Relikwie : het oude M&T-forum

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Muug »

Kijk kijk,
compleet vergeten dat dat ding nog online stond:

http://mentforum.motorpraat.be/

User avatar
duibhce Kaelann
Posts: 2918
Joined: 01 Dec 2009 23:39
Location: Itch(B), Idilevo(BG)
Contact:

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by duibhce Kaelann »

Hoeveel discussies over het Atomium staan daar nog op? :mrgreen:
When I'm nervous I count primes.

Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Blackbert »

Spijtig dat ge niet echt verder geraakt dan pagina 1 in een topic of lijst.
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by zappa »

Blackbert wrote: 06 Mar 2024 17:00 Spijtig dat ge niet echt verder geraakt dan pagina 1 in een topic of lijst.
Terug keren naar de 1ste pagina en dan bij de laatste post op pagina 2 ...3 ...4 klikken, dan kan je verder lezen ;)
sig nature

User avatar
Bij
Posts: 436
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Bij »

Das wel straf... Da wij toen ook al zo goed konden zeveren :mrgreen: :mrgreen:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by petervdc »

ow seg, heb ik ook jaren op gezeten...
Keep going

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by zappa »

vandaag 10/03 zou het de verjaardag zijn van Roeland, Gele-toers, tof die man gekend te hebben, toch wel de plezantste ritten die ik ooit maakte, met Gele voorop, gewoon zijn uitstraling, dat kan niemand nog evenaren :|
alleen voor smoelboek gebruikers = https://www.facebook.com/roelanddebuyser :sad:
sig nature

User avatar
den Bullet
Posts: 1477
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by den Bullet »

zappa wrote: 10 Mar 2024 00:07 vandaag 10/03 zou het de verjaardag zijn van Roeland, Gele-toers, tof die man gekend te hebben, toch wel de plezantste ritten die ik ooit maakte, met Gele voorop, gewoon zijn uitstraling, dat kan niemand nog evenaren :|
alleen voor smoelboek gebruikers = https://www.facebook.com/roelanddebuyser :sad:
Zalige pee ...
Heeft nog mijn stickers gedrukt:

Image

petervdc
Posts: 3460
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by petervdc »

kbenmijne login kwijt daarvoor
Keep going

User avatar
TuttoTerreno
Motorzot
Posts: 1218
Joined: 30 Apr 2019 14:08

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by TuttoTerreno »

zappa wrote: 06 Mar 2024 21:48
Blackbert wrote: 06 Mar 2024 17:00 Spijtig dat ge niet echt verder geraakt dan pagina 1 in een topic of lijst.
Terug keren naar de 1ste pagina en dan bij de laatste post op pagina 2 ...3 ...4 klikken, dan kan je verder lezen ;)
Dat lukt me niet. Welke 1ste pagina is dat en vooral, welke laatste post op pagina 2 ...kan er aangeklikt worden? Overal error message bij mij als ik ergens pagina 2 ... 3....4 aanklik.

User avatar
Blackbert
Posts: 3446
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Blackbert »

De enige manier om verder dan p1 te geraken (chrome en firefox): terug naar de index en bij de juiste topic op 't juiste nummerke klikken.
volk dat hier ook zit
volk dat naar FB verhuisd is
volk dat van de radar verdween
volk dat ik mij toch niet echt herinner

tja ...
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Muug »

Blackbert wrote: 12 Mar 2024 11:43 De enige manier om verder dan p1 te geraken (chrome en firefox): terug naar de index en bij de juiste topic op 't juiste nummerke klikken.
Klopt,
vlak onder de topictitel staan alle pagina's apart aanklikbaar.
Elke vorm van "volgende" werkt niet. Want er zit natuurlijk geen database of andere engine achter. 't is puur html.

Wat het volk betreft: da's hier ook aan 't verdampen eh. :?

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by zappa »

Muug wrote: 12 Mar 2024 13:55
Blackbert wrote: 12 Mar 2024 11:43 De enige manier om verder dan p1 te geraken (chrome en firefox): terug naar de index en bij de juiste topic op 't juiste nummerke klikken.
Klopt,
vlak onder de topictitel staan alle pagina's apart aanklikbaar.
Elke vorm van "volgende" werkt niet. Want er zit natuurlijk geen database of andere engine achter. 't is puur html.

