50cc shakelbrommers

Hét forum bij uitstek waar je je ei kwijt kan. Of om stoom af te blazen. Om je hart te luchten. Topics zijn enkel toegankelijk voor wie geregistreerd en aangelogd is.
User avatar
Muug
Posts: 11818
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Re: 50cc shakelbrommers

Post by Muug »

akkoord. vort en vuil is er inderdaad over

User avatar
den Bullet
Posts: 1481
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re: 50cc shakelbrommers

Post by den Bullet »

Raketman wrote: 15 Oct 2017 23:45 Is relatief vind ik...een voertuig dat op een natuurlijke manier oud geworden is en gebruikssporen vertoont heeft idd iets. Maar vorte, verroeste en met opzet vuil gelaten voertuigen vind ik eerder een teken van nalatigheid en tamheid om het te onderhouden. Maar zelfs daar zijn liefhebbers voor.
...
Zoals die kevers en dergelijke die in roestige toestand gekoesterd worden (o.a. jaarlijks te zien in Ninove). :roll:

Image

Mario
Posts: 731
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Re: 50cc shakelbrommers

Post by Mario »

koesteren ?
mismeesteren lijkt me even gepast, gezien de banden/velgen (en dus andere ophangingen vermoed ik) die eronder staan :roll:

User avatar
Raketman
Posts: 1260
Joined: 20 Oct 2009 19:08

Re: 50cc shakelbrommers

Post by Raketman »

Dat lijkt mij eerder het gevolg van een zoutzuur behandeling...op't werk rijden er ook zo toeters rond die hunne splinternieuwe moto afbijten met zoutzuur om er zo uit te zien :pillepalle: .
Nil volentibus arduum

User avatar
Cotthem
Posts: 936
Joined: 17 Oct 2009 22:06

Re: 50cc shakelbrommers

Post by Cotthem »

We hadden het er nog over toen we een koffie dronken op het Salon. Hij was er beter bij geweest! Waarom vraagt die dat nu niet duidelijk? Pubers....tssss
"...the path is the destination"

Post Reply