Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Godverdomme zeg
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
wat een doffe ellende allemaal zeg...F M wrote: ↑18 Sep 2023 19:03 En we blijven bleiten. De motorschade van onze 2dehands aangekochte Tourneo had als gevolg het moeten plaatsen van een nieuwe motor, ter waarde van ca 8.000 euro. Maar de herstelling gebeurde in de Ford-garage bij ons in de buurt, en niet bij de verkoper. Want daar was de mecanicien toen ziek, en ze konden de reparatie niet uitvoeren. En natuurlijk wilden ze achteraf niet betalen, garantie of niet.
Het zou voorkomen bij de rechtbank in 2025. Maar nu krijgen we te horen dat de verkoper de boeken heeft neergelegd.
Nu ja, ik had me er eigenlijk al bij neergelegd dat we niets meer zouden terugzien van onze centen.
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Wat betreft "service" leven we in een tijdperk van doffe ellende inderdaad.
Simkaart bij Proximus laten blokkeren omdat je smartphone op een zondag gestolen is? Kan volgens hun website 24/7 als je naar "dit nummer" belt". Maar de persoon van die Helpdesk "heeft die bevoegdheid niet" om dat te doen. Het team dat wél die bevoegdheid heeft, werkt niet in het weekend.
Pakketje laten leveren en bpost is toevaliig de leverancier? Doen zelfs de moeite niet om een briefje in de bus te steken of aan te bellen. Je krijgt gewoon plots een mail om te zeggen waar en vanaf wanneer je je pakje kan afhalen "want er was niemand thuis". Terwijl je al twee uur gewoon in de keuken zit. En je hebt toch echt wel betaald om dat thuis te laten afleveren...
Viano heeft startproblemen? Ah we zullen een andere startmotor monteren, dat is dan duizend euro meneer. Waarop de auto weer niet wilt starten....
Je zit met een peesontsteking aan een knie en wilt bij een specialist te rade gaan? "Ah binnen drie maand hebben we nog een gaatje in de agenda"
Nieuw gekochte 2dehands fiets laten onderhouden bij een fietsenmaker die dat merk doet, maar die fiets komt niet van bij hem? Sorry, geen tijd.
Je wilt wat cash Noors geld hebben, je merkt dat je naburige kantoor gesloten is zonder u iets te zeggen (aja, waarom zou je daar ook gaan?) en het is gefuseerd met een hoop andere kantoren. Je belt en je krijgt te horen dat je dat geld kan afhalen in een kantoor dat op een half uur rijden van uw deur ligt!
En iedereen zal wel zo enkele voorbeelden hebben die max. een half jaar oud zijn...
Simkaart bij Proximus laten blokkeren omdat je smartphone op een zondag gestolen is? Kan volgens hun website 24/7 als je naar "dit nummer" belt". Maar de persoon van die Helpdesk "heeft die bevoegdheid niet" om dat te doen. Het team dat wél die bevoegdheid heeft, werkt niet in het weekend.
Pakketje laten leveren en bpost is toevaliig de leverancier? Doen zelfs de moeite niet om een briefje in de bus te steken of aan te bellen. Je krijgt gewoon plots een mail om te zeggen waar en vanaf wanneer je je pakje kan afhalen "want er was niemand thuis". Terwijl je al twee uur gewoon in de keuken zit. En je hebt toch echt wel betaald om dat thuis te laten afleveren...
Viano heeft startproblemen? Ah we zullen een andere startmotor monteren, dat is dan duizend euro meneer. Waarop de auto weer niet wilt starten....
Je zit met een peesontsteking aan een knie en wilt bij een specialist te rade gaan? "Ah binnen drie maand hebben we nog een gaatje in de agenda"
Nieuw gekochte 2dehands fiets laten onderhouden bij een fietsenmaker die dat merk doet, maar die fiets komt niet van bij hem? Sorry, geen tijd.
