Ne keer verschieten hoe vlug een motor een pak verder is dan je gedacht had, kan gebeuren, maar dan geen reactie hebben om toch nog tijdig te stoppen voor 't afdraaien ?? Debiel !Mario wrote: ↑27 Sep 2025 16:28 tiens, nog een motorgerelateerd bleitonderwerp
donderdag vertrek ik naar m'n werk (te voet) en aan het kruispunt van de Dansaertstraat met het kanaal (aan de Walvis) zie ik een ziekenwagen staan en een politiecombi
aangezien ik toch langs daar moest, toch even een kijkje gaan nemen en 2 woordjes gewisseld met de ambulanciers (collega's die ik wat ken van zien)
een paar meter verder stond een motor (KTM) rechtop maar duidelijk beschadigd, zeker zijn voorwiel
bestuurder lag al in de ziekenwagen en bleek dixit de ploeg ter plaatse een collega te zijn die naar z'n werk reed
ben daarna voortgestapt, want had daar als passant uiteindelijk niets te zoeken en wilde die mensen ook niet verder storen bij het uitvoeren van hun opdracht
later toch het verdict gehoord en dat was relatief zwaar: verschillende breuken en kneuzingen
zal blijkbaar maanden duren eer hij weer (helemaal) genezen is, ook omdat hij al een 50-er is
had hem een paar dagen eerder nog een tijdje gesproken
oorzaak zou een gehaaste automobilist geweest zijn die hem heeft "opgeschept" ; stonden beide (in tegenovergestelde richting) aan het stoplicht te wachten en toen het groen werd, wilde de automobilist iedereen voor zijn om te kunnen afslaan
Hoop voor de motard nog een pijnvrij en gewoon dag-dagelijks leven heeft in de toekomst.