Honda forza300

Als 'm niet meer start/draait of meer of minder lawaai maakt, als er meer of minder stukken loskomen dan normaal....
Post Reply
Jackie 009
Posts: 2
Joined: 21 Mar 2024 09:13

Honda forza300

Post by Jackie 009 »

Hallo iedereen
Heb een probleempje.na winterstop.scooter honda Forza 300. gestart.Alsik.die op de dubbele poot zet en bij gas geven een storend kloppend geluid.ik verdenk probleem vario
Wie weet raad
Alvast allemaal bedankt groeten
Daniel

User avatar
zappa
Posts: 4509
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re: Honda forza300

Post by zappa »

Slechte/vuile benzine? :dontknow:

Een honda dat blijft toch rijden, dus als hij 't nog doet, misschien heeft die een identiteitscrisis denkt je Honda dat hij een Harley is?

Er zitten hier wel grote cracks op gebied van techniek, die je vast wel verder kunnen helpen, succes :thumbsup:
sig nature

Online
User avatar
Muug
Posts: 11778
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: Honda forza300

Post by Muug »

Van Vario's weet ik helaas niks. :?

Winterstop? Is 't winter geweest? :o Heeft het gevroren? :krabje: Als er één week zout gestrooid is geweest, zal 't veel zijn. :grin:

User avatar
Raketman
Posts: 1254
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: Honda forza300

Post by Raketman »

Ik zou er eerst eens gewoon mee rijden, alles op temperatuur laten komen en dan luisteren of er nog een abnormaal geluid te horen is (tijdens het rijden vooral)...voor hetzelfde geld blijven er onderdelen plakken in de vario omdat die zolang stil gestaan heeft.
Nil volentibus arduum

Stoffel
Posts: 482
Joined: 14 Jan 2022 21:37

Re: Honda forza300

Post by Stoffel »

Raketman wrote: 22 Mar 2024 18:08 Ik zou er eerst eens gewoon mee rijden, alles op temperatuur laten komen en dan luisteren of er nog een abnormaal geluid te horen is (tijdens het rijden vooral)...voor hetzelfde geld blijven er onderdelen plakken in de vario omdat die zolang stil gestaan heeft.
Goed idee, ik zou enkel wel even olie pijlen ;)
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

Post Reply