Je wilt wat cash Noors geld hebben, je merkt dat je naburige kantoor gesloten is zonder u iets te zeggen (aja, waarom zou je daar ook gaan?) en het is gefuseerd met een hoop andere kantoren. Je belt en je krijgt te horen dat je dat geld kan afhalen in een kantoor dat op een half uur rijden van uw deur ligt!
En iedereen zal wel zo enkele voorbeelden hebben die max. een half jaar oud zijn...
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Muug wrote: ↑19 Sep 2023 10:48 Wat betreft "service" leven we in een tijdperk van doffe ellende inderdaad.
Simkaart bij Proximus laten blokkeren omdat je smartphone op een zondag gestolen is? Kan volgens hun website 24/7 als je naar "dit nummer" belt". Maar de persoon van die Helpdesk "heeft die bevoegdheid niet" om dat te doen. Het team dat wél die bevoegdheid heeft, werkt niet in het weekend. Straf
Pakketje laten leveren en bpost is toevaliig de leverancier? Doen zelfs de moeite niet om een briefje in de bus te steken of aan te bellen. Je krijgt gewoon plots een mail om te zeggen waar en vanaf wanneer je je pakje kan afhalen "want er was niemand thuis". Terwijl je al twee uur gewoon in de keuken zit. En je hebt toch echt wel betaald om dat thuis te laten afleveren... Inderdaad, ik was ook de ganse dag thuis terwijl er zogezegd niemand thuis was...
Viano heeft startproblemen? Ah we zullen een andere startmotor monteren, dat is dan duizend euro meneer. Waarop de auto weer niet wilt starten.... Dan heb je toch niet betaald ?
Je zit met een peesontsteking aan een knie en wilt bij een specialist te rade gaan? "Ah binnen drie maand hebben we nog een gaatje in de agenda" That's reality nowaday
Nieuw gekochte 2dehands fiets laten onderhouden bij een fietsenmaker die dat merk doet, maar die fiets komt niet van bij hem? Sorry, geen tijd. That's reality nowaday
Je wilt wat cash Noors geld hebben, je merkt dat je naburige kantoor gesloten is zonder u iets te zeggen (aja, waarom zou je daar ook gaan?) en het is gefuseerd met een hoop andere kantoren. Je belt en je krijgt te horen dat je dat geld kan afhalen in een kantoor dat op een half uur rijden van uw deur ligt! En je moet vreemd geld een hele tijd op voorhand bestellen ! Anderzijds, ik neem geen papieren geld meer mee. Alles kan digitaal betaald worden , of je haalt wat af in een ATM
En iedereen zal wel zo enkele voorbeelden hebben die max. een half jaar oud zijn...
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
@FM: nee, die 1000 euro voor die startmotor heb ik niet betaald. Omdat de wagen in het atelier niet wou starten. Maar had ik er mee naar huis gereden dan had ik wel moeten betalen en ze zouden die niet terug genomen hebben. Daarop heb ik dus efkes ferm gezegd dat ik liever heb dat ze vijf of zes uur lang zoeken en het probleem vinden, zelfs aan 80 euro per uur, want dat kost nog altijd een pak minder dan die 1000 euro. Die manier van berekenen vonden ze blijkbaar wel vreemd, maar ze hebben uiteindelijk effectief diverse uren gezocht, én gevonden!
Ah, tja, natuurlijk, we leven vanzelfsprekend in de "reality" van "today". Het zou raar zijn om in het verleden te leven, en nog véél raarder om al in de toekomst te leven!
