Vandaag bezocht in Autoworld, in het Jubelpark (Brussel)
is in eerste instantie opgebouwd rond Japanse auto's maar er staan toch ook redelijk wat moto's tentoongesteld
voor wie geïnteresseerd is in de Japanse motorindustrie misschien toch ook wel de moeite om eens een kijkje te gaan nemen; staan er toch zo'n 10 à 15 van de Big four (veel super- en hypersportmoto's maar ook moto's uit de jaren '70 (Honda CB750, Kawasaki Z900) en '80 (Kawasaki GPZ900, Suzuki GSX-R 750)
en bij de auto's staan er toch ook enkele unieke of zeer zeldzame
wie het wenst kan ik een link bezorgen waarmee de gemaakte foto's kunnen worden gedownload
als ik tijd en goesting heb, post ik er hieronder misschien ook enkele om een idee te geven
Big in Japan
Re: Big in Japan
Ha, zo'n dingen bezoek ik ook wel eens graag.
Vorig weekend (dus niet gisteren) naar de InterClassics-show geweest in de Expo. De meest indrukwekkende verzameling auto's die ik ooit gezien heb!
De duurste was misschien wel de Ferrari Daytona SP3. Maar misschien waren er wel 50 andere duurder, geen idee, er stonden fascinerend veel "Top Gear"-waardige voertuigen. 
Vorig weekend (dus niet gisteren) naar de InterClassics-show geweest in de Expo. De meest indrukwekkende verzameling auto's die ik ooit gezien heb!
Hola, link altijd welkom
Ben nogal fan van die oude japanners
Ben nogal fan van die oude japanners
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.
zal er proberen aan te denken
ja, die Interclassics-beurzen zijn wel eens tof om te bezoeken (maar na verschillende heb je het wel wat gezien als leek)
het thema van dit jaar 12-cilinders en 75 jaar F1 kon me niet genoeg bekoren om nog eens tot ginder te gaan, tenzij ik op vrijdag had gekund, maar die dag had ik een opleiding van een hele dag en 's avonds geen zin meer om nog naar daar af te zakken
ja, die Interclassics-beurzen zijn wel eens tof om te bezoeken (maar na verschillende heb je het wel wat gezien als leek)
het thema van dit jaar 12-cilinders en 75 jaar F1 kon me niet genoeg bekoren om nog eens tot ginder te gaan, tenzij ik op vrijdag had gekund, maar die dag had ik een opleiding van een hele dag en 's avonds geen zin meer om nog naar daar af te zakken