Toogpraat - voor wie er zin in heeft - 2025

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
Stoffel

Re: Toogpraat - voor wie er zin in heeft - 2025

Post by Stoffel »

Privé ook al voorgehad. Geluk, nog met omnium. Met de firmawagen kan je niet vrij kiezen, dan geeft de maatschappij door bij welke keten je mag gaan :peepwall:
Race the rain, Ride the wind, & Chase the sunset... Only a biker understands.​

Jopet

Post by Jopet »

Droopy wrote: 13 Oct 2025 14:26 De voorruit van onze zoon zijn Citroën Picasso heeft een putje en een serieuze barst van ong. 30 cm. :( Shit happens hé.

Oude wagen of niet maar dit zal niet meer door de keuring geraken.

Even wat prijsoffertes gevraagd : Carglass : € 1426, autoglass : € 510 en dit zou appelen met appelen vergelijken moeten zijn, beide hebben ze het model en chassisnummer gekregen om een exacte offerte op te maken.

Dat er een verschil zit tussen firma's snap ik wel maar dit is gewoon bijna maal 3. :shock: :shock:
Ik ben indertijd naar Autoglass Clinic geweest (20 jaar geleden), scheelde ook de helft van de prijs met Carglass, mijn keuze was dus snel gemaakt.

Maar mijn dochter is, omdat het via de verzekering was, wel bij Carglass moeten gaan, geen idee van wat het moest kosten, die verzekeringen zullen wel prijsafspraken hebben met Carglass en zullen dus absoluut niet de prijs moeten betalen die wij als particulier wel zouden betalen.
De man die ons ontving bij Carglass (Brugge) was dus die man van de reclame spotjes, zijn dus geen acteurs die ze gebruiken maar effectief personeel.
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

Droopy

Post by Droopy »

Gisteren was ik mij (met de wagen) braaf in een zone 50 aan de snelheidslimiet aan het houden. :)

Plots verschijnt er daar een snotneus van, ik schat 12-14 jaar, in mijn achteruitkijkspiegel, ik gok dat hij net niet mijn bumper raakt, daarna vlamt hij me voorbij op zijn... fatbike. :pillepalle:
Da's gdvd nog gevaarlijker dan onze opgefokte 50 cc'kes van vroeger, die hoorde je nog aankomen en we hadden toch nog een helm op. :shock:

Post Reply