1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Kletsen over moto's en andere motodingen.
susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by susse »

KTM levert de juiste verpakking oliefilters maar daar zitten erin met een andere referentie dan die op de verpakking vermeld...
Wel straf ! Image
yeap


ieeeeel straf menier Image

enneuh... ik heb den 1190R sinds de nieuwe starter niet meer aan dienen druppellader gehangen Image
jommo... nagommenegank...

Iefke
Posts: 99
Joined: 09 May 2014 18:13

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Iefke »

Susse, amaai, als ik da zo hoor kunt gij een stukske met de moto rijden Image Mijn ofroad capaciteiten zal ik maar niet beschrijven Image .En klanten voor idioten nemen...ik moet het gaan geloven. Ze kregen mijn voorste tandwiel niet los??? Allez nu, een kontermoer en een geplooide rondel. Hoe lossen ze dat dan op: heet stoken! Hoe zot kunt ge het bedenken Image Image Als de dichting achter mijn tandwiel ooit moest beginnen lekken wring ik in Tielt ene zijne nek om. Maar ja, daar zijt ge vet mee als uwen blok open moet of de olie eruit zeikt Image
Ashetmorvooruitgaat!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by susse »

rijden Image
ik ben ne sukkelaar op 2 wielen
vooral offroad dan
ik zal met zo'n zwaar ding nooit offroad gaan als't nat ligt bvb
Image
jommo... nagommenegank...

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Muug »

awel hij staat toch [u:az0keuua]naast [/u:az0keuua]het water?

Gunter
Posts: 181
Joined: 13 Jan 2013 21:32

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Gunter »

KTM levert de juiste verpakking oliefilters maar daar zitten erin met een andere referentie dan die op de verpakking vermeld...
Wel straf ! Image
yeap


ieeeeel straf menier Image

enneuh... ik heb den 1190R sinds de nieuwe starter niet meer aan dienen druppellader gehangen Image
Welke referentie moet er dan juist opstaan, ik koop altijd dat filtersetje voor de LC8 waar alle dichtingen en zeefjes bijzitten.
Ik stond in elk geval vorig jaar langs de kant in de Italiaanse bergen zonder oliedruk. Heb toen vanuit Itali? gebeld naar de dealer met de vraag wat dit zou kunnen zijn en zij deden alsof ze dit nog nooit gehoord hadden...
Kortom motor met veel zever afgevoerd en terug naar huis(was gelukkig de laatste dag maar toch).
Als ik dan terug thuis op een forum oliedruk ingeef in de zoekfunctie en een waslijst van LC8'en met een kapotte waterpomp krijg.... was ik toch wel redelijk pissig dat zo'n veelvoorkomend euvel niet in die dealer (we hebben het zelfs aan de mekanieker gevraagd meneer) zijne kop opkwam. Alleen al uit protest doe ik sindsdien alles zelf, onderdelen bestel ik wel online...
Grts Gunter

Jopet
Posts: 839
Joined: 22 May 2014 09:27

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Jopet »


Ik stond in elk geval vorig jaar langs de kant in de Italiaanse bergen zonder oliedruk. Heb toen vanuit Itali? gebeld naar de dealer met de vraag wat dit zou kunnen zijn en zij deden alsof ze dit nog nooit gehoord hadden...

Als ik dan terug thuis op een forum oliedruk ingeef in de zoekfunctie en een waslijst van LC8'en met een kapotte waterpomp krijg.... was ik toch wel redelijk pissig dat zo'n veelvoorkomend euvel niet in die dealer (we hebben het zelfs aan de mekanieker gevraagd meneer) zijne kop opkwam.
Dat is typisch voor een garage, nooit een probleem erkennen, jij bent altijd de eerste, ik heb net als Susse ook de nodige problemen gehad, telkens waren ze verwonderd en was ik de eerste, telkens gaf ik hun mee dat ik al gelezen had op forums over de problemen maar toch doen ze telkens heel verwonderd, mijn dealer beweerd zelfs van de 24 1190 Adventures die hij verkocht heeft vorig jaar ik de enig ben die de problemen heeft (lees voorlopig had), maar bleek ik ook de enige die de winter heeft doorgereden. Blijkbaar allemaal zonnige zondagsrijders hier in de West-Vlaanders.....
Nu soit het is telkens opgelost geweest maar toch raar dat ze telkens van niets wisten.....

