To be alone or not to be alone

Reisadvies gezocht en reisadvies te geef.
red_zebra

Re: To be alone or not to be alone

Post by red_zebra »

duibhce Kaelann wrote: 06 Nov 2025 15:52 Red_zebra the biker formerly known as Cruella. En is er ook niet een periode geweest waar het iets met Grimsel was? Of beeld ik me dat in?
Exactemundo ;)

@grimcel is een meer gebruikte nickname op twitter, PS en andere gaming toestanden, maar op verschillende motor fora is het altijd Cruella geweest en nu red_zebra indeed.

Ik heb ook lang getwijfeld met red_jacket maar dat is een andere verhaal.
Vi veri veniversum vivus vici. -V-

red_zebra

Post by red_zebra »

Mario wrote: 06 Nov 2025 16:07
Muug wrote: 06 Nov 2025 15:18 Bleke Lena 8-) , vanwege een fond de teint die onder UV-lampen (of zoiets) in een danscafé (of zoiets) bleek op te lichten. :lol: Maar dat was niet Red_zebra. :grin:
Ik denk dat hare pa een sigaar rokende Blackbird-rijder was. :thumbsup:

Over zandzakskes weet ik niks, maar ik weet ook niet alles.
nu we toch over het verleden bezig zijn
heb me vorig weekend nog zitten afvragen hoe het met PaulRT zou zijn; iemand daar nog nieuws over?
ook zo'n sympathieke, wat oudere motard (in vergelijking met mij althans :P ) uit het Brugse (of zoiets, in alle geval West-Vlaanderen)
Met Paul was ik nog twee weekends geleden in d'Ardennen aan't rondrijden, samen met de rest van mijn gepensioneerden clubske.

Hij is nog altijd even zot, nog jonger at heart dan ooit en van verre de meest glimlachende en sympathieke persoon die ik ken.
Iedereen zou een PaulRT in z'n vriendenkring moeten hebben <3
Last edited by red_zebra on 06 Nov 2025 16:50, edited 1 time in total.

red_zebra

Post by red_zebra »

Mario wrote: 06 Nov 2025 14:42 misschien was jij dan het "zandzakske" van in de tijd van M&T
en indien niet, maakt het ook niet zoveel uit en stop ik met raden :roll: :)

overigens jammer wat je op professioneel vlak overkomen is
:shock: :(
ik ben niemand z'n "zandzakske" meneer :whip:

;) ;) ;)

ik ben ooit wel "professionele-foto-nemend-rugzak" van Blackbert geweest maar daar stopt het mee ;)

zandzakske
:pillepalle:

En ja, shit happens. En tegen een herstructurering kan je niet veel doen hé :dontknow:

Blackbert

Post by Blackbert »

red_zebra wrote: 06 Nov 2025 16:49
Mario wrote: 06 Nov 2025 14:42 misschien was jij dan het "zandzakske" van in de tijd van M&T
en indien niet, maakt het ook niet zoveel uit en stop ik met raden :roll: :)

overigens jammer wat je op professioneel vlak overkomen is
:shock: :(
ik ben niemand z'n "zandzakske" meneer :whip:

;) ;) ;)

ik ben ooit wel "professionele-foto-nemend-rugzak" van Blackbert geweest maar daar stopt het mee ;)

zandzakske
:pillepalle:

En ja, shit happens. En tegen een herstructurering kan je niet veel doen hé :dontknow:
Fearless 8-) (Achterop de BB, IST3)

Image

Om dan op de snelweg te gaan slapen. :mrgreen:
what would Tom do?

Muug

Post by Muug »

Toen we nog gingen motorrijden, in de herfst, in de Ardennen of Henegouwen of zo. :?
Waar is het fout gegaan? :peepwall:
(aja, da campertje hier dat zoveel tijd vraagt nu)
(en als het dat niet is, dan is het wel die 950 die weer iets mankeert) :whip:

red_zebra

Post by red_zebra »

Blackbert wrote: 06 Nov 2025 17:21 Fearless 8-) (Achterop de BB, IST3)

Image

Om dan op de snelweg te gaan slapen. :mrgreen:
Thuis heb ik een Google Nest, en naast het weer en agenda afspraken van de dag geeft dat scherm eigenlijk continu door den dag gekozen foto's. Meestal zijn het zelfgemaakte albums van reizen.

Heel af en toe zijn er zo foto's dat duidelijk naast of achter een motor genomen zijn, van een reis door de Dolomieten in 2006 (we spreken van een tijd toen Blackbert nog Gandalf the Red zou genoemd zijn geweest, en toen ik nog dromen voor mijn toekomst had, zelfvertrouwen en een veel betere gezondheid dan nu :whistling: ).
Ik was zodanig kapot van de reis heen dat ik achterop bij Blackbert gebleven ben.
Het helpt natuurlijk om toffe foto's te kunnen maken ;)

En idd, ik heb (nog altijd) de heel slechte gewoonte van om op het even welk voertuig in beweging, waarmee ik niet rijd, in slaap te vallen.