Wat het Proximus-verhaal betreft: het heeft nog een staartje hoor. Enkele dagen later -wachtend op een bericht van Proximus - heb ik dan via mijn werk de simkaart kunnen laten blokkeren. Drie maand later (nog maar drie weken geleden) kreeg ik een mail van Proximus : "Goeiedag, we vinden hier nog een ticket terug. Moet die simkaart nog geblokkeerd worden? U kan ons nog contacteren over deze kwestie, indien nodig". Een mail verzonden vanaf een "noreply"-adres. Dus heb ik voor de leute een klacht ingediend bij de telecommunicatie-ombudsdienst. Die mannen moeten ook werk hebben eh. Wat later kreeg ik het bericht dat mijn klacht ontvankelijk was, lol. Laatste bericht dat ik van die ombudsdienst ontving was dit : "Vooreerst biedt Proximus aan Paul Dxxxxxx zijn welgemeende verontschuldigingen aan voor het feit dat de contacten met onze diensten niet naar wens zijn verlopen. Er werden bijkomende onderzoeksvragen gesteld aan verschillende interne diensten, teneinde u een volledig antwoord te kunnen bezorgen. Van zodra ik meer informatie heb, zal ik dit naar u communiceren."
Ah, tja, natuurlijk, we leven vanzelfsprekend in de "reality" van "today". Het zou raar zijn om in het verleden te leven, en nog véél raarder om al in de toekomst te leven!
Wat het Proximus-verhaal betreft: het heeft nog een staartje hoor. Enkele dagen later -wachtend op een bericht van Proximus - heb ik dan via mijn werk de simkaart kunnen laten blokkeren. Drie maand later (nog maar drie weken geleden) kreeg ik een mail van Proximus : "Goeiedag, we vinden hier nog een ticket terug. Moet die simkaart nog geblokkeerd worden? U kan ons nog contacteren over deze kwestie, indien nodig". Een mail verzonden vanaf een "noreply"-adres. Dus heb ik voor de leute een klacht ingediend bij de telecommunicatie-ombudsdienst. Die mannen moeten ook werk hebben eh. Wat later kreeg ik het bericht dat mijn klacht ontvankelijk was, lol. Laatste bericht dat ik van die ombudsdienst ontving was dit : "Vooreerst biedt Proximus aan Paul Dxxxxxx zijn welgemeende verontschuldigingen aan voor het feit dat de contacten met onze diensten niet naar wens zijn verlopen. Er werden bijkomende onderzoeksvragen gesteld aan verschillende interne diensten, teneinde u een volledig antwoord te kunnen bezorgen. Van zodra ik meer informatie heb, zal ik dit naar u communiceren."
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Het is inderdaad allemaal godgeklaagd tegenwoordig
Serieus ... ik begrijp dat sommige écht oude mensen zeggen er niet veel mee in te zitten geen 10 jaar meer te moeten rondlopen op deze aardkloot
Langs de Lienne en verder langs Trous de Bras tot Lierneux, ook één van mijn favorieten, staan inderdaad al enige tijd vierkante-meter-grote spandoeken zodat ge er niet naast kunt kijken dat 70 de norm is daar. Ik zal er dus geen 85 gemiddeld moeten halen zoals toen met den FJR in't zog van die SuperDuke paar jaar terug
Serieus ... ik begrijp dat sommige écht oude mensen zeggen er niet veel mee in te zitten geen 10 jaar meer te moeten rondlopen op deze aardkloot
Langs de Lienne en verder langs Trous de Bras tot Lierneux, ook één van mijn favorieten, staan inderdaad al enige tijd vierkante-meter-grote spandoeken zodat ge er niet naast kunt kijken dat 70 de norm is daar. Ik zal er dus geen 85 gemiddeld moeten halen zoals toen met den FJR in't zog van die SuperDuke paar jaar terug
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Gisteren, cash nodig, dus paar km verder bij de atm: nope, is weggehaald. Dan maar naar de volgende (Herselt) lap, kermis, wagen 1 km verder geparkeerd.., nope, atm van bnp is sinds 17/08 weg.. dan nog maar eens naar de volgende, terug paar km verder…Jep, daar had ik geluk …
Wat moet een mens doen om aan cash geld te geraken? Binnenkort terug onder den matras
Wat moet een mens doen om aan cash geld te geraken? Binnenkort terug onder den matras
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Leer ermee leven dat we naar een cashless maatschappij gaan. In Hongarije, geen Hongaars geld meegenomen of afgehaald ter plekke. Alles digitaal. In 2013 , al 10 jaar geleden, in Stockholm: enkel digitaal betaald. Zelfs de daklozenkrant kon je met je kaart betalen.