Groetjes,
Jopet
Yamaha RD 125 LC - Yamaha RD 500 LC - Honda CBR 1000F -
Suzuki V-Strom 1000 - Yamaha FJR 1300 AS -
KTM 1190 Adventure - Kymco Xciting 500 Ri ABS -
BMW R1200GS Adventure - Honda NT1100 DCT

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by F M »

Acceleratie met 150 paarden: hier word ik gefilmd door mijn maat met een GS1200:
[youtube:t21gqggu]http://www.youtube.com/watch?v=djhVuP9pYEc[/youtube:t21gqggu]
Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Muug »

Acceleratie met 150 paarden: hier word ik gefilmd door mijn maat met een GS1200:
[youtube:1bs33v4n]http://www.youtube.com/watch?v=djhVuP9pYEc[/youtube:1bs33v4n]
Image
oh, uw rijlijn kan beter eh FM. Die drie flauwe bochten kunde perfect rechtdoor rijden, dan kunde nog rapper affeseren Image

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by F M »

Rechtdoor rijden als je bochten kan nemen ? Zijde zot geworden ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Muug »

Rechtdoor rijden als je bochten kan nemen ? Zijde zot geworden ? Image
Image De trukken van de foor eh, om zonder moeite rapper te kunnen zijn dan de rest Image Hoe doen de zwaantjes het peisde? Juist, door zo "zuinig" mogelijke lijnen te rijden. Image

User avatar
Blackbert
Posts: 3510
Joined: 17 Oct 2009 15:30

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Blackbert »

't wordt pas echt plezant als je die bochten w?l neemt, ongeveer, en toch uw voorrijder kan bijhouden die er recht doorheen gaat. Image
grease up your baby for a ball on the hill

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Muug »

't wordt pas echt plezant als je die bochten w?l neemt, ongeveer, en toch uw voorrijder kan bijhouden die er recht doorheen gaat. Image
als ge bochten kunt nemen wilt het simpelweg zeggen dat het nog steeds sneller kan Image (maar niet moet natuurlijk)

vet on wheels
Posts: 367
Joined: 23 Oct 2009 11:09

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by vet on wheels »

Ik dacht dat die dingen spontane wheelies maakten bij een beetje gas???... Image

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by Muug »

Ik dacht dat die dingen spontane wheelies maakten bij een beetje gas???... Image
nee jong, met al dien elektronica worden al die sensaties mooi de nek omgedraaid

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by F M »

't wordt pas echt plezant als je die bochten w?l neemt, ongeveer, en toch uw voorrijder kan bijhouden die er recht doorheen gaat. Image
als ge bochten kunt nemen wilt het simpelweg zeggen dat het nog steeds sneller kan Image (maar niet moet natuurlijk)
Ik kick niet op snelheid rechtdoor. Image
Ik dacht dat die dingen spontane wheelies maakten bij een beetje gas???... Image
nee jong, met al dien elektronica worden al die sensaties mooi de nek omgedraaid
Ik kick niet op wheelies. Image
I am confused. Oh no, maybe not!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by susse »

als diene GS kan volgen rijde gewoon veeeeeeeeeeeeel te traag, rechtdoor of ni Image
jommo... nagommenegank...

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by F M »

Euuhhh, hij volgde toch niet ? Image
I am confused. Oh no, maybe not!

petervdc
Posts: 3507
Joined: 23 Oct 2009 11:45

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by petervdc »

awel hij staat toch [u:39bbgzfb]naast [/u:39bbgzfb]het water?
juist Image
Keep going

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

Re: 1190 Adventure R... het leven zoals het is met 150 paarden

Post by susse »

eerste platten band is een feit... Image
jommo... nagommenegank...

Post Reply