verdrietig

Kletsen over moto's en andere motodingen.
susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

verdrietig

Post by susse »

sjiriki wrote:Ik denk dat er een hiaat zit als je dat denkt ... De polis van de motor was in orde... werd bevestigd in Brussel ! Maw, de motor was verzekerd...Toch moest de motor nog getakeld worden? Ja hallo, misschien eerst ook weer alles lezen

Nergens werd er geplaatst dat de persoon in kwestie een slechten is, wat ik wel kan en mag zeggen is, dat als je kunt aantonen dat je 6 andere voertuigen ingeschreven en verzekerd hebt, allemaal apart en correct en dat de persoon dan nog geen 5 minuten kan wachten om de takeldienst te bellen totdat er bevestiging komt van de maatschappij? Nee sorry, dat kan er bij mij niet in.
Vooal omdat het dan nog voor garagepoort was ook, de motor stond niet langs de baan.
ofwel stond hij in de garage, ofwel op de openbare weg
"voor de garagepoort" en "langs de baan" bestaan niet in de wet op het wegverkeer

en der zijn idd ne nest flikken die denken dat ze de wereld verbeteren als z eiemand ne kl :beer: t kunnen aftrekken
de politie is een afrduk van de maatschappij h?
dus ook kl :beer: tzakskes, profiteurs, beterweters, fizzapapakes, gatlekkers etc

"in brussel was't in orde"...
"wachten op bevestiging van de"maatschappij"
...

email?
fax?
telefoontje?

heeft geen rechtsgeldigheid


ma bon, da's in elke zone anders qua interpretatie
takelen ook
sommige zones takelen zonder pardon voor niet verzekering (en dat juich ik toe)
anderen laten het voordeel avn de twijfel als de bestuurder verklaart geldig verzekerd te zijn
aan hem om daarna het bewijs te leveren dat dat ook zo was
idem voor niet ingeschreven voertuigen

ikzelf ben van mening dat die gewoon allemaal van de baan moeten en aan't leger mogen geschonken worden om de tanks te testen
moest ge weten hoeveel er zo rondbollen, ge zou grijs haar krijgen
valse platen
buitenlandse platen
oude belgische platen
...
als er maar iets ophangt
over de gevolgen denken ze niet na
als ze maar nen auto of ne moto hebben om mee te bollen

dat de flikken er dan net een goedmenende mens uithalen die ter goeder trouw is, is even typisch als hemeltergend natuurlijk :deal:

over die takeling, als gij voor uw garage stond was het genoeg de moto binnen te zetten
geen takeling nodig
jommo... nagommenegank...

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

verdrietig

Post by F M »

Ik kan mis zijn, maar de politie heeft volgens mij niet het recht een motor die in uw garage staat te takelen.
I am confused. Oh no, maybe not!

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

verdrietig

Post by susse »

sjiriki wrote:Dus als je auto op de oprit staat, staat hij in de garage of langs de openbare weg? Want het stuk voor de garage is onze grond.
De motor heb ik zelfs terug uit de garage moeten halen, want ik had hem ondertussen alweer binnengezet.
Ochja ik ga alle details besparen en heb al veel meer gezegd dan ik eigenlijk wou. Ik ben geen spruier en ik hoef geen gelijk te halen in the cloud. Ik ben er gewoon zeker van dat er veel dringender zaken zijn om hun mee bezig te houden.
als uwe moto op uw oprit staat, voorbij het voetpad dus zijde goe zot als ge u door ne flik zo laat doen
die heeft gene poot om op te staan
in uw plaats dien ik klacht in tegen diene strever
kan hij zelf takeling betalen
...
jommo... nagommenegank...

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

verdrietig

Post by susse »

ajommoja

onder ons, als dienen blauwe geschelpte een beetje meer begrip had dan verstand (kan zo moeilijk toch ni zijn) dan wa shij al blij geweest met ne serieuse mens die de moto terug in de garage zet en de gansen uitleg doet met contact verzekering

volgens mij heeft diene u zien rijden, de plaat gechecked en dan gezwien dat het ni klopte
heef tu dus wss op zijn lijsteke gezet "in t oog houden en pakken zodra mogelijk"
gezien hij uw adres kende ni zo moeilijk natuurlijk

ne wereldverbeteraar allez
jommo... nagommenegank...

