Vanmorgen kwam er EINDELIJK de eerste reactie op het zoekertje waarin mijn BMW R100R te koop staat.
"Is uw moto nog te koop?"
Hij staat al zes maand te koop verdorie! (ok , niet aan de huidige lage prijs).
dus kopers kunnen slagjes slaan?Muug wrote: ↑01 Dec 2025 10:13 Feestjeuh!
De BMW R100R is na een half jaar te koop staan eindelijk verkocht. Prijs zakte in die periode van 5500 naar 4000 euro.Als er twee mensen komen kijken zijn zal 't veel zijn. De markt ligt letterlijk compleet op zijn gat. Ik dacht van er wat winst op te maken (3-4 jaar geleden gingen ze nog 6000 euro!) maar 't zal min of meer break-even zijn. Over dat anderhalf jaar heb ik er minder dan 850km mee gereden.
Waarom koop ik dat dan eigenlijk?
Afin, ik heb de voldoening dat ik weer een verwaarloosde moto de nodige TLC gegeven heb, de nieuwe eigenaar gaat er content van zijn.![]()
Tja, de markt bepaalt de prijs eh. Ik heb ook een half jaar de prijzen in de gaten gehouden. Ergens is het dus geen "slagje", 't is gewoon de marktprijs van tegenwoordig.Mario wrote: ↑01 Dec 2025 11:03dus kopers kunnen slagjes slaan?Muug wrote: ↑01 Dec 2025 10:13 Feestjeuh!
De BMW R100R is na een half jaar te koop staan eindelijk verkocht. Prijs zakte in die periode van 5500 naar 4000 euro.Als er twee mensen komen kijken zijn zal 't veel zijn. De markt ligt letterlijk compleet op zijn gat. Ik dacht van er wat winst op te maken (3-4 jaar geleden gingen ze nog 6000 euro!) maar 't zal min of meer break-even zijn. Over dat anderhalf jaar heb ik er minder dan 850km mee gereden.
Waarom koop ik dat dan eigenlijk?
Afin, ik heb de voldoening dat ik weer een verwaarloosde moto de nodige TLC gegeven heb, de nieuwe eigenaar gaat er content van zijn.![]()
![]()
Klinkt als de Bulgaarse 2-jaarlijkse keuring voor motoren. Enkel de claxon komt daar nog bij. En als ze het een coole motor vinden proberen ze ook al eens een toertje rond het keuringsgebouw