Het is niet narcolepsie maar carcolepsie :laughing:
Attachments
IMG_0674.jpg
IMG_0384 - aktie.jpg

den Bullet

Post by den Bullet »

Blackbert wrote: 06 Nov 2025 15:18
...
(bleke) Lena had een BB. De Fluppe had ene, en Ericxx (met zijn 'zandzakske' achterop). Dan nog iemand wiens naam mij effe ontgaat. En ik.
Jup, Zandzakske (Daisy) zat achterop bij Eric Scheynen. "Zat", want in de laatste mail van hen had hij geschreven dat er fysieke problemen waren met haar hart en hersens waardoor ze niet meer achterop de moto mocht :cry:

Mario

Post by Mario »

red_zebra wrote: 06 Nov 2025 16:43
Met Paul was ik nog twee weekends geleden in d'Ardennen aan't rondrijden, samen met de rest van mijn gepensioneerden clubske.

Hij is nog altijd even zot, nog jonger at heart dan ooit en van verre de meest glimlachende en sympathieke persoon die ik ken.
Iedereen zou een PaulRT in z'n vriendenkring moeten hebben <3
heel fijn om te lezen ; Paul is zo'n fijn persoon :)

F M

Post by F M »

Schussboelie wrote: 05 Nov 2025 09:04
F M wrote: 05 Nov 2025 00:31Na vrijdag ga ik beginnen aan het plannen. Hotels zoeken die enigszins betaalbaar zijn. :ricky:
Kleine tip, probeer een overnachting te plannen op de Grosse Scheidegg (https://grosse-scheidegg.ch/).
Ondertussen zijn alle hotels geboekt, buiten de Grosse Scheidegg. Dat hotel kan je pas beginnen boeken vanaf januari. Dus daar begin ik aan op 2 januari. :whistling:
Ik hoop wel dat het klopt dat je er omhoog mag rijden mits een geboekte overnachting. Ik meen vanop de website te verstaan dat je een gratis ticket krijgt voor de bus die naar boven rijdt...
I am confused. Oh no, maybe not!

Muug

Post by Muug »

F M wrote: 03 Dec 2025 14:42
Kleine tip, probeer een overnachting te plannen op de Grosse Scheidegg (https://grosse-scheidegg.ch/).
Ondertussen zijn alle hotels geboekt, buiten de Grosse Scheidegg. Dat hotel kan je pas beginnen boeken vanaf januari. Dus daar begin ik aan op 2 januari. :whistling:
Ik hoop wel dat het klopt dat je er omhoog mag rijden mits een geboekte overnachting. Ik meen vanop de website te verstaan dat je een gratis ticket krijgt voor de bus die naar boven rijdt...
Er wordt naar het schijnt gevochten voor wie de bus mag besturen. :grin:

Schussboelie

Post by Schussboelie »

Oei...
Ik moet toegeven dat dat bij mij wel geleden is van 2014.
Misschien best eens navragen bij het hotel.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Muug

Post by Muug »

De tijd gaat zo snel dat we inderdaad vergeten hoe lang iets soms geleden is. :peepwall:
Overlaatst nog waren we bezig over onze rit met de VFR door de nachtelijke Picos de Europa, met enkel een standlichtje als verlichting want mijn dimlicht/grootlicht was kapot gesprongen. Een verhaal dat ondertussen bijna zijn dertigjarig jubileum viert. 8-)

F M

Post by F M »

Schussboelie wrote: 03 Dec 2025 15:59
Oei...
Ik moet toegeven dat dat bij mij wel geleden is van 2014.
Misschien best eens navragen bij het hotel.
Had ik al gedaan via hun contactformulier, maar geen antwoord gekregen. Nu ja, ik zal het nog eens vragen wanneer ik probeer te boeken. En als het niet kan, dan zoek ik elders nog een hotel, en vervang de lus door bijkomend één of twee stuwmeren te bezoeken.

Muug

Post by Muug »

Bellen, FM, bellen. :thumbsup:

Blackbert

Post by Blackbert »

Muug wrote: 03 Dec 2025 20:24 Bellen, FM, bellen. :thumbsup:
:w00t:
what would Tom do?

F M

Post by F M »

Muug wrote: 03 Dec 2025 20:24 Bellen, FM, bellen. :thumbsup:
Met een Zwitser??? Daar ga ik niks van verstaan. :dontknow:

Muug

Post by Muug »

Alsof die mensen ginder geen Engels kunnen. :roll:
Sterker, die kennen meer talen dan gij: zwitsers, duits, frans, italiaans, engels.....

Post Reply