Ok, vandaag voor de eerste keer in een maand terug op de KTM gereden.
Da's toch weer ff wennen, zeker na de laatste 2000km op een 1000XR te zitten.
Maar alles lijkt het goed te doen
Vering is wel pakje strakker geworden als voorheen.
Enkel nog dat ene boutje van het spatbord uitboren.
Daarvoor ga ik mogelijks toch hulp inroepen, da's zo'n klein boutje en voel mij precies niet geroepen om daar zelf aan te beginnen.
Of is dit dan het moment om voor een high mount fender te gaan
IVM SAS-removal nog even zitten lezen.
Blijkbaar zou die SAS bij aftermarket uitlaten ook deels verantwoordelijk zijn voor extra roffel & backfire.
Net omdat die extra lucht in het uitlaat systeem duwt.
Iets wat nuttig is bij de catalysator om die op temperatuur te krijgen, maar zonder die cat dus mogelijks wat extra lawaai veroorzaakt...
dus twijfelen tussen toch originele uitlaten.
of toch SAS-removal (alweer sleutelen??)