Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Kletsen over moto's en andere motodingen.
Locked
User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

F M wrote:
OzzePaa wrote:terwijl em er dus nog geeneens opstond :unsure: :dontknow:
Jawel, hij stond er al op, maar ge moest truken uithalen om hem te kunnen zien.
Ha :!: Ik zen dus nen tuuveneir zonder da'k het zelf weet :headbang: :rayof:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

dat fenomeen, da's toch alleen in deze topic, hoop ik? :dontknow:

Nickel
Posts: 329
Joined: 28 Oct 2009 20:13

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Nickel »

bompa wrote:
Staan er misschien een paar bij geboorde gaten in , want daar keuren ze ze ook voor af
Nope geen geboorde gaten en in mijn woordenboek is herstellen nog altijd niet vervangen h?, dus bibi vervangt justekes niks.

En wa ik moet herstellen weet ik niet :pom:
If loud pipes save lives, imagine what learning to ride would do :mrgreen: .

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Muug wrote:dat fenomeen, da's toch alleen in deze topic, hoop ik? :dontknow:
Nee bij mij hier in verschillende topics ,Allee de een keer wel en als ik dan is iets plaats staat er dat soms 2x op ,of ik zie het niet staan en 's anderendaags dan weer wel , of als ik iets plaats zie ik het dan wel weer terug staan ,raar :S

bompa
Posts: 1810
Joined: 25 Apr 2011 22:46

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by bompa »

Nickel wrote:
bompa wrote:
Staan er misschien een paar bij geboorde gaten in , want daar keuren ze ze ook voor af
Nope geen geboorde gaten en in mijn woordenboek is herstellen nog altijd niet vervangen h?, dus bibi vervangt justekes niks.

En wa ik moet herstellen weet ik niet :pom:
Als het geen gaten zijn , is het de rode verf misschien die wat afgegaan is , en als het dat ook niet is zal ze wel in orde zijn zeker :grin:

User avatar
Bij
Posts: 444
Joined: 01 Mar 2011 09:57
Location: Pallieterland

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Bij »

bompa wrote:
Nickel wrote:
bompa wrote:
Staan er misschien een paar bij geboorde gaten in , want daar keuren ze ze ook voor af
Nope geen geboorde gaten en in mijn woordenboek is herstellen nog altijd niet vervangen h?, dus bibi vervangt justekes niks.

En wa ik moet herstellen weet ik niet :pom:
Als het geen gaten zijn , is het de rode verf misschien die wat afgegaan is , en als het dat ook niet is zal ze wel in orde zijn zeker :grin:
ik heb die opmerking ook gehad een jaar of 3 geleden. Ik heb toen een rode lakstift gaan kopen en mijn nr plaat bijgewerkt :mrgreen:
jaar erop geen opmerking nimeer :rayof:
Ondertussen ne nieven otto gekocht en de ouw plaat natuurlijk moeten inleveren voor een nief modelleke :sweeet:
Oldtimer BMW fanaat :ricky:

User avatar
laouen
Posts: 1711
Joined: 29 Nov 2009 18:04
Location: Puy-la-Chapelle
Contact:

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by laouen »

De terra voor een dagje of 2 geparkeerd in een poepsjieke ondergrondse garage van een poepsjiek appartementsgebouw in Krakow. :w00t:
Ik geraak overal door! Ik ben namelijk ontspoord.

We're all equal but we need a fuckin' map!

http://www.destinationworld.be

TRooPER
Posts: 1976
Joined: 19 Oct 2009 11:57

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by TRooPER »

na een superdrukke week, effe een gat gevonden om een kort maar stevig tourke te gaan doen met de 950, na 30cm te verplaatsen in de garage, was het wel een heeeeel kort tourke, want der zat niet alleen een klein gaatje in mijn planning, maar ook in mijn achterband. Der heeft er iemand bij de laatste rit een nagel in :smash:

dan maar de kleinere fiets aka xr650r uit de stal gehaald en :pom: :ricky: langs de lokale offroadwegskes die hier stilaan allemaal veranderen in "trage" wegen met beton en gravel :bleiten:

twas kort maar krachtig :Pyndn:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

User avatar
F M
Posts: 5108
Joined: 26 Oct 2009 21:45

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by F M »

laouen wrote: in Krakow. :w00t:
Mooi!

Dit is een heel goed restaurantje !
I am confused. Oh no, maybe not!

Drummer
Posts: 673
Joined: 23 Oct 2009 17:11
Location: IN HET BOS

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Drummer »

:grin: :grin: :grin:



M'n nieuwe bandjes gaan in rijden.
Het heeft wel een weekje geduurd ;-) toertje door de Alpen over enkele bekende en vooral minder bekende Colletjes :-)

Ondertussen 3150km met de nieuwe bandjes gereden.

Verslagje volgt asap

User avatar
den Bullet
Posts: 1485
Joined: 23 Oct 2009 11:18

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by den Bullet »

laouen wrote:De terra voor een dagje of 2 geparkeerd in een poepsjieke ondergrondse garage van een poepsjiek appartementsgebouw in Krakow. :w00t:
Holiday Inn en met de lift de garage in?

Koeno
Posts: 3261
Joined: 03 Sep 2012 11:01

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Koeno »

vrijdag richting duizend bochten mee gereden.
zaterdag de duizend bochten gereden.
Vanmorgen mee naar zeeland gereden
en vanavond van zeeland naar huis gereden...