In Wales dit jaar was er toch één dorpje waar we overnachtten, en waar je nergens met kaart kon betalen. Daar heb ik effectief geld uit de muur moeten halen.
En Duitsland, ja Duitsland begot, daar heb je wel nog redelijk veel plaatsen waar je cash moet betalen.
In Wales dit jaar was er toch één dorpje waar we overnachtten, en waar je nergens met kaart kon betalen. Daar heb ik effectief geld uit de muur moeten halen.
En Duitsland, ja Duitsland begot, daar heb je wel nog redelijk veel plaatsen waar je cash moet betalen.
I am confused. Oh no, maybe not!
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
In Noorwegen zijn er ook nog verdomd veel tolwegen waar je cash moet betalen. Noren kunnen echter wel al met een app betalen.
ATM's.... 10 jaar geleden had Burst er zeker vijf: ing, kbc, argenta, belfius.... nu geen enkele meer. We moeten vijf kilometer rijden om nog ergens cash geld af te halen. De Delhaize hier in de buurt is het al jaren gewend om aan klanten briefkes van 20 of 50 te "verkopen". Mor bon, we trekken ons plan wel
ATM's.... 10 jaar geleden had Burst er zeker vijf: ing, kbc, argenta, belfius.... nu geen enkele meer. We moeten vijf kilometer rijden om nog ergens cash geld af te halen. De Delhaize hier in de buurt is het al jaren gewend om aan klanten briefkes van 20 of 50 te "verkopen". Mor bon, we trekken ons plan wel
- den Bullet
- Posts: 1484
- Joined: 23 Oct 2009 11:18
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
En wat betreft Bpost: die pakjes laat ik leveren in de plaatselijke Spar; daar kom ik sowieso om de twee dagen.
Ik had eerst gedacht om de pakjesautomaat te kiezen (op drie minuten wandelen van mijn deur), maar vanuit een terrasje gekeken hoe 'ze' bij een andere automaat de pakjes in de camionette gooiden en de te leveren pakjes in de automaat duwden, heb ik daar toch maar wijselijk voor bedankt
Als ik dan al iets on line bestel ...
Ik had eerst gedacht om de pakjesautomaat te kiezen (op drie minuten wandelen van mijn deur), maar vanuit een terrasje gekeken hoe 'ze' bij een andere automaat de pakjes in de camionette gooiden en de te leveren pakjes in de automaat duwden, heb ik daar toch maar wijselijk voor bedankt
Als ik dan al iets on line bestel ...
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Het Damppoortkwartier in Brugge St-Kruis wordt onder handen genomen om gescheiden riolering te leggen.
Dat dit heel wat ongemakken met zich meebrengt weet iedereen en daar klaag ik ook niet over.
