkens wat tijd en km's to become one with the machine 8-) :lol:

Stef z'n GS is ook een pré-2003, dacht ik ... ABSpomp-probs bij die generatie zijn toch eerder uitzondering dan regel lees ik altijd :?
Misschien eerder iets met kabeltjes of sensors mijgedacht :dontknow:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
den Bullet
Posts: 1472
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Dagtripfoto.

Post by den Bullet »

Muug wrote: 25 May 2023 08:24 Ge moet het me niet zeggen. Als ik twee keer op de RS gereden heb, dan is het alsof ik nooit met de KTM gereden heb.

...
In de jaren tachtig had ik twee ingeschreven Ducati's: een 500 GTL en een 350 Desmo Mk3.
De 500 schakelde links, de 350 rechts.
Nooit een probleem gehad met het switchen tussen de twee 8-)

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

den Bullet wrote: 25 May 2023 12:10
Nooit een probleem gehad met het switchen tussen de twee 8-)
want die stonden toch heel de tijd in panne? :mrgreen: :peepwall:

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1204
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Dagtripfoto.

Post by TuttoTerreno »

OzzePaa wrote: 22 May 2023 21:14
Dat is dus het doorslaggevend argument waarom ik een Drift Ghost-S gebruik : die stel je in op "video tagging", bepaalt de tijdsduur, en als er zich dan iets "interessant" voordoet maakt een druk op de aan de linker knoppenwinkel ge-klitbandde remoteknop een opname van de voorbije halve minuut, de huidige halve minuut en de volgende 30 seconden.
Die net voor je overschietende eland wordt dus post-factum nog een ster in de Noordkaap-reportage ;) ... of, als je er tenminste aan denkt om (of beter "nog in staat bent") de knop in te drukken, kan je later rustig gaan analyseren wat de reden van je laatste ongewild bodemonderzoek was ... ;) :mrgreen: :whistling: :peepwall:
bestaat zoiets enkel voor Drift Ghost camera's of ook voor Gopro e.d. ?

petervdc
Posts: 3447
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Dagtripfoto.

Post by petervdc »

TuttoTerreno wrote: 25 May 2023 15:06
OzzePaa wrote: 22 May 2023 21:14
Dat is dus het doorslaggevend argument waarom ik een Drift Ghost-S gebruik : die stel je in op "video tagging", bepaalt de tijdsduur, en als er zich dan iets "interessant" voordoet maakt een druk op de aan de linker knoppenwinkel ge-klitbandde remoteknop een opname van de voorbije halve minuut, de huidige halve minuut en de volgende 30 seconden.
bestaat zoiets enkel voor Drift Ghost camera's of ook voor Gopro e.d. ?
Oh ja interessant !!
Keep going

User avatar
F M
Posts: 5035
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Dagtripfoto.

Post by F M »

TuttoTerreno wrote: 25 May 2023 15:06
OzzePaa wrote: 22 May 2023 21:14
Dat is dus het doorslaggevend argument waarom ik een Drift Ghost-S gebruik : die stel je in op "video tagging", bepaalt de tijdsduur, en als er zich dan iets "interessant" voordoet maakt een druk op de aan de linker knoppenwinkel ge-klitbandde remoteknop een opname van de voorbije halve minuut, de huidige halve minuut en de volgende 30 seconden.
Die net voor je overschietende eland wordt dus post-factum nog een ster in de Noordkaap-reportage ;) ... of, als je er tenminste aan denkt om (of beter "nog in staat bent") de knop in te drukken, kan je later rustig gaan analyseren wat de reden van je laatste ongewild bodemonderzoek was ... ;) :mrgreen: :whistling: :peepwall:
bestaat zoiets enkel voor Drift Ghost camera's of ook voor Gopro e.d. ?
Natuurlijk. Dat kunnen moderne action cams allemaal.
I am confused. Oh no, maybe not!

Locked