1000km later kan ik zeggen dat de vfr (en mijn knie?n) het voorbeeldig gedaan hebben :p

ondanks de crappy weersvoorspellingen heb ik enkel deze morgen richting zeeland in het nat gezeten (en zelfs die regenbui was niet overdreven zot)...

User avatar
zappa
Posts: 4522
Joined: 23 Oct 2009 11:44

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by zappa »

Tuur over 100 km autostrade gereden, dan 270 km over kleine baantjes met een stop/ middag pauze in Audreselle en dan nog eens 120 km terug via autostrade. Heb het gevoel van goed uitgewaaid te zijn :mrgreen: En slapen zal geen probleem zijn, wakker worden daarentegen?

Het waaide zo hard, op het terras van 't restaurant, toen ik peper in mijn soep strooide, vloog dat rechtstreeks in 't bord op de tafel naast me :shock: :grin:

oja het kiezelsteentjes-zelf-in-te-rijden-in-'t-wegdek seizoen is terug begonnen in Frankrijk :confused2:
sig nature

karel-p
Posts: 111
Joined: 07 May 2015 09:07

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by karel-p »

Motor opgebokt in m'n kotje
Alle kappen eraf.
Achterwiel eruit, remschijf eraf.
Voorste remklauwen eraf en voorwiel eruit, remschijven eraf.
Wielen klaar voor leggen van nieuwe banden.
Voorste veerpoten eruit en nieuwe olie eruit.

nog te doen:
nieuwe lagers in voorwiel
alles terug verstandig monteren
alle plastiek er terug op
en v????l rijden natuurlijk

het kiezelsteentjes-zelf-in-te-rijden-in-'t-wegdek seizoen in Frankrijk, da ken ik
maar 'k ben er niet zo zot van.
't alsof dat je moto onder je gat gaat zweven.

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Re:Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

zappa wrote: ..............

oja het kiezelsteentjes-zelf-in-te-rijden-in-'t-wegdek seizoen is terug begonnen in Frankrijk :confused2:
Die praktijken van Luie Charel hebben de Hollanders nu blijkbaar van de Fransoozen overgepakt : vorige week, tijdens de Mollenrit, die langs Zuid-Limburg (zowat boven de Voerstreek, de Toeristenweg, Camerig enzo, jeweetwel :whistling: ) schrok ik me (om in de sfeer te blijven) "een hoedje" toen ook daar zo'n 10km van die uitermate effici?nte wegdekvernieuwing onder de wielen geschoven werd :yikes: en dat op de enige "bergwegskes" die Olland rijk is :!: :mrgreen: :motten:

Ohja ... en Gertruud is voorzien van nief diepzwart schoeisel : heb maar royaal in de portemonnee gedoken en haar de TKC70 gegund. Eens kijken of die voldoet op m'n favoriete wegskes :ricky: :grin: Den Blaawe een Angel GT onder de snoet, zodat 'em voor en achter weer assorti staat :headbang: ... Nog wel, in tegenstelling tot een paar sjarlewieters hierboven, voor gene meter ingereden dus :|
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

Borniet
Posts: 178
Joined: 30 Mar 2015 10:23

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Borniet »

Ok, heb het dus ook aan de hand, kreeg heel de tijd meldingen dat er nieuwe posts waren, maar er was niets te zien, tot ik zelf postte...
*Houston?*
*We've got a problem!*

User avatar
OzzePaa
Posts: 2380
Joined: 03 Jul 2014 12:24

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by OzzePaa »

Borniet wrote:Ok, heb het dus ook aan de hand, kreeg heel de tijd meldingen dat er nieuwe posts waren, maar er was niets te zien, tot ik zelf postte...
*Houston?*
*We've got a problem!*
Je kan het, zoals FM al aangaf, voorlopig creatief oplossen door in je URL-balk het laatste getalletje (dat is het nummer van de laatste post) aan te passen naar een (paar) nummertjes hoger, dus bv 216 maak je 245 van ... :geek:
TE is nooit goe ... alleen in TEgoei en TEvreden ......................................... en TEquilla

User avatar
Muug
Posts: 11882
Joined: 17 Oct 2009 13:04

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Muug »

ja jongens, dat zal een db-kwestie zijn eh.... en daar heb ik geen kaas van gegeten. Of 't is een "feature", dat kan ook eh.

Mario
Posts: 739
Joined: 23 Oct 2009 11:35

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Mario »

eigenlijk niets aan de moto gedaan dit weekend (behalve ermee gereden) maar zaterdag ook eens gepasseerd in RAD Willebroek, gewoon om eens een kijkje te nemen
ik kwam daar toch wel teleurgesteld buiten mbt het erg kleine aanbod leren vesten

User avatar
Harald
Posts: 689
Joined: 11 Aug 2012 06:42

Heb ik vandaag gedaan aan mijn moto :

Post by Harald »

Met behulp van bascamp en enkele oudere ritten, een ritje gemaakt van 260-265 km voor komende vrijdag.
Mijne confituur is op :yikes: en ne maat van mij wilt zijne nieuwe moto eens inrijden.

Doet mij nog eens een reden te geven om mijn stalen ros nog eens te bestijgeren.

:oops:

Locked