Waar ik mij tijdens de werken echter het meest aan erger zijn mijn buren uit de zijstraten waar ze op dit moment aan het werken zijn, die hebben aan de gevel van mijn buur een afval ophaalpunt gekregen. Hoeveel mensen en voor alle duidelijkheid niet van vreemde origine maar autochtonen (veronderstel ik toch) die dit dan ook heel letterlijk nemen en gewoon op allerlei manieren hun vuiligheid komen storten is niet normaal, en liefst al dagen voor ze komen ophalen. Toen ik laatst zag dat een blonde jonge vrouw er een gewone plastiek zak smeet, vroeg ik haar of ze dit normaal vond, haar reactie was dat ik mij niet te moeien had en dat dit toch een afval ophaalpunt was.... Toen ik haar er op weest dat dit enkel voor de erkende ophaalzakken was en enkel op de dag van de afhaling mompelde ze nog het één en het ander en weg was ze... De mannen van de vuilkar ruimen dit vuil ook niet op, is trouwens ook hun werk niet, waardoor het daar soms een smerig boeltje wordt, mijn dochter vult heel regelmatig een online formulier in om het sluikstorten te melden, van 't stad komen ze gelukkig dan af en toe eens opkuisen maar het is eigenlijk dweilen met de kraan open. Al 2 maal hebben we ondertussen in de wijk al een brief in de bus gekregen waarbij duidelijk uitgelegd wordt wat daar mag en niet mag maar toch zijn er nog steeds mensen die denken dat dit oké is om alles daar te gooien.... en dan denk een mens in een nette buurt te wonen
Maar wat ik ook niet normaal vind is wat er nu aan het gebeuren is, maanden heeft alles hier in de zijstraten open gelegen, na het bouwverlof zijn ze beginnen de mooie nieuwe trottoirs aan te leggen met een hele mooie steen (dus geen klassiek trottoir) en die zijn nu sinds maandag volledig afgewerkt, ook de overgang tussen oud en nieuw is heel proper afgewerkt, daardoor kunnen ze nu beginnen met tarmac gieten op straat. Maar opeens hoor ik daarnet schijven, kloppen, drillen en zo, ik ga kijken wat er aan het gebeuren is en zie dat Proximus nu al die nieuwe trottoirs aan het open schijven zijn, de stenen er uit klopt en de stabilisé aan het drillen zijn om er een nieuwe kabel te leggen
Dit begrijpt niemand, iedereen in de buurt was content dat er weer een deel mooi afgewerkt is, en dan dit... ook in de winkels op de hoek is het één en al ongeloof.
De reactie van die mannen is dat ze enkel doen wat hen opgedragen wordt en dat dit werken zijn voor het algemeen nut... wat natuurlijk ook zo is.... maar toch
Allé we hebben toch 1 volledige dinsdag kunnen genieten van de nieuwe trottoirs in onze buurt
Op de foto zie je de overgang tussen oud en nieuw trottoir en waar het afvalpunt was (naast die 2 bakken), daar hebben die mannen het ook open gelegd en het vuil tegen het boompje geveegd, zo als je ziet liggen er alweer gewone zakjes tussen, tuinafval en nu al een gele zak die er eigenlijk nu nog niet mag liggen....
Dat dit heel wat ongemakken met zich meebrengt weet iedereen en daar klaag ik ook niet over.
Waar ik mij tijdens de werken echter het meest aan erger zijn mijn buren uit de zijstraten waar ze op dit moment aan het werken zijn, die hebben aan de gevel van mijn buur een afval ophaalpunt gekregen. Hoeveel mensen en voor alle duidelijkheid niet van vreemde origine maar autochtonen (veronderstel ik toch) die dit dan ook heel letterlijk nemen en gewoon op allerlei manieren hun vuiligheid komen storten is niet normaal, en liefst al dagen voor ze komen ophalen. Toen ik laatst zag dat een blonde jonge vrouw er een gewone plastiek zak smeet, vroeg ik haar of ze dit normaal vond, haar reactie was dat ik mij niet te moeien had en dat dit toch een afval ophaalpunt was.... Toen ik haar er op weest dat dit enkel voor de erkende ophaalzakken was en enkel op de dag van de afhaling mompelde ze nog het één en het ander en weg was ze... De mannen van de vuilkar ruimen dit vuil ook niet op, is trouwens ook hun werk niet, waardoor het daar soms een smerig boeltje wordt, mijn dochter vult heel regelmatig een online formulier in om het sluikstorten te melden, van 't stad komen ze gelukkig dan af en toe eens opkuisen maar het is eigenlijk dweilen met de kraan open. Al 2 maal hebben we ondertussen in de wijk al een brief in de bus gekregen waarbij duidelijk uitgelegd wordt wat daar mag en niet mag maar toch zijn er nog steeds mensen die denken dat dit oké is om alles daar te gooien.... en dan denk een mens in een nette buurt te wonen
Maar wat ik ook niet normaal vind is wat er nu aan het gebeuren is, maanden heeft alles hier in de zijstraten open gelegen, na het bouwverlof zijn ze beginnen de mooie nieuwe trottoirs aan te leggen met een hele mooie steen (dus geen klassiek trottoir) en die zijn nu sinds maandag volledig afgewerkt, ook de overgang tussen oud en nieuw is heel proper afgewerkt, daardoor kunnen ze nu beginnen met tarmac gieten op straat. Maar opeens hoor ik daarnet schijven, kloppen, drillen en zo, ik ga kijken wat er aan het gebeuren is en zie dat Proximus nu al die nieuwe trottoirs aan het open schijven zijn, de stenen er uit klopt en de stabilisé aan het drillen zijn om er een nieuwe kabel te leggen
Dit begrijpt niemand, iedereen in de buurt was content dat er weer een deel mooi afgewerkt is, en dan dit... ook in de winkels op de hoek is het één en al ongeloof.