Wat het volk betreft: da's hier ook aan 't verdampen eh. :?
Gelijk de nafte, straks geen fossielen meer, niet in de tank, niet achter de tank :mrgreen:
sig nature

User avatar
Droopy
Posts: 1060
Joined: 21 Dec 2010 16:29

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Droopy »

zappa wrote: 10 Mar 2024 00:07 vandaag 10/03 zou het de verjaardag zijn van Roeland, Gele-toers, tof die man gekend te hebben, toch wel de plezantste ritten die ik ooit maakte, met Gele voorop, gewoon zijn uitstraling, dat kan niemand nog evenaren :|
...
Deze week ben ik nog een foto tegengekomen (via "herinneringen" van Google) van de rit voor Gele, met stickers van Ozzepaa op de moto's door de West-Vlaamse velden. :)

Gele en ik hadden de gewoonte om op dezelfde plaatsen te komen maar op andere tijdstippen, stof genoeg om daarover te zeveren tegen mekaar op de keren we mekaar in levende lijve tegenkwamen, zalig. :)

User avatar
F M
Posts: 5050
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by F M »

Muug wrote: 12 Mar 2024 13:55
Blackbert wrote: 12 Mar 2024 11:43 De enige manier om verder dan p1 te geraken (chrome en firefox): terug naar de index en bij de juiste topic op 't juiste nummerke klikken.
Klopt,
vlak onder de topictitel staan alle pagina's apart aanklikbaar.
Elke vorm van "volgende" werkt niet. Want er zit natuurlijk geen database of andere engine achter. 't is puur html.
Op de eerste pagina kan je toch enkel één van de onderwerpen kiezen. Dan kom je op pagina 1 van dat onderwerp terecht, en daarbinnen kan je voor de topics op die eerste pagina inderdaad op het juiste nummerke drukken.
Maar je geraakt nooit aan de volgende pagina's van dat onderwerp. Ik zie toch geen mogelijkheid. Bijvoorbeeld het onderwerp 'motorfietsen/allerlei'. Je ziet dan onderaan dat er 141 pagina's zijn in dat onderwerp. Maar je geraakt niet verder dan pagina 1.
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Muug »

't is ook maar een "herinnering" eh, gelijk een ouwe afgebleekte kleurenfoto. Blij zijn dat er toch nog dat is. :grin:

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by zappa »

Droopy wrote: 14 Mar 2024 10:58
zappa wrote: 10 Mar 2024 00:07 vandaag 10/03 zou het de verjaardag zijn van Roeland, Gele-toers, tof die man gekend te hebben, toch wel de plezantste ritten die ik ooit maakte, met Gele voorop, gewoon zijn uitstraling, dat kan niemand nog evenaren :|
...
Deze week ben ik nog een foto tegengekomen (via "herinneringen" van Google) van de rit voor Gele, met stickers van Ozzepaa op de moto's door de West-Vlaamse velden. :)

Gele en ik hadden de gewoonte om op dezelfde plaatsen te komen maar op andere tijdstippen, stof genoeg om daarover te zeveren tegen mekaar op de keren we mekaar in levende lijve tegenkwamen, zalig. :)
Met Ozzepaa en African en nog vele, hebben we een afscheidsrit gedaan, waar ik ook bij was met Tuur 1 https://www.facebook.com/photo/?fbid=10 ... 2931591862
sig nature

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Stoffel »

Vroeger ook nog veel op gelezen, maar ik herinner me niet dat ik me ooit geregistreerd heb.
Ik zat meer op het Mag forum :whistling:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

User avatar
tandwieleke.
Posts: 35
Joined: 31 Mar 2016 03:53

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by tandwieleke. »

Waar is de tijd? De gele. Zalige vent, maar ook wat tragisch. Heb nogal wat diepgaande gesprekken met hem gehad. Zocht eigenlijk alleen maar vriendschap, die hij meestal vond bij de motorvrienden.

Online
User avatar
Peeke
Posts: 31
Joined: 11 Apr 2024 10:16
Location: Lommel

Re: Relikwie : het oude M&T-forum

Post by Peeke »

Blackbert wrote: 12 Mar 2024 11:43 De enige manier om verder dan p1 te geraken (chrome en firefox): terug naar de index en bij de juiste topic op 't juiste nummerke klikken.
volk dat hier ook zit
volk dat naar FB verhuisd is
volk dat van de radar verdween
volk dat ik mij toch niet echt herinner

tja ...
Ik herinner me u, toch uwen naam :shock:
Ik zie hier ook veel volk niet meer die er toen wel waren.
Jammer, dat is de gang van het leven zeker?

Er zaten daar ook wat mensen bij die veel initiatief namen. Ik ben blij dat ik regelmatig mee ben gegaan op de ritten van het M&T Forum. Veel tof volk mogen ontmoeten.
____
Peeke - Soon back on the road
TDM 900 - 2005 8-)

Post Reply