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

verdrietig

Post by susse »

allez, ik ook dan :-)
jommo... nagommenegank...

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

verdrietig

Post by Mario »

petervdc wrote:Klopt.
En tis een apeland ook h?... profiteurs komen met alles weg, het ocmw betaalt wel (maw, de werkende mens dus).
En mensen die alles in orde proberen te doen worden aan alle kanten geript.
Gans je leven sparen, 20% op je pensioensparen inleveren, 30% kwijt op je erfenis etc
Kheb soms ook zin om aan alles mijn gat te vegen, niet meer te gaan werken, en te gaan doppen & profiteren.
Fuck ? :-(
probeer dat anders eens h? Peter en kom ons daarna ook vertellen hoe het je vergaan is

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

verdrietig

Post by Muug »

Mario wrote:
petervdc wrote: Kheb soms ook zin om aan alles mijn gat te vegen, niet meer te gaan werken, en te gaan doppen & profiteren.
Fuck ? :-(
probeer dat anders eens h? Peter en kom ons daarna ook vertellen hoe het je vergaan is
lol, groot gelijk Mario. :P

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

verdrietig

Post by Muug »

is slotje echt nodig??? :war:

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

verdrietig

Post by zappa »

slotje ? waarom ? :dontknow:
sig nature

diskeletloetje
Posts: 652
Joined: 23 Oct 2009 14:06

verdrietig

Post by diskeletloetje »

petervdc wrote:Klopt.
En tis een apeland ook h?... profiteurs komen met alles weg, het ocmw betaalt wel (maw, de werkende mens dus).
En mensen die alles in orde proberen te doen worden aan alle kanten geript.
Gans je leven sparen, 20% op je pensioensparen inleveren, 30% kwijt op je erfenis etc
Kheb soms ook zin om aan alles mijn gat te vegen, niet meer te gaan werken, en te gaan doppen & profiteren.
Fuck ? :-(
Als ge veel moet betalen, is 't teken dat ge veel verdient of dat ge te weinig voorheffing betaalt.
En als't hier zo slecht is, probeer het dan eens in -ik zeg maar wat- Sierra Leone of Syri?...
Sometimes the same is different, but mostly it's the same...

susse
Posts: 614
Joined: 12 Dec 2013 17:34

verdrietig

Post by susse »

Mario, pensioensparen is een mooie naam voor een proper opgezet spel van de overheid
ze geven u zogezegd een kans op een beter pensioen, terwijl het een spaarrekening met belastingvoordelen betreft
als ge dan uw centekes wa vroeger wilt afhalen zijde meer kwijt dan dat het ooit zou opgebracht hebben

dat ne helderdenkende mens gelijk gij u aan zo iets laat vangen.... :ohmy:

on topic,
waarom den daver op het lijf?
jommo... nagommenegank...

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

verdrietig

Post by laouen »

diskeletloetje wrote: Als ge veel moet betalen, is 't teken dat ge veel verdient of dat ge te weinig voorheffing betaalt.
En als't hier zo slecht is, probeer het dan eens in -ik zeg maar wat- Sierra Leone of Syri?...
zover moet ge nie gaan... Montenegro is een EU lidstaat met de bijhorende EU levensstandaard, maar het gemiddelde maandloon is er wel maar 400 EUR :blink:
Mijn droom om te emigreren was snel over :whistling: :unsure: :ermm:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

verdrietig

Post by zappa »

laouen wrote:. Montenegro is een EU lidstaat met de bijhorende EU levensstandaard, maar het gemiddelde maandloon is er wel maar 400 EUR :blink:
Mijn droom om te emigreren was snel over :whistling: :unsure: :ermm:
heb het al eens gezegd zeker, maar iemand zijn neef in Portugal, een prof aan 't unief, verdiende 3000 euro, tot de regering zei, je mag je job verder doen, je mag ook stoppen, maar je verdient maar 1000 euro meer, waarschijnlijk tijdelijk, maar soit... :S
sig nature

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re:verdrietig

Post by Muug »

Ge moet verder emigreren eh, naar Canada ;-)
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Tapatalk

Post Reply