De reactie van die mannen is dat ze enkel doen wat hen opgedragen wordt en dat dit werken zijn voor het algemeen nut... wat natuurlijk ook zo is.... maar toch
Allé we hebben toch 1 volledige dinsdag kunnen genieten van de nieuwe trottoirs in onze buurt
Op de foto zie je de overgang tussen oud en nieuw trottoir en waar het afvalpunt was (naast die 2 bakken), daar hebben die mannen het ook open gelegd en het vuil tegen het boompje geveegd, zo als je ziet liggen er alweer gewone zakjes tussen, tuinafval en nu al een gele zak die er eigenlijk nu nog niet mag liggen....
Last edited by Jopet on 20 Sep 2023 10:04, edited 1 time in total.
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Bij ons was er ook zoiets grappigs, enkele jaren geleden.
Heel het dorpscentrum van Zonnegem is opengegooid geweest en voorzien van nieuwe rioleringen en alles erboven.
Sommige hele oude huizen stonden door hun leeftijd met de voordeur op het trottoir, en veroorzaakten daardoor zeg maar historische bottlenecks. De nieuwe voetpanden en het wegdek werden aangelegd zonder iets te doen aan die bottlenecks. Toen alles klaar was, werden die bottleneck veroorzakende huizen plots stuk voor stuk afgebroken! Zeker zes huizen zijn zo verdwenen. Eigenlijk feitelijk had de gemeente dus bij de heraanleg van het dorp kunnen beslissen om die zeer oude, lege, huizen te laten afbreken, zodat de historische bottlenecks weggewerkt hadden kunnen worden. Wij bewoners zien nu dus het wegdek en het voetpad hier en daar een S-beweging maken, omdat ze rond een huis gelegd worden dat ondertussen verdwenen is. Vreemd!
Heel het dorpscentrum van Zonnegem is opengegooid geweest en voorzien van nieuwe rioleringen en alles erboven.
Sommige hele oude huizen stonden door hun leeftijd met de voordeur op het trottoir, en veroorzaakten daardoor zeg maar historische bottlenecks. De nieuwe voetpanden en het wegdek werden aangelegd zonder iets te doen aan die bottlenecks. Toen alles klaar was, werden die bottleneck veroorzakende huizen plots stuk voor stuk afgebroken! Zeker zes huizen zijn zo verdwenen. Eigenlijk feitelijk had de gemeente dus bij de heraanleg van het dorp kunnen beslissen om die zeer oude, lege, huizen te laten afbreken, zodat de historische bottlenecks weggewerkt hadden kunnen worden. Wij bewoners zien nu dus het wegdek en het voetpad hier en daar een S-beweging maken, omdat ze rond een huis gelegd worden dat ondertussen verdwenen is. Vreemd!
