Een dikkere luchtbuis ?
DAGTRIPFOTO 2025
Re: DAGTRIPFOTO 2025
Daar zal het op neer komen ja. 't is iets ingewikkelder want het gaat om een drietal slangetjes, en die komen nog eens bij elkaar ook, maar ik ga er aparte slangetjes van maken inderdaad. Maar dat zal niet voor deze maand zijn. Ik heb er gisteren wat perslucht opgezet en al het water is er nu wel goed uitgevlogen. 

- TuttoTerreno
- Motorzot
Mattel was zo onder de indruk van onze werk vriendengroep "Ghero Bikers" dat ze mij prompt gevraagd hebben om model te staan voor hun nieuwe Action Man figure the "Ghero Biker".

Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

sig nature
- TuttoTerreno
- Motorzot
- TuttoTerreno
- Motorzot
Foto's op 1 trip tijdens 1 dag = dagtripfoto. En van thuis vertrokken.
Is er een topic voor tripfotosvanmeerdan1dag ?
Trouwens, de SP73 van Valstagna naar Foza is 1 van de meest spectaculaire asfaltwegeltjes in de Alpen, volgens mij.
Deed me aan de lacets de montvernier denken. Iets breder, iets langer. 20 haarspelden. Maar een spectaculaire, steile klif/vallei.
Beneden is er een trap naar boven....4444 treden.
Is er een topic voor tripfotosvanmeerdan1dag ?
Trouwens, de SP73 van Valstagna naar Foza is 1 van de meest spectaculaire asfaltwegeltjes in de Alpen, volgens mij.
Deed me aan de lacets de montvernier denken. Iets breder, iets langer. 20 haarspelden. Maar een spectaculaire, steile klif/vallei.
Beneden is er een trap naar boven....4444 treden.
Last edited by TuttoTerreno on 11 May 2025 13:34, edited 1 time in total.
En hoeveel treden naar beneden?

Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
- TuttoTerreno
- Motorzot
https://maps.app.goo.gl/LqHRkfJBSNT6PFrv8?g_st=ac
Met wat chance weet Google maps er alles over.
Blijkbaar al heel oud, 14de eeuw.
Met wat chance weet Google maps er alles over.
Blijkbaar al heel oud, 14de eeuw.
Doet mij wat denken aan de Col de Turini, met name de D2566 van Moulinet naar de top van de col.TuttoTerreno wrote: ↑11 May 2025 11:38 Trouwens, de SP73 van Valstagna naar Foza is 1 van de meest spectaculaire asfaltwegeltjes in de Alpen, volgens mij.
Deze namiddag een ontsnappingsrit van het thuisfront...
Gaan krawinkelen & krawietelen in de kleinste baantjes die ik kon vinden tussen Silly, Edingen, en Bergen.
Awel, ik hem mij geweldig geamuseerd...
Terug de baan op met mijn eerste "zware" moto...

Gaan krawinkelen & krawietelen in de kleinste baantjes die ik kon vinden tussen Silly, Edingen, en Bergen.
Awel, ik hem mij geweldig geamuseerd...
Terug de baan op met mijn eerste "zware" moto...
Daar kunt ge u wel goed verliezen ja.
Zelf heb ik absoluut totaal niks gedaan met mijn moto's dees weekend. Niet aan gesleuteld, niet gereinigd, niet gesmeerd, niet omver geduwd en ook niet mee gereden. Zelfs geen zin in gehad.
Een nieuwe evolutie? 

Zelf heb ik absoluut totaal niks gedaan met mijn moto's dees weekend. Niet aan gesleuteld, niet gereinigd, niet gesmeerd, niet omver geduwd en ook niet mee gereden. Zelfs geen zin in gehad.

Ja, 't is een leuke streek die niet té ver van huis is.
Enkel het naar huis rijden liep wat mis... de gps kon niet bijladen door een gebroken massa draad.
De smartphone was ook ver plat en ik had mijn headset niet mee...
en de baan naar huis (die ik wel kende ongeveer) was doorspekt met wegenwerken & evenementen...
ohjah, ik moest om 17h thuis zijn om een stukje van de Africa twin te laten lassen...
toch geamuseerd op de cb sevenfifty, en vlot kunnen krawinkeleken & krawietelen...
maar na 150km (zonder al te veel pauze) had mijn knie toch weer wat last van de zitpositie...
Enkel het naar huis rijden liep wat mis... de gps kon niet bijladen door een gebroken massa draad.
De smartphone was ook ver plat en ik had mijn headset niet mee...
en de baan naar huis (die ik wel kende ongeveer) was doorspekt met wegenwerken & evenementen...
ohjah, ik moest om 17h thuis zijn om een stukje van de Africa twin te laten lassen...

toch geamuseerd op de cb sevenfifty, en vlot kunnen krawinkeleken & krawietelen...
maar na 150km (zonder al te veel pauze) had mijn knie toch weer wat last van de zitpositie...