Triestig nieuws...
Re: Triestig nieuws...
Zo erg , zo een nieuws wil je niet te horen krijgen , veel sterkte aan vrienden en nabestaanden .
Ja maar ik heb me ondertussen een nieuwe laptop aan geschaft, en hierop werkt alles terug normaal, ik zag op FB wat Natasja plaatste over Tom ,en dacht nu moet ik toch is terug gaan kijken , zo een bericht is niet te vatten he , is zo erg.
Maar ondertussen heb ik mijn moto's verkocht , na 45 j vond ik het goed geweest.
Update ivm het ongeval. Er zal nooit geweten zijn wat er exact gebeurd is. Trooper reed een eind achter Tom, en had hem dus niet in het vizier. Na het ronden van een behoorlijk gewone, normale, vlakke bocht die in principe niet gevaarlijk was, lag de moto op zijn kant, en Tom wat lager in de diepe greppel (niet echt een ravijn dus) tegen een rotsblok. Tom is nog een tien minuten bij bewustzijn geweest, en toen was het voorbij. De oorzaak van het ongeval is dus niet te achterhalen.
Bizar.
En ook, in een seconde kan er veel gebeuren, een onoplettenheid & tesnel teveel reageren.
Brrrrrr zooo triest seg
En ook, in een seconde kan er veel gebeuren, een onoplettenheid & tesnel teveel reageren.
Brrrrrr zooo triest seg
Keep going
- TuttoTerreno
- Motorzot
Het kan echt vanalles zijn. Vuil op de baan, een plasje olie/diesel of zo en ge ligt meteen onderuit. Met dan de pech dat ge enorm slecht neerkomt tegen een rotsblok...
Ja en soms kan de beste motokledij/bescherming niet alles opnemen...TuttoTerreno wrote: ↑04 Jun 2025 14:49Met dan de pech dat ge enorm slecht neerkomt tegen een rotsblok...![]()
Keep going
- duibhce Kaelann
Het blijft moeilijk te bevatten nieuws
Tom gaat zeker gemist worden...
Is er al een tijdstip/locatie gekend voor de plechtigheid?
Tom gaat zeker gemist worden...
Is er al een tijdstip/locatie gekend voor de plechtigheid?
When I'm nervous I count primes.
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Destinationworld.be: Journeys... not just travels
Discoveroverland.eu: Inspiring overland travel meetings
Voorlopig zaterdag 14 juni.
Als 'm tegen dan al gerepatrieerd is.
Als 'm tegen dan al gerepatrieerd is.
oei, kom ik voor het eerst in maanden nog eens langs en staat dit onderwerp tussen de nieuwe berichten
sterkte aan familie en al wie hem goed kende; vrees dat ik hem nooit ontmoet heb, maar zijn berichten zorgden toch vaak voor minstens een glimlach

sterkte aan familie en al wie hem goed kende; vrees dat ik hem nooit ontmoet heb, maar zijn berichten zorgden toch vaak voor minstens een glimlach
Kwas dit weekend in Luxemburg met de moto en écht wel aan gedacht hé...
Keep going
- Schussboelie
Verschrikkelijk... Zeker als die nog even bij bewustzijn is en je hem dan alsnog verliest.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space