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Omdat er nogal dikwijls verwijt wordt gemaakt richting mensen van vreemde origine als er vuilnis op straat terecht komt, dus wilde ik duidelijk maken dat dit hier zeker niet het geval is... de buren van vreemde origine houden zich net wel aan de regeltjes, dus vond ik dat dit ook eens duidelijk mag zijn, niet?
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Zo had ik het niet direct begrepen of gelezen. En dat sluikstorten is ook wel helemaal aan het doorslaan naar de verkeerde kant. Daarstraks nog gezien; een volledige container bouwafval/groenafval gewoon afgekapt op een verlaten parkeerstrook in Ronquières... En een verlaten weg hier in de buurt, elke week een nieuwe lading in de berm...Jopet wrote: ↑20 Sep 2023 12:06 Omdat er nogal dikwijls verwijt wordt gemaakt richting mensen van vreemde origine als er vuilnis op straat terecht komt, dus wilde ik duidelijk maken dat dit hier zeker niet het geval is... de buren van vreemde origine houden zich net wel aan de regeltjes, dus vond ik dat dit ook eens duidelijk mag zijn, niet?
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Stefke wrote: ↑20 Sep 2023 22:26Zo had ik het niet direct begrepen of gelezen. En dat sluikstorten is ook wel helemaal aan het doorslaan naar de verkeerde kant. Daarstraks nog gezien; een volledige container bouwafval/groenafval gewoon afgekapt op een verlaten parkeerstrook in Ronquières... En een verlaten weg hier in de buurt, elke week een nieuwe lading in de berm...Jopet wrote: ↑20 Sep 2023 12:06 Omdat er nogal dikwijls verwijt wordt gemaakt richting mensen van vreemde origine als er vuilnis op straat terecht komt, dus wilde ik duidelijk maken dat dit hier zeker niet het geval is... de buren van vreemde origine houden zich net wel aan de regeltjes, dus vond ik dat dit ook eens duidelijk mag zijn, niet?
grease up your baby for a ball on the hill
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
Concerttickets proberen bemachtigen... Dat is altijd zo'n gedoe... Om over de prijzen te zwijgen...
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
-1- Ergernis 1 : mijnen topkoffer van H&B die het luchtruim gekozen heeft. Slot volledig afgebroken, inhoud verspreid over het wegdek. Gelukkig reed er niemand achter mij en was't een heel rustige straat zodat ik mijnen boel bijeen kon rapen...
-2- Ergernis 2 : De tweede klant al die een half jaar na aflevering van een restoproject garantie komt claimen omdat zijne moto niet meer deftig rijdt. En meteen ook de tweede klant die volop euro95 getankt heeft met als gevolg dat inlaatrubbers en dichtingen van de carbu's gewoon oplossen. En meteen ook de tweede klant die geen garantie krijgt omdat er in beide gevallen op de factuur vermeld stond dat ik niet aansprakelijk ben voor schade aan rubbers bij het tanken van '95...
-2- Ergernis 2 : De tweede klant al die een half jaar na aflevering van een restoproject garantie komt claimen omdat zijne moto niet meer deftig rijdt. En meteen ook de tweede klant die volop euro95 getankt heeft met als gevolg dat inlaatrubbers en dichtingen van de carbu's gewoon oplossen. En meteen ook de tweede klant die geen garantie krijgt omdat er in beide gevallen op de factuur vermeld stond dat ik niet aansprakelijk ben voor schade aan rubbers bij het tanken van '95...
Nil volentibus arduum
Re: Een bleittopic exclusief voor iedereen - 2023
En heb je dat zinnetje ook luidop voorgelezen en het hem laten opzeggen?
Ik wil maar zeggen, klanten/gebruikers vergeten heel gemakkelijk zo'n informatie.
Ik ben voor mijn 950 ook op 98 overgeschakeld hoor.
Ik wil maar zeggen, klanten/gebruikers vergeten heel gemakkelijk zo'n informatie.
Ik ben voor mijn 950 ook op 98 overgeschakeld hoor.