Ook van de prijs zie ik, of is dat allemaal normaal tegenwoordig ?
De V2 vanaf 18k, de V2S vanaf 21k...
Ah en zonder opties uiteraard.
Ook van de prijs zie ik, of is dat allemaal normaal tegenwoordig ?
Bij de aankoop van een motorfiets zou je eigenlijk niet rationeel mogen denken, als je het je kan permitteren dan vind ik is gevoel en emotie veel belangrijk dan de kostprijs.F M wrote: ↑10 Apr 2025 10:28 We weten al heel lang dat Ducati duur is.
Het is veruit de duurste motor die ik ooit gekocht heb. Maar ik redeneer dat het mogelijk mijn laatste motor zal zijn, en dat ik eindelijk eens een motor heb die ik zelf heel mooi vind. En meegenomen, een motor die ook fantastisch rijdt.
Succes en groot gelijk FM, geniet van je Italian Stallion.F M wrote: ↑10 Apr 2025 10:28 ...
Het is veruit de duurste motor die ik ooit gekocht heb. Maar ik redeneer dat het mogelijk mijn laatste motor zal zijn, en dat ik eindelijk eens een motor heb die ik zelf heel mooi vind. En meegenomen, een motor die ook fantastisch rijdt. Gisteren heb ik de eerste 3 uren ermee gereden, en dat was een uiterst positief gevoel. Ik zei de laatste tijd dikwijls tegen mezelf, waarom doe ik die KTM toch weg, want ik heb het rijden ermee nooit beklaagd, integendeel. Ik kon maar weinig negatieve punten vinden. Maar het ritje gisteren vond ik geweldig. Nog veel beter en leuker dan de KTM.
...
Je hebt gelijk, dat moet je vooral niet doen, je moet dat geld allemaal mooi sparen en jezelf niet eens verwennen, je hebt er tenslotte maar heel je leven voor gewerkt en gespaard, maar als jij dan je kopje neerlegt kunnen je kinderen o.a. met jouw pensioenspaargeld een veel te dure en veel te grote wagen kopen
Zo hoort het ook, genieten moet je zoveel mogelijk proberen want voor je het weet is het misschien te laat....
Maar hier in België kunnen ze dat ook hoor, ze kunnen de asfalt perfect biljartvlak leggen, maar de kwaliteit??? Na een jaar of 2-3 heb je weer een off-road bike nodig om er nog over te rijdenTuttoTerreno wrote: ↑10 May 2025 13:03 Vanochtend vastgesteld dat de wegenwerken op mijn "Hausstrecke" voltooid zijn: een 10-15km nieuw geasfalteerd biljartlaken slingert zich nu door de heuvels en bossen. Zalig!
van die momenten waarop ge beslist om 'm 3 keer te rijden...TuttoTerreno wrote: ↑10 May 2025 20:39 Mooi weer, zaterdagnamiddag . en toch helemaal alleen op de Sella Ronda.
Onbeschrijfelijk.
Dat zal wel, wij waren eens in Corvara anderhalve week voor de "Sella Ronda" werd gereden, de eerste dagen viel het nog goed mee maar tegen het eind van de week was het ramp met al die fietsers, de voorlaatste dag voor we huiswaarts reden werd de Sella Ronda zelfs volledig afgesloten voor het verkeer en was het één richtingverkeer voor de fietsers op voorbereiding van de grote tocht het weekend er op volgend, maar gelukkig mochten de motards ook de rijrichting van de fietsers volgenTuttoTerreno wrote: ↑10 May 2025 20:39 Mooi weer, zaterdagnamiddag . en toch helemaal alleen op de Sella Ronda.
Onbeschrijfelijk.