Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Stefke wrote: ↑26 Apr 2024 17:56
Op mijn laptop veel te veel foutmeldingen krijgen om op dit forum te geraken....
Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.
De laatste dagen ook heel veel last van, jammer ....
Ik ben op mijne computer op zoek moeten gaan naar mijn avatar zowaar...want die was ook weg.
Hmmm, ben niet zeker of dit het juiste topic is... Want de juichreden is: ik ben geen ezel: ik stoot me wel 2 keer aan hetzelfde been !
Weer de Zumo op de moto laten steken, weer niet correct afgezet. Weer een platte batterij...
heeft die ktm van u ook 2 "vrije" koppelingen om accessoires van stroom te voorzien?
wel, uw zumo hangt blijkbaar aan de acc die rechtstreeks naar de accu loopt, dus altijd stroom heeft.
verplaats die naar de andere acc aansluiting, en uw zumo valt zonder stroom als je 't contact uit zet.
Neen, die Zumo valt ook uit als je het contact af zet. Maar die Zumo gaat niet helemaal uit, die gaat in slaapstand en trekt bijgevolg nog altijd stroom af.
maar normaal (als je de juiste aansluiting gebruikt) als het contact af staat krijgt je zumo geen voeding meer...
ook al staat die in een sluimerstandje (zo is dat toch op mijn ouderwetse ktm).
alleszins serieus ambetant, ik zou batterij toch in de gaten houden, 2 keer volledig plat is niet ideaal
Voilà, die kan alleen nog stroom trekken al s er nog een verbinding is langsheen het contact. 1 of 2 draadjes verleggen en 't probleem is van de baan. Geen idee waarom een GPS een 'slaapstand' heeft, maar er is wel meer dat ik niet snap.
Autokeuring, the next chapter.
Met het Partnerke in de rij. Alle gordels vast, papieren klaar, vriendelijke fluomens die al eens komt kijken.
Het gaat eigenlijk vlot, want je wordt ook geroepen uit de tweedehandskeuringpoort.
Naast de brug op een stoeltje toekijken hoe ze telkens weer een onderstel uit elkaar proberen wringen.
Intussen krijgt mijn Peugeotje een probe in zijn gat en wordt hij in de ogen gekeken.
Komt die keurder vanachter de hoek: het lampje van de ABS brandt en dat van de airbag ook.
Ja, da's al 3 jaar zo en niemand vond dat een probleem.
Geen gemaar, het moet voor 6 juni in orde zijn.
Rooie kaart van 43 Euro.
Dat de brandblusser over datum is, dat zal dan voor volgend jaar zijn. Of niet.
een paar weken geleden werd de Saab 9000 ook afgekeurd omdat het rechtermistlampje vooraan niet brandde
voor de rest wel opmerkingen zoals elk jaar maar geen grond om te worden afgekeurd
dus maar snel contact opgenomen met dealer (toch 90 km verder) en die heeft het in orde gebracht en 10 dagen later opnieuw gepasseerd, enkel voor dat (gelukkig was er zo goed als geen wachtrij voor de herkeuring dus m'n moment goed gekozen)
is het tweede jaar na elkaar dat hij werd afgekeurd voor een kapot lampje en daarvoor een 2de keer terug moest (maar ik woon nu in Brussel ipv Turnhout waar de dealer gevestigd is)
dat mistlampje had ik eventueel zelf wel willen proberen vervangen maar dat hangt zo laag dat de auto op een brug moet en dat heb ik natuurlijk niet
wat wel tof was: zowel vorig als dit jaar staken de keurders hun bewondering niet weg voor een Saab 9000
dus ik kan vanuit technisch oogpunt weer een jaar voort maar vanaf 1/01/'25 is't gedaan met EUR2-benzinewagens in Brussel, tenzij je 35 euro betaalt telkens als je er je garage mee uitkomt...
Mario wrote: ↑23 May 2024 11:00
dus ik kan vanuit technisch oogpunt weer een jaar voort maar vanaf 1/01/'25 is't gedaan met EUR2-benzinewagens in Brussel, tenzij je 35 euro betaalt telkens als je er je garage mee uitkomt...
wel, misschien keren ze ook hun kar eh. In Gent en Antwerpen mag je alweer terug de LEZ binnen met je